ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت امروز سیب زمینی همدان

قیمت امروز سیب زمینی همدان

 

قیمت امروز سیب زمینی همدان در بازار بازارهای مختلف به پایین ترین حد خود در آذر ماه سال ۱۴۰۱ رسیده است. این در حالی است که تعرفه بالای صادراتی باعث کاهش قیمت ها شده و درحال حاضر سیب زمینی ایران در داخل خرید و فروش می شود.

خوشبختانه شهروندان کشورهای مختلف به کیفیت و طعم صیفی جات ایران پی برده اند و بها بیشتری برای خرید آن خصوصا سیب زمینی می پردازند.

کشور ایران که از بزرگ ترین تولید کنندگان سیب زمینی در جهان است، علاوه بر بازار روسیه، کشور های دیگری نیز هستند که در پی خرید عمده سیب زمینی ایران هستند.

قیمت امروز سیب زمینی همدان

مراکز عمده تولید سیب زمینی در ایران:

چندین استان در ایران هستند که قطب اصلی تولید سیب زمینی محسوب می شوند.

  • همدان
  • زنجان
  • اردبیل
  • کرمانشاه
  • جیرفت
  • اصفهان

بخش عمده زمین ها در این استان ها سرشار از سیب زمینی است که خواهان بسیار بالایی هم در بازار داخلی و هم برای صادرات داشته است.

هر سال سیب زمینی به بازار های بزرگی چون

  • روسیه
  • عراق
  • ازبکستان
  • کشور های حوزه خلیج فارس
  • برخی از کشور های اروپایی

صادرات می شود که در سال قبل ارز آوری زیادی برای کشور داشته است.

قیمت سیب زمینی امروز در هر کدام از کشور های ذکر شده تقریبا دو برابر قیمت فروش سیب زمینی در ایران است و این نشان دهنده کشش بازار در بازار های خارجی است.

قیمت امروز سیب زمینی همدان

بالاترین حجم برداشت سیب زمینی از کدام نوع است:

همانطور که گفته شد، در ایران چندین استان به دلیل داشتن آب و هوای مساعد برای کاشت سیب زمینی هستند که در حال حاضر نیز ارقام مختلفی در سطح زمین های کشاورزی مختلف این استان ها برداشت می شوند که مهم ترین آنها

  • سیب زمینی آگریا
  • جلی
  • بامبا
  • سانتا
  • میلوا

هر کدام از این گونه ها بازار های خاصی در سطح کشور های هدف دارند. اما بیشترین نوع از این ارقام که از زمین های کشاورزی برداشت می شود، همین چند نمونه بود که ذکر شد.

قیمت سیب زمینی امروز در تاریخ ۲۵ آذر از ۷۵۰۰ تومان تا ۱۰۵۰۰ تومان در سطح سورتینگ ها خرید و فروش می شد.

این در حالی است که قیمت فروش سیب زمینی در بازارهای خارجی و کشور های اتحادیه اروپا بسیار بالاتر است.

قیمت سیب زمینی امروز

با شروع صادرات ایران به کشور های هدف همچون روسیه، قیمت سیب زمینی افزایش پیدا خواهد کرد. که نسبت به قیمت فروش آن در بازار های اروپایی بسیار پایین تر است.

بنابراین ما باید برای این ارقام از سیب زمینی به دنبال بازار های بسیار بزرگی باشیم تا بتوانیم قیمت ارقامی که در آنها بالاتر است، با قیمت بیشتری به فروش برسانیم.

برای بازارهای خارجی، بهترین نوع از سیب زمینی می توان سیب زمینی های نام برده را صادرات کرد. که هم حجم برداشت و تولید آن در ایران زیاد است و هم قیمت آن نسبت به سایر گونه ها مناسب تر است.

قیمت امروز سیب زمینی همدان

قیمت سیب زمینی امروز در کشاورزی آراد

امروز کشاورزی آراد با بیش از ۱۰۰ نیروی فعالی در زمینه های مختلف توانسته است به یکی از مجموعه های فعال در زمینه صادرات انواع محصولات کشاورزی خصوصا سیب زمینی تبدیل شود.

قیمت سیب زمینی امروز در سردخانه ها و انبار این مجموعه که دارای کیفیت های مختلفی است از ۷۵۰۰ تومان تا ۱۰۵۰۰ تومان به صورت فله ای و سورت است.

در روز های گذشته خبر هایی که از نیروهای امور بازرگانی اینمجموعه در دفاتر مختلف دریافت کرده ایم، قرار بر این است که بتوانیم میزان قابل توجهی از سیب زمینی را با بهترین بسته بندی به کشور هایی مختلف صادرات نماییم.

 قیمت سیب زمینی همدان

در سال ۲۰۲۱ آمار صادرات سیب زمینی به کشورهای مختلف بیش از ۳۰ درصد افزایش داشت و این افزایش فروش باعث مطرح شدن نام ایران در این محصول پر مصرف شده است.

با توجه به اینکه در اواخر سال حجم سیب زمینی ها از سطح سردخانه ها کاهش می باید شاهد کاهش افزایش قیمت سیب زمینی میشویم.

سیب زمینی در سردخانه ها بیش از ۱میلیون تن است که از این میزان شاید ۳۰٪ آن برای صادرات مناسب نباشد و برای بازر داخل و کارخانه ها استفاده شود و مابقی سیب زمینی ها که دارای سایز استاندارد به شمار می روند، در انبار ها و سالن های سورتینگ در حال بسته بندی هستند.

چنانچه در سطح بازار فعالیت دارید و قصد خرید سیب زمینی ایران دارید، ما برای بازار های مختلف بسته بندی متفاوتی مثا گونی، توری و کارتن را ارائه میدهیم. که برای استعلام قیمت این نوع بسته بندی ها می توانید با همکاران واحد پشتیبانی فروش ما ارتباط بگیرید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.