ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فلفل دلمه رنگی جیرفت + فلفل دلمه فسفری

فلفل دلمه رنگی جیرفت و همچنین فلفل دلمه فسفری آن به کشورهای مختلفی صادر می شود. کیفیت فلفل دلمه تولید شده در این شهرستان بالا می باشد.

فلفل دلمه فسفری

فلفل دلمه فسفری نمونه ای از فلفل می باشد که رنگ آن سبز فسفری بود و این نوع فلفل هم خواهان خود را دارد. این نوع از فلفل دلمه به کشورهای حاشیه خلیج صادر می شود.

قیمت فلفل دلمه صادراتی با توجه به فاکتورهای متعددی تعیین می شود و شما می توانید برای اطلاع از قیمت های به روز به سایت فروش عمده معتبر مراجعه نموده و لیست قیمت را دریافت کنید.

فلفل دلمه به عنوان یکی از محصولات پر مصرف محسوب می شود و به همراه غذا در بسیاری از کشورها استفاده می شود.
فلفل دلمه انواع مختلفی داشته که به عنوان مثال می تواند به فلفل دلمه فسفری، فلفل دلمه قرمز، فلفل دلمه نارنجی و فلفل دلمه زرد اشاره نمود که با توجه به سفارش می توان آماده سازی کرد.

با توجه به توضیحاتی که درباره انواع فلفل دلمه بیان کردیم باید به اطلاعتان برسانیم که قیمت این محصول با در نظر گرفتن همه این موارد تعیین می شود و علاوه بر آن به طور مختصر می توان عوامل تاثیرگذار در قیمت فلفل دلمه را در زیر بیان نمود:

  • نحوه خرید
  • میزان خرید
  • نوع و کیفیت فلفل
  • نوع بسته بندی یا فله ای بودن و صادراتی بودن فلفل دلمه

فلفل دلمه رنگی جیرفت + فلفل دلمه فسفری

 

فلفل دلمه رنگی جیرفت

فلفل دلمه رنگی جیرفت هم مانند سایر نمونه فلفل های کشت شده در استان های دیگر با کیفیت بوده و می توان آن را به کشورهای مختلف ارسال نمود. در مورد کیفیت فلفل دلمه باید به اطلاع شما برسانیم که هر چه فلفل دلمه یکدست تر، درشت تر و سالم تر باشد طبیعتا از قیمت بالاتری برخوردار است.
همچنین اگر شما خرید فلفل دلمه رنگی خود را در میزان و حجم بالاتری سفارش دهید و برای خرید تولیدکنندگان و عمده فروشان را انتخاب نمایید، واسطه های فروش حذف می شوند و شما می توانید پایین ترین قیمت را برای فلفل دلمه هزینه کنید.

عامل مهم دیگر داخلی یا صادراتی بودن فلفل دلمه است چرا که نمونه های صادراتی با نمونه بازار داخل بسیار متفاوت است.

همانطور که در بالا گفتیم عوامل متعددی در قیمت انواع فلفل دلمه رنگی دخیل هستند و شما با آگاهی داشتن از این موارد می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
شرکت های صادر کننده فلفل دلمه رنگی با خریداری بهترین و با کیفیت ترین محصول برای صادرات، توانسته اند سهم خوبی در بازارهای جهانی به خود اختصاص دهند.

و به دلیل اهمیت این امر باید توجه بسیاری به کیفیت محصول ارائه شده و نوع بسته بندی داشته باشند تا بتوانند موجب جلب رضایت مشتریان خارجی شوند.

نوع بسته بندی میوه و صیفی نیز می تواند در جذب مشتری و افزایش فروش در بازارهای بین المللی بسیار تاثیرگذار باشد. به همین دلیل تجار ایرانی باید به این نکته توجه زیادی داشته باشند چرا که بسته بندی مناسب می تواند ماندگاری محصول را نیز تضمین نماید.

برترین فروشنده فلفل دلمه ای در ایران

 

فروش فلفل دلمه رنگی

فروش فلفل دلمه رنگی به صورت مستقیم در سراسر کشور صورت می پذیرد. فروشندگان برای دسترسی و راحتی خریداران، امکان خرید غیر حضوری فلفل دلمه رنگی را از طریق فروشگاه های آنلاین در سراسر کشور فراهم نموده اند و این شیوه خرید در سال های اخیر به دلیل شلوغی و ترافیک شهرها و دغدغه های افراد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

شما اگر قصد خرید فلفل دلمه رنگی صادراتی را دارید، بهتر است برای صرفه جویی در زمان و هزینه های خود، به فروشگاه هایی که به صورت شبانه روزی فعال هستند، سری بزنید و بعد از مشخص نمودن میزان سفارش خود، لیست قیمت پیشنهادی را از کارشناسان سایت دریافت نمایید.

 

کیفیت محصولفلفل دلمه رنگی و فسفری
محل تولیداصفهان، یزد، کرمان
صادرات بهروسیه, عراق, عمان, قطر, ترکیه, امارات, کویت, افغانستان, پاکستان, گرجستان, ارمنستان, ازبکستان, قزاقستان
رنگ موجودفلفل دلمه قرمز، فلفل دلمه زرد، فلفل دلمه نارنجی، فلفل دلمه فسفری
بسته بندیسبد پلاستیکی، کارتن پلاست
حمل و نقلبا ماشین های یخچالی ( تنظیم در دمای خاص )
کد تعرفه گمرکی07099000

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.