ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی

فروش گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی با بهترین کیفیت و بسته بندی جهت صادرات به کشورهای اطراف  صورت می پذیرد. بسته بندی کارتنی و سبدی دو نمونه از این بسته بندی ها هستند.

گوجه فرنگی گلخانه ای

گوجه فرنگی گلخانه ای از نمونه های بوته ای ماندگاری بالاتری دارند و به همین دلیل برای کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج از نوع گلخانه ای بیشتر استفاده می شود.

این محصول که تولید گلخانه ای شهرهای مختلف ایران می باشد و توسط شرکت های بازرگانی روانه بازار فروش صیفی جات سایر کشورها می شود، در سایت های فروشنده از جمله کشاورزی آراد به صورت عمده قابل خریداری است.

در بازار فروش گوجه فرنگی ایران، گوجه ها با بسته بندی های مختلف و سایز های متفاوتی عرضه می شوند که هر کس با توجه به نیاز، می تواند به خرید هر کدام اقدام نماید.

ارقام گوناگونی از گوجه فرنگی گلخانه ای در بازار صیفی جات به چشم می خورد که:

  1. گوجه فرنگی دافنیس
  2. گوجه فرنگی4129

دو از نمونه های تولید شده در گلخانه های ایران هستند.

خرید فروش عمده گوجه فرنگی گلخانه ای در بازار ایران، کار آسانی است. چون صنعت کشت گلخانه ای در ایران رونق بالایی پیدا کرده و از استان های مختلف می توان این محصول را خریداری کرد.

قیمت گوجه فرنگی خوشه ای اصفهان

گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی

گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی بیش از هر نوع دیگر پرطرفدار تر بوده و مصرف بیشتری هم در میان کشورهای مورد هدف صادراتی دارد.

همه می دانیم که صیفی جات از خواص بی نظیری برخوردار بوده و بایستی به سبب ارزش غذایی بالایی که دارند، حتماً و قطعاً در برنامه غذایی پیر و جوان قرار گیرند.

گوجه فرنگی یکی از همین صیفی جات است که ارقام گوناگون آن در بازار داخلی قابل خریداری می باشد.

چیزی که تفاوت قیمت فروش گوجه فرنگی گلخانه ای و بوته ای را سبب می شود، تفاوت کیفیت، هزینه های تولید و مسائلی از این دست می باشد.

گوجه فرنگی گلخانه ای یران در کشورهای اطراف به وفور خرید و فروش می شود. چراکه با وجود تولید خوب ایران، کشاورزان در حوزه صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای آغاز به کار کرده اند.

برای همین است که از کشورهای مختلف، انواع گوجه فرنگی گلخانه ای را وارد می کنند. صادرات گوجه فرنگی چه بوته ای و چه گلخانه ای هرساله در تناژهای بالایی انجام می شود.

این محصول کشت بالایی در ایران دارد و اگر محدویت صادراتی اعمال نشود کشاورهای زیادی خواهان آن هستند.

خرید و فروش گوجه عمده + بهترین قیمت روز

فروش گوجه فرنگی گلخانه ای

فروش گوجه فرنگی گلخانه ای به صورت بسته بندی سبدی و کارتنی انجام می شود. گوجه فرنگی گلخانه ای به صورت خوشه ای، ساده و گیلاسی تولید می شود. هر سه مدل تولیدی در ایران صادراتی بوده و به کشورهای عربی و روسیه ارسال می شود.

شاید به خاطر صادراتی بودن گوجه فرنگی گلخانه ای، بازاریان فکر کنند که قیمت خرید فروش آن در بازار بالاست. در صورتیکه اینطور نبوده و حتی در برخی از فصول سال، قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای در بازار از نمونه های دیگر کمتر می شود.

صادرکنندگان و خریداران گوجه فرنگی گلخانه ای می توانند به صورت مستقیم این محصول را از سورتینگ های به نام که فعال می باشند خریداری کنند.

در بازار صیفی جات شهر های مختلف، مراکز فروش عمده گوجه فرنگی گلخانه ای مشغول به فعالیت هستند که عرضه کننده این محصول صادراتی هستند. در همین مراکز فروش عمده گوجه فرنگی گلخانه ای، می توانید انواع ارقام این محصول را با قیمت دست اول خریداری کنید.

جالب توجه است که برخی از این مراکز فروش، در فضای مجازی هم مشغول به فروش گوجه فرنگی گلخانه ای هستند و خرید غیرحضوری را برای مشتری ممکن ساخته اند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.