ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش گوجه فرنگی گلخانه ای سورت روسیه

فروش گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی ایران به روسیه به صورت سورت شده توانسته است اعتبار این محصول را در بازار این کشور بالا ببرد.

کشاورزی آراد به عنوان یکی از صادرکنندگان عمده انواع گوجه فرنگی گلخانه ای کشور روسیه است که حجم قابل توجهی را به مشتریان خود در مسکو و دیگر شهرها ارسال می کند.

فروش گوجه فرنگی گلخانه ای سورت روسیه

بسته بندی گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی

کشور هایی که در روسیه به عنوان رقبای ایران در صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای فعالیت می کنند، اغلب بسته بندی های آنها به صورت کارتنی است.

اما بیشتر فروشندگان گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی ایران، گوجه هایی که وارد بازار این کشور می کنند. بیشتر در بسته بندی های کارتنی هستند که قیمت فروش گوجه فرنگی گلخانه ای ایران در روسیه، بالطبع مناسب تر از گوجه های سایر کشور ها است.

کشور هایی چون

  • ترکیه
  • چین
  • ازبکستان

در بازار روسیه فعالیت گسترده ای دارند.

اما عواملی که باعث شده، تا گوجه فرنگی گلخانه ای ایران بازار بزرگی را در این کشور مهیا کند، طعم منحصر به فرد گوجه فرنگی گلخانه ای ایران است که این برای شهروندان روسیه اثبات شده است.

خوشبختانه کشاورزی آراد با داشتن سردخانه و سیستم سورتینگ در شهر های همدان و بندرعباس، همیشه بهترین نوع بسته بندی کارتنی را نه تنها برای روسیه، بلکه به بازار های بزرگ دیگر نیز صادرات کرده است.

بازار گوجه فرنگی گلخانه ای ایران

بازار گوجه فرنگی گلخانه ای در روسیه هر سال بهتر از سال های قبل می شود. بطوریکه فروشندگان گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی ایران در این کشور، برای مشتریان خود گوجه ایران را پیشنهاد می کنند.

صادرات گوجه فرنگی گلخانه ای در تناژ بالا از آستارا به روسیه بوده است و در سال ۲۰۲۳ یقینا این مقدار افزایش خواهد داشت. دلیل آن هم این است که شهروندان روسی، به طعم و مزه گوجه فرنگی گلخانه ای ایران بیشتر اذعان می کنند و بیشتر از گوجه های کشور های رقیب به مذاقشان خوش آمده است.

مسکو یکی از شهرهای پرجمعیت روسیه می باشد که همه روزه بازار تره بار آن فعال می باشد.

قیمت فروش گوجه فرنگی گلخانه ای

گوجه فرنگی گلخانه ای هر کشوری که در بازار روسیه وجود دارد، با قیمت های مختلفی خرید و فروش می شود.

فروشندگان گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی ایران در روسیه نیز همیشه نسبت به نوع بسته بندی، رنگ و کیفیت با قیمت های متفاوتی اقدام به فروش می کنند.

اما اگر بخواهید قیمت دقیق تری از قیمت فروش گوجه فرنگی گلخانه ای ایران بدانید، این است که هر سال گوجه ایران نسبت به حجم گوجه در بازار و میزان تقاضا از ۹۰ روبل تا ۱۲۰ روبل در بازار مختلف روسیه به فروش می رسد.

حال اگر نوع بسته بندی کارتنی باشد، کیفیت، رنگ و سایز سیب ها هم متناسب با بازار روسیه باشد، می تواند با قیمت بالاتری نیز فروخته شود.

فروش گوجه فرنگی گلخانه ای سورت روسیه

فروشندگان گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی که با بازار روسیه فعالیت و همکاری دارند، می دانند که چه گوجه هایی برای بازار کشور روسیه مناسب است.

نوع بسته بندی، نحوه سورت، درصد رنگ گوجه ها، نوع سبد استفاده شده برای بازار روسیه از مهم ترین مشخصه های گوجه های صادرات شده به این کشور است.

بنابراین کسانی که قصد دارند که گوجه های خود را برای روسیه و ایالت های مختلف این کشور صادرات کنند، بهتر است به موارد اشاره شده توجه زیادی داشته باشند.

فروشندگان گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی

فروشندگان گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی که برای صادرات اقدام به سورت و بسته بندی می کنند، برای برخی از کشور ها نیاز است که در کارتن و شانه تخم مرغی این کار انجام گیرد.

اگر گوجه های سایر کشورها را در بازار های هدف مورد بررسی قرار دهید، می بینید که تمامی گوجه های این کشور به صورت خیلی شکیل و استاندارد در کارتن های مختلف تلسکوپی بسته بندی شده اند و قیمت فروش آنها نیز در سطح بازار همواره بالاتر از گوجه های ایرانی خرید و فروش می شوند.

بنابراین برای اینکه بتوانیم قیمت فروش گوجه فرنگی گلخانه ای ایران را در بازار های مختلف خارجی افزایش دهیم و دید مشتریان و خریداران را نسبت به گوجه فرنگی های ایرانی تغییر دهیم، بهتر است که به مهم ترین فاکتور یعنی تغییر بسته بندی و رعایت سورت بندی و سایز بندی اهمیت بیشتری بدهیم.

در غیر این صورت به مرور زمان شاهد کاهش قیمت فروش گوجه فرنگی های ایرانی در این بازار ها خواهیم بود و کشور های رقیب نیز همواره گرفتن حجم بالایی از بازار های خارجی خواهند بود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.