ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش گوجه فرنگی خوشه ای

فروش گوجه فرنگی خوشه ای در بسته بندی کارتنی جهت صادرات از طریق گروه کشاورزی آراد در حجم بالا صورت می پذیرد. گوجه فرنگی خوشه ای از بهترین نوع از گوجه ها جهت صادرات است.

قیمت خرید گوجه فرنگی خوشه ای

گوجه فرنگی خوشه ای

گوجه فرنگی خوشه ای بهترین محصول تولید گلخانه ای جهت صادرات به کشورهای مختلف جهان میباشد.

در کشورمان کشاورزان بسیاری هستند که انواع صیفی جات را تولید روانه بازار می‌کنند. یکی از این محصولات گوجه فرنگی خوشه ای گلخانه ای می باشد که به صورت گلخانه‌ای کشت می شود.

در حال حاضر عرضه انواع گوجه فرنگی خوشه ای عمده با کیفیت بی نظیر و مرغوب و تنوع در بسته بندی با حجم‌ها مختلف امکان پذیر است. توزیع کنندگان گوجه فرنگی خوشه ای آن را به صورت مستقیم و عمده در اختیار مشتریان صادراتی خود قرار می دهند تا با حذف واسطه ها و عرضه در تناژ بالا منافع اقتصادی خود و مصرف کنندگان را حفظ نمایند.

فروشندگان انواع گوجه فرنگی به ویژه گوجه فرنگی خوشه ای قیمت مناسب و با کیفیت را با توجه به سفارش مشتری و نیز سرمایه آنان به صورت عمده عرضه می کنند تا علاوه بر فروش بیشتر این محصول خوش طعم سود و درآمد‌ بیشتری داشته و فروشگاه خود را همچنان دایر نگه دارد.

فروش عمده گوجه فرنگی خوشه ای

فروش عمده گوجه فرنگی خوشه ای باتوجه به تولید این محصول در ایران بسیار باصرفه برای مشتریان خارجی است. به همین جهت خریدران بسیاری به دنبال خرید عمده این محصول در کشور ما هستند و کشاورزی آراد از فروشندگان این محصول در ایران می باشد.

باید خاطر نشان کرد که این فروشنده با فروش مستقیم گوجه فرنگی خوشه ای صادراتی در کنار عرضه عمده آن و حذف واسطه ها خریداران را ترغیب به خرید مجدد این خیار می کنند تا محصولی ارزان تر و مقرون به صرفه تر خریداری نمایند.

کشاورزی آراد فعالیت گسترده خود را به بازار های داخلی محدود نکرده بلکه با تبلیغات گسترده و رقابت با سایر تولید کنندگان کشور های دیگر اقدام به در اختیار گرفتن بازار های خارجی در حوزه گوجه فرنگی خوشه ای کرده اند تا حرفی برای گفتن در سطح جهانی داشته باشند.

قیمت خرید گوجه فرنگی خوشه ای

 

قیمت گوجه فرنگی خوشه ای

قیمت گوجه فرنگی خوشه ای بنا به بسته بندی و مقدار سفارش تفاوت خواهد داشت. گوجه فرنگی خوشه ای از محصولاتی است که بالای ۹۵ درصد آن صادر می شود و در بازار داخل استفاده چندانی ندارد.
کشاورزی آرد با صادرات انواع گوجه فرنگی توانسته است برند خود را در بازارهای مختلف به نمایش بگذارد. بیشتر تاجران این حوزه یا باما کار کرده اند یا اسم مجموعه ما را شنیده اند.

گوجه فرنگی صادراتی باید درست سورت و بسته بندی شود. اگر این محصول درست سورت نشود و گوجه فرنگی های خراب یا نامرغوب در بار باشد باعث آسیب به دیگر محصولات شده و بار به سلامت به مقصد نمی رسد.

جهت استعلام قیمت انواع گوجه فرنگی زمینی و گلخانه ای در بسته بندی های مختلف می توانید با مشاوران ما در اتباط باشید و سفارشات خود را ثبت کنید.

 

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.