ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش گل کلم صادراتی به قطر

فروش گل کلم صادراتی به قطر

فروش گل کلم صادراتی به قطر در طی سال های اخیر افزایش بالایی داشته و این کشور محصولات ایران را بشتر از قبل وارد می کند. که دلیل این امر پر طرفدار بودن این محصول در بین کشورهای هدف صادراتی می باشد. خریداران عزیز میتوانند از طریق این سایت خریدهای خود را انجام دهند. همچنین برای استعلام قیمت از طریق واتس اپ و یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

فروش گل کلم صادراتی به قطر گل کلم صادراتی دزفول

شهرستان دزفول در استان خوزستان واقع شده است. این شهرستان که در کنار رودخانه همیشه جاری دز قرار دارد. از جهت تامین آب کشاورزی رو زمینی و زیر زمینی با هیچ مشکلی مواجه نیست. همچنین این منطقه دارای خاک بسیار حاصلخیزی می باشد. که موجب شده است در طول سال مداوم زیر کشت باشند. البته گل کلم در هوای سرد پاییز و زمستان کشت و برداشت می شود. گل کلم دزفول و منطقه عقیلی از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار است. و همین کیفیت و مرغوبیت باعث شده است که در فصل زمستان خریدار گل کلم صادراتی دزفول فزونی یابد.

مقاصد صادراتی گل کلم دزفول

فروش گل کلم صادراتی به قطر

به دلیل مرغوب بودن گل کلم دزفول از جمله محصولاتی می باشد که به کشورهای مختلف منطقه صادر می شود. گل کلم دزفول به کشورهای زیادی صادر می شود. که در ادامه به برخی از این مقاصد اشاره خواهیم کرد.

  • روسیه
  • ارمنستان
  • آذربایجان
  • گرجستان
  • قطر
  • عراق
  • امارات
  • عمان
  • کویت

از میان کشورهای نام برده خریدار گل کلم صادراتی روسیه و قطر از بهترین خریداران این محصول می باشند. بعد از کشور قطر امارات و عراق نیز حجم زیادی از تولیدات گل کلم دزفول را خریداری می کنند.

فروش گل کلم صادراتی به قطرقیمت گل کلم صادراتی دزفول

فروش گل کلم صادراتی به قطر

قیمت گل کلم صادراتی دزفول هم مانند سایر محصولات کشاورزی با بازار عرضه و تقاضا مشخص می شود. البته نوسانات نرخ ارز نیز در قیمت گزاری این محصول تاثیر گزار است. شما خریدار گل کلم صادراتی می توانید برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید. یا از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

گروه کشاورزی آراد با بیش از ۱۰ سال سابقه در صادرات تره بار و صیفی جات توانسته است با حذف واسطه ها و دلالان محصول با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی با کمترین قیمت سطح بازار و سایر رقبا به مشتریان خود عرضه کند.

فروش گل کلم صادراتی به امارات

فروش گل کلم صادراتی به امارات همانند قطر برای کشاورزان سودمند می باشد و می توان انواع گل کلم صادراتی باکیفیت را به این کشور هم صادر کرد. امرات به دلیل همجواری با ایران ادرات به آن به راحتی انجام می شود.

فروش گل کلم صادراتی

فروش گل کلم صادراتی از طرق مراکز معتبر به صورت عمده انجام می پذیرد. و این محصول با کیفیت بالای صادراتی را با کمترین قیمت سطح بازار در اختیار آنان قرار دهد.علاوه بر کیفیت بالا بسته بندی نیز مهم ترین بخش می باشد که در متن بعدی به آن اشاره شده است.

بسته بندی گل کلم صادراتی

فروش گل کلم صادراتی به قطر

فروش گلم کلم در بسته بندی های متفاوتی انجام می گیرد. در واقع مشتریان ما با توجه به درخواست های خارجی و با سلیقه خود یک نوع بسته بندی را برای ما تعیین می کنند. سبد های ۱۸ سانتی پر فروش ترین نوع بسته بندی است. البته کشور های حاشیه خلیج فارس غالبا درخواست کارتن پلاست و یا کارتن موزی می کنند. ما این آمادگی را داریم که با توجه به درخواست مشتریان خود گل کلم صادراتی را در بسته بندی های مورد نظر آماده و ارسال کنیم.

به صورت کلی گل کلم ها باید با برگ های محافظ برداشت شوند و در بسته بندی مورد نظر گذاشته شود. تعداد گل کلم صادراتی در هر بسته بندی بین ۶ عدد تا ۱۰ عدد می باشد.

فروش گل کلم صادراتی به قطرقیمت فروش گل کلم صادراتی

گل کلم صادراتی مانند سایر محصولات کشاورزی دارای نرخ ثابتی نمی باشد. در واقع قیمت محصولات تره بار و صیفی جات با توجه به بازار عرضه و تقاضا مشخص می شود.

برای استعلام قیمت فروش گل کلم صادراتی می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. یا از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.