ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش کلم پیچ صادراتی

فروش کلم پبچ صادراتی با بسته بندی توری برای روسیه و سبدی برای کشورهای خلیج به صورت عمده انجام می  پذیرد. این محصول با قیمت مناسبی در ایران عرضه می شود.

صادرکننده نمونه کلم سفید ایران

کلم پیچ

کلم پبچ در ایران یکی از سبزیجات پرمصرف در سبد کالای خانوارهای ایرانی می باشد. عمده فروشی کلم پبچ در ایران از مشاغل افراد در استان هایی نظیر دزفول می باشد.

تولید کنندگان اصلی کلم پبچ در ایران

  • استان خوزستان
  • استان اصفهان
  • استان لرستان
  • استان البرز

کلم پیچ ایران مانند سایر محصولات به صورت عمده و کیفیت عالی به سایر کشورها ارسال می شود.

امروزه در ایران بازارهای بزرگی برای فروش انواع صیفی جات و سبزیجات وجود دارند. مسلما کلم پیچ یکی از اقلام پرفروش این بازارها خواهد بود.

البته در بازار های ایرانی علاوه بر عرضه کلم پبچ انواع سیزیجات و صیفی جات دیگر نیز دیده میشود، لازم به ذکر است که این محصولات بسته به حجم و کیفیت به قیمت های مختلفی تقسیم خواهند شد.

قطع به یقین خرید و فروش عمده این دسته از محصولات پر مصرف مانند کلم پبچ مزایای زیادی دارد، که کاهش قیمت خرید در بخش عمده فروشی یکی از مهم ترین مزایای آن است.

کلم پیچ صادراتی

کلم پیچ صادراتی یه صورت سبدهای ۱۰ الی ۱۱ کیلویی بسته بندی می شوند. این محصول از بهترین مزارع ایران برداشت می شود و با بالاترین کیفیت خریدران آن را خرید می کنند.

کلم پیچ صادراتی تازه درجه یک، یکی از محصولات پرمصرف بازار می باشد که فروشندگان مخصوص به خود را دارد.سبزیجات یکی از کالاهای با ارزش است که بخش اساسی و قابل توجه نیاز های انسانی را شامل می شود.

همچنین از جمله محصولات کشاورزی که در بازار همیشه در حال رقابت بین توزیع کننده ها می باشد صیفی جات و سبزیجات است.
صیفی جاتی که در ایران کشت میشوند عبارت اند از: کلم، کاهو، گوجه، فلفل، سیب زمینی و پیاز که در بسیاری از استان های کشور نظیر اصفهان و لرستان و همدان، دزفول، کرج و… تولید و کشت می شوند.

در خرید و فروش محصولات مختلف کشاورزی قیمت های مختلفی توسط فروشندگان اعلام می شود بسته به محصول و کیفیت آن قیمت ها متفاوت خواهد بود.

صیفی جات نیز یکی از آن محصولات است اما در بین این گروه نیز کلم پیچ صادراتی قیمت های مختلفی در بازار توسط فروشندگان به خود اختصاص داده اند. به همین دلیل باید توجه نمایید که خرید و فروش این محصولات باید با کیفیت مناسب و مطلوب به مشتریان عرضه شود.

فروشندگان کلم سفید به صورت عمده

فروش کلم پیچ

فروش کلم پیچ در بسته بندی توری نسبت به بسته بندی سبدی قیمت پایین دارد. این به آن معنا نیست که کیفیت پایینی دارد. بسته بندی سبدی نسبت به بسته بندی توری قیمت بالاتری دارد.

یکی از راه های مناسب برای خرید و فروش انواع مختلف صیفی جات همچون کلم پیچ و دیگر محصولات باید به این نکته توجه داشت که از کدام شهر خریداری نمود.

اما یکی از راه‌هایی که این کار را آسان تر کرده است استفاده از سایت های اینترنتی است که با استفاده از آنها می تواند خیلی بهتر و مرغوب تر انواع کلم پیچ را خریداری کنید.

به همین دلیل پیشنهاد ما استفاده از این فضا برای خرید از تولید کنندگان عمده صیفی جات همچون کلم پیچ در ایران می باشد.

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.