ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش کلم صادراتی به صورت عمده

فروش کلم صادراتی به صورت عمده

فروش کلم صادراتی به صورت عمده قیمت مناسبی در ایران دارد. شاید در سایر کشور ها مواد پتروشیمی مانند ایران ارزان نباشد به همین خاطر در کشورهای صادر کننده کلم، این صیفی جات به صورت سبد و توری به کشورهای هدف صادرات می شود.

اما بر خلاف آن، در کشور ایران به دلیل اینکه مواد اولیه برای تولید سبد پلاستیکی بسیار ارزان است. از این رو تقریباً ۷۰ درصد میوه ها و صیفی جات ایرانی در سبد های پتروشیمی بسته بندی می شود.

کلم پیچ سفید و قرمز مرغوب صادراتی

مهمترین کشورهای وارد کننده کلم

قاره آسیا به عنوان پهناورترین قاره در جهان، کشورهای زیادی را به خود جای داده است. و تقریباً بیش از ۶۰ درصد جمعیت جهان در این قاره زندگی می کنند.
اقتصاد این کشورها نسبت به سایر قارها در رده خوبی قرار دارد. و به عنوان صادر کننده و یا وارد کننده محصولات مهم در جهان هستند که یکی از این محصولات کلم سفید است.

کشورهایی همچون
روسیه
گرجستان
عراق
امارات
عمان
از جمله بازار هایی هستند که هر سال از بزرگترین تولید کنندگان انواع کلم در جهان، واردات کلم در ارقام مختلف دارند.
کشور ایران به عنوان یکی از قطب های اصلی در این زمینه همواره توانسته است به این کشورها صادرات انواع کلم سفید، قرمز، بروکلی و گل کلم داشته باشد.
در بین کشور های ذکر شده در قاره آسیا کشور روسیه و همچنین عراق جزء بازارهای مهم ما برای جهت صادرات کلم بوده است. و خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌ های درست توانسته ایم قیمت انواع کلم با بسته بندی توری، سبد و کارتنی را برای این کشورها رقابتی در نظر بگیریم و این موضوع هر سال باعث افزایش حجم تقاضا در این کشورها بوده است.

بهترین کلم صادراتی ایران

کلم در ایران انواع مختلف دارد اما در فصل پاییز بیشترین سفارش از بازارهای خارجی از نوع کلم سفید و آیسبرگ و گل کلم بوده است.

و تقریباً ۷۰ درصد از زمینه های کشاورزی در ایران مربوط به این سه نوع بوده است. با توجه به این که کلم در فصل پاییز هم برداشت می‌شود جزء کلم هایی بوده اند که ماندگاری آن بالا و طبیعتاً بهترین گزینه برای صادرات به شمار می‌روند.

میزان برداشت سالیانه انواع کلم در ایران بیش از نیاز کشور است. که گروه کشاورزی آراد قیمت کلم را با بسته بندی های مختلف برای این نمونه ها را برای صادرات به بزرگترین وارد کنندگان نسبت به نرخ جهانی رقابتی اعلام می‌کند. و این موضوع باعث شده است تا خیلی از کشورها از قاره آسیا و اروپا تمایل بیشتری برای خرید کلم داشته باشند.

فروش بهترین کلم برگ سفید صادراتی

صادرات کلم به عراق

کشور عراق از جمله کشورهایی است که در قاره آسیا واقع شده است و یکی از کشورهای همسایه ما به شمار می رود. و خوشبختانه در سال ۲۰۲۲ جزو کشورهایی هست که بیشترین حجم واردات صیفی جات را از ایران داشته است. و این نشان دهنده این است که این کشور پتانسیل بسیار بالایی برای بازار صیفی جات ایران به شمار می رود.
در سال ۲۰۲۲ با افزایش تولید بهترین نوع از کلم ها این امکان وجود دارد. تا مشتریان بالقوه و بالفعل در کشورهای مختلف بتوانند مرغوب ترین کلم ایران را با کمترین قیمت بازار جهانی خریداری کنند. چرا که مطمئن هستیم که بازار صیفی جات ایران در این کشورها می‌تواند جایگاه بسیار بالاتری را برای خود ایجاد کند.

گروه کشاورزی آراد به عنوان مجرب ترین مجموعه، صادرات انواع محصولات کشاورزی در ایران با ایجاد زیرساخت های صادراتی منظم و درست توانسته است انواع کلم سفید، کلم قرمز، آیسبرگ و گل کلم را با بسته بندی هایی که مورد درخواست کشورهای خارجی است، انجام داده و صادرات قابل قبولی را داشته باشد.

قیمت کلم سفید با بسته بندی توری

پلاستیک در ایران به دلیل تولید مستقیم، قیمت کمتری دارد به همین خاطر در موقع بسته بندی انواع کلم در داخل تور و یا سبد، قیمت تمام شده کلم صادراتی افزایش چندانی ندارد. اما نکته‌ای که قابل ذکر است این است که کشورهای وارد کننده کلم سفید و انواع نمونه های دیگر از ایران هر دو نوع بسته بندی را درخواست می دهند.
در حال حاضر قیمت کلم سفید با بسته بندی توری ۳۰۰۰ تومان و سبدی ۴۰۰۰ تومان در هر کیلو می باشد. ( قیمت آبان ۱۴۰۱)

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.