ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش کلم سفید عمده + کلم صادراتی

فروش کلم سفید عمده + کلم صادراتی

 

فروش کلم سفید به صورت عمده به کشورهای مختلف در سال ۲۰۲۲ به بیشترین حد خودرسیده است. که این آمار در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش ۲۰ درصدی داشته است. و این نشان‌دهنده این است که شهروندان کشورهای مختلف خواهان حجم انبوه از کلم های ایرانی بوده اند.
روسیه از جمله کشورهای آسیایی و اروپایی پرجمعیت می باشد که همواره مصرف انواع کلم سفید بسیار بالایی دارد و این سبب شده است تا در سال ۲۰۲۲ به عنوان کشور عمده واردکننده کلم سفید شناخته شده شود.

یکی از پورت های مهم که هر سال بهترین نوع از صیفی جات ایرانی از طریق آن به کشور روسیه ورود پیدا می‌کند بندر آستارا خان است. گروه کشاورزی آراد سالیانه با شروع برداشت کلم در ایران صادرات کلم سفید و انواع دیگر این محصول به کشورهای مختلف را نیز آغاز می کند. و بسته بندی که برای این کشور مورد درخواست بوده است را طبق سفارش مشتریان انجام می‌رساند.
عمده کلم های صادراتی ایران به بازار کشورهای مختلف از نوع سفید، قرمز و سبز بوده است که در بسته‌بندی‌های توری و سبد اقدام به فروش می شوند.

قیمت کلم سفید صادراتی

آسیا بازار بزرگ کلم ایران

آنالیزور های گروه کشاورزی آراد با بررسی‌ هایی که انجام داده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که بزرگترین کشورهای واردکننده انواع کلم در آسیا هستند که از بین کشورها پنج کشور یا بازار بزرگ در آسیا وجود دارد که انواع مختلف کلم در آنها بالاترین میزان خرید و فروش را داشته است که از عمده بازارهای مهم در قاره آسیا می‌توان به:

  • روسیه
  • امارات
  • عراق
  • گرجستان
  • عمان

اشاره کرد که تقریباً در بازار این کشورها, کلم ها از کشورهای مختلف بالاترین میزان خرید و فروش را دارند.

کلم سفید ایران نیز خوشبختانه جایگاه بهتری برای خود در این بازارها به ارمغان آورده است. و تقریباً قیمت فروش کلم سفیددر این کشورها نسبت به نرخ جهانی متعادل بوده است.

کیفیت و ماندگاری کلم سفید ایران و مهمتر از همه قیمت رقابتی باعث شده است تا هر سال شرکت های وارد کننده در هر کدام از این بازارها درخواست خرید انبوه کلم سفید ایران را داشته باشند.
برنامه ریزی ها و بازاریابی اساسی در کشور های هدف باعث شده است تا کشور ایران به عنوان قطب اصلی صادرات کلم سفید به کشور های مختلف به حساب آید.

فروش کلم سفید در توری

در مقاله های گذشته بیشترین اشاره ما در مورد انواع کلم برداشت شده از زمین های کشاورزی ایران بوده است و ما گفتیم که ایران با تولید برداشت سالیانه از این محصول یکی از کشورهای مهم تولید کننده کلم در جهان بوده است.
اما هر کدام از گونه های برداشت شده از زمین های کشاورزی بسته بندی متفاوتی دارد.

متال برای کشور روسیه از توری راشل برای بسته بندی کلم سفید استفاده می شود. و یا برای کشورهای حاشیه خلیج فارس از سبد های پلاستیکی استفاده می شود.

قیمت کلم سفید صادراتی

قیمت صادراتی کلم سفید

تقریباً گروه کشاورزی آراد که به عنوان شرکت صادر کننده کلم سفید فعالیت ده ساله در این زمینه دارد همواره توانسته است بهترین نوع انواع کلم ایران را از جمله کلم سفید را به کشورهای مورد هدف خود صادرات کند.

قیمت صادراتی هر محصولی همانطور که شما خریداران می دانید به کیفیت و نوع بسته بندی بستگی داد. صادرات کلم باتوجه به اینکه کیفیت کلم ایران بالا می باشد در حجم های بالا انجام میشود.

شما خریداران محترم می توانید در فصول مختلف سفارش خرید هر کدام از کلم های صادراتی را داشته باشید.
در حال حاضر صادرات کلم از نوع سفید است چرا که زمان برداشت این کلم ها در ایران فرا رسیده است.

قیمت کلم سفید برای صادرات

قیمت کلم سفید برای صادرات نسبت به نوع کلم قرمز بالا تر است. دلیل این موضوع بالا بودن میزان برداشت کلم سفید نسبت به کلم قرمز می باشد. که سبب شده است در سال ۲۰۲۲ نرخ آن بالا باشد.

به طور کلی حجم درخواست کلم سفید در خارج از ایران بسیار زیاد است. کشاورزی آراد یکی از برندهای مطرح است که حجم بالای کلم سفید با استاندارهای بالا که شامل کیفیت مرغوب و زبانزد ، بسته بندی شکیل ، زمانبدی دقیق در سورت و حمل و نقل را در اختیار مشتریان قرار می دهد. قیمت کلم سفید به صورت کاملا رقابتی و به صرفه در اختیار بازارهای مطرح در جهان قرار میگیرد.
صادرات کلم سفید نیز توسط این شرکت با رعایت تمامی موارد و استانداردها هر سال به بهترین نحو انجام می شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.