ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش کاهو آیسبرگ و رومانو

فروش کاهو آیسبرگ و رومانو در بسته بندی های صادراتی جهت ارسال به کشورهای منطقه از شهرهای تولیدکننده امکان پذیر است. برای خرید این محصول باید از کیفیت و ماندگاری آن اطمینان حاصل کنید.

کاهو آیسبرگ

کاهو آیسبرگ از محصولاتی می باشد که حساسیت بالایی دارد و باید برای حمل از ماشین های یخچالی استفاده شود. این محصول با بسته بندی های مختلف و با انواع سورت به کشورهای همسایه صادر شده و در بازار به فروش می رسد. زمان خرید کاهو آیسبرگ دقت در نوع محصول و بسته بندی بسیار حائز اهمیت است. جهت دریافت قیمت روز کاهو آیسبرگ و یا خرید عمده هر صیفی جات دیگر می توان با ما در ارتباط بود.

کاهو آیسبرگ ایران به دلیل کیفیت خوب و ماندگاری بالا خواهان بسیاری پیدا کرده است. همین موضوع منجر به توجه فعالان حوزه صیفی جات در زمینه کاهو آیسبرگ شده و فروش محصول را بالا برده است.علاوه کاهو آیسبرگ، کاهو رومانو نیز از محصولات صادراتی می باشد که در بازار داخلی و صادراتی فروش بالایی دارد.

فروش کاهو آیسبرگ و رومانو

فروش کاهو آیسبرگ

فروش کاهو آیسبرگ با کیفیت های مختلف با قیمت های مناسب در کشاورزی آراد انجام می شود. به دلیل مصرف بالای سبزیجات در کشورهای اروپایی، کاهو آیسبرگ نیز سال های متوالی است که به صورت رقابتی در بازار سبزیجات به فروش می رسد.

در سال های اخیر به دلیل افزایش تجار و صادر کننده ها می توان گفت در هیچ فصلی از سال محصولی که روی دست کشاورز بماند نداریم. به همین منظور همه ساله این محصول به راحتی در بازار داخلی و صادراتی به فروش می رسد.

قیمت کاهو آیسبرگ هیچ زمانی یک قیمت ثابت و مشخص نداشته است و همواره در حال تغییر بوده است. از این رو خریداران و فروشندگان کاهو آیسبرگ همواره به دنبال قیمت روز این محصول قبل از هر خرید و فروشی هستند.

گروه کشاورزی آراد مرجع مناسبی جهت استعلام قیمت کاهو آیسبرگ است. حتی در صورت عدم خرید می توان در ساعات کاری با مشاورین در تماس بود و قیمت همین لحظه بازار کاهو آیسبرگ را جویا شد.

فروش کاهو آیسبرگ و رومانو

خرید کاهو رومانو

خرید کاهو رومانو که از نمونه دیگر از کاهو می باشد در بازار به خصوص بازار داخلی رونق بالایی دارد. اگر بتوان این محصول را از خود تولیدکننده تهیه نمود، نرخ خرید مناسب تری برای خریدار در پی خواهد داشت.

برای اینکه انواع سبزیجات به خصوص کاهو در بازار با بهترین کیفیت ممکن عرضه شوند نیاز است تا پیش نیاز های رعایت گردد. در گام اول تولید کننده است که باید با خرید بهترین بذر و کود این محصولات را در مزارع خود کشت دهد.

شرکت صادر کننده صیفی جات و سبزیجات ایرانی به خارج از کشور، در واقع کشاورزی آراد هست که در حوزه صادرات فعالیت دارد.

صیفی جات و سبزیجات تولیدی ایران بی شک از محصولات باکیفیت و مرغوبی هستند که حتی در کشور های مختلف هم متقاضی دارند. برای همین، یکی از بهترین تجارت هایی که امروزه انجام می شود، صادرات صیفی جات و سیبزیجات ایرانی به کشور های دور و نزدیک است.

پس با توجه به این نکات و اطلاع از جایگاه ویژه و تاثیر بسیاری که سبزیجات بر سلامت دارند میزان استفاده از آن در تغذیه خانواده ها قابل حدس زدن است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.