ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش پیاز سفید عمده

فروش پیاز سفید عمده منطقه اصفهان با بهترین کیفیت همه ساله انجام می شود. این محصول برای کشورهای مختلف همسایه ایران ارسال می شود.

پیاز سفید

پیاز سفید محبوبیت زیادی در بازار داخلی و صادراتی دارد. این محصول علاوه بر مصرف داخلی برای کشورهای عربی نیز ارسال می شود.

لازم است بدانید در میان ممنوعیت هایی که دولت برای صادرات پیاز در مقاطعی در نظر می گیرد ولی این محصول خواهان بسیاری داشته و برای بازار داخل نیز به استان های مختلف ارسال می شود.

در این میان ۳ کشور عراق، افغانستان و پاکستان مهم ترین مشتری های پیازهای ایران هستند که هر کدام با توجه به نیاز بازار خود خریدار این محصول در سایزهای گوناگون می باشند.

به طور مثال عراقی ها بیشتر سایزهای متوسط و درشت را می پسندد. این در صورتی است که مصرف کنندگان بازارهای پاکستان به دنبال پیاز های سایز متوسط و ریز هستند. همچنین کشور پاکستان درخواستی برای پیاز سفید ایران ندارد و بیشتر پیاز قرمز و زرد را مصرف می کند.

فروش پیاز سفید عمده

قیمت پیاز سفید

قیمت پیاز سفید در بازار بسته به حجم درخواست ها متفاوت می شود. از این رو قیمت روز پیاز سفید با توجه به کیفیت آن و سایزی که دارد متفاوت بوده و غالباً قیمت پیاز سفید هر چه درشت تر و خوش پخت تر باشد از نرخ بالاتری برخوردار خواهد بود.

اما اگر قصد صادرات پیاز را به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و… دارید لازم است بدانید معمولاً این محصول در کیسه های ۳۰ کیلویی تحویل داده می شود.

قیمت صادرات انواع پیاز برای تاجرانی که در این حوزه فعالیت دارند اهمیت بسیاری دارد. بنابراین هر یک از این افراد با توجه به نوع پیاز انتخابی خود به دنبال مناسب ترین قیمت این محصول به صورت عمده هستند. ایت انر باعث می شود تا بتوانند علاوه بر دریافت قیمتی رقابتی در بازارهای خارجی، همواره بتوانند بیشترین میزان مشتری و فروش را کسب نمایند.

از طرفی با دریافت قیمت پیاز عمده مناسب، امکان کسب حاشیه سود بالاتر نیز برایشان وجود داشته باشد.

با راه اندازی سایت گروه کشاورزی آراد شما می توانید به صورت عمده محصولات مورد نظر خود را سفارش داده و در کوتاهترین زمان محصول را در مرز مورد نظر تحویل بگیرید.

فروش پیاز سفید عمده

فروش پیاز سفید

فروش پیاز سفید در بسته بندی های مختلف و به صورت عمده صورت می گیرد. برای خرید و فروش عمده انواع پیاز و دریافت قیمت پیاز کیلویی در بازار مراجعه به مرکز معتبر اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل بسیاری از فعالان بازار صیفی جات، به دنبال معتبرترین مراکز در بازار عمده فروش این قبیل از محصولات هستند.

اما برای در یافت نرخ روز انواع نمونه های پیاز لازم است بدانید موارد بسیاری می تواند موثر باشد که یکی از مهم ترین این موارد خرید مستقیم و بدون واسطه است.

در حقیقت با وجود اینکه امروزه واسطه ها و دلالان بسیاری در بازار عمده فروشی انواع صیفی جات فعالیت دارند، از این رو پیدا کردن فروشنده و تامین کننده دست اول پیاز اهمیت بسیاری برای خرید جنس مرغوب، مطمئن و قیمت کف بازار می باشد.

با این حال اگر شما هم به دنبال خرید عمده انواع پیاز و یا دیگر انواع صیفی جات به طور مستقیم از تامین کننده هستید، می توانید با ما در کشاورزی آراد همراه شوید.

کشاورزی آراد تمامی محصولات خود را به طور ۱۰۰ درصد بدون واسطه و با نرخ کف بازار در سراسر کشور عرضه می کند

فروش پیاز سفید عمده

پیاز سفید عمده

پیاز سفید عمده در ایران که یکی از تولیدکنندگان بزرگ این محصول می باشد از قیمت مناسبی برخوردار است.

در این میان باید گفت پیازهای کشت ایرانی به ۳ نوع قرمز، زرد و سفید تقسیم می شود که هرکدام از این محصولات باتوجه به درخواستی که در بازار دارد مشتریان خاص خود را دارد.

این محصول در شهرهای مختلف استان های اصفهان و جیرفت کشت و برداشت می شود. پیاز اصفهان به دلیل کشت بالا بسیار معروف می باشد. پیاز سفید اصفهان از برج ۵ تا برج ۹ قابلیت فروش و صادرات را دارد و بعد از آن پیاز جیرفت به بازار می آید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.