ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش پیاز با قیمت صادراتی

فروش پیاز با قیمت صادراتی را از مراکز تولید و توزیع باید استعلام گرفت. این مراکز به صورت تخصصی کار سورت بسته بندی پیاز را انجام می دهند.

پیاز صادراتی

پیاز صادراتی با پیاز بازار داخل از لحاظ کیفیت و بسته بندی متفاوت هستند. به همین دلیل نرخ آن هم متفاوت هست.

پیاز صادراتی درجه یک در نقاط متفاوتی از ایران تولید و روانه بازار می گردد. به دلیل بالا بودن کیفیت و رعایت کلیه اصول بسته بندی و رعایت استانداردها برای تولید این محصول، ایران به عنوان یکی از اصلی ترین مرکز تولید پیاز در منطقه شناخته شده است. ارسال پیاز صادراتی اعلا به سایر کشورها، در ارزآوری برای کشورمان تاثیر به سزایی داشته است.

تولید کنندگان عمده پیاز صادراتی با توجه به درخواست های فراوان برای خرید و فروش بهترین انواع پیاز با قیمت مناسب راهکار هایی را اندیشیده اند. متقاضیان و خریداران این محصول می توانند با مراجعه به سایت های فروش عمده اینترنتی مرتبط و یا ارتباط گرفتن با تولید کننده ، پیاز درجه یک را به قیمت مناسب و ارزان خریداری نمایند.

فروش پیاز در بازار صادراتی به صورت های مختلفی صورت می پذیرد یکی درب انبار بار را تحویل می دهد و یکی لب مرز و یا بندر مورد نظر و یکی هم در کشور مقصد هر کدام قیمت جداگانه ای خواهد داشت.

خرید پیاز صادراتی سورت شده

قیمت پیاز صادراتی

قیمت پیاز صادراتی توسط بازارهای فروش این محصول مشخص می شود. شما می توانید این محصول را با درجه کیفیت یک ممتاز از نمایندگی های موجود در شهرها  تهیه نمایید.

هرساله فروش پیاز صادراتی از همه نمونه ها در ایران داغ است و محصول به کشورهای مختلفی ارسال می شود. دلیل این افزایش فروش چشمگیر را می توان به کیفیت بالای پیازهای تولید شده در ایران اشاره کرد.

به دلیل بالا بودن رقابت در این بازار ، تولید کنندگان سعی دارند از برای تولید محصولاتی باکیفیت از دیگری پیشی بگیرند. به همین دلیل است که مراکز زیادی مشغول به تولید بهترین قیصی مرغوب در سراسر کشور هستند. شما می توانید این محصول را در حجم های متفاوت و قیمت های استثنایی از مراکز معتبر پخش تهیه نمایید.

تولید پیاز صادراتی درجه یک باید مطابق با اصول و استاندارد های شاخص صورت بگیرد. از جمله ویژگی هایی که یک پیاز اعلا می تواند داشته باشد عبارت است از :

  • سایز پیاز صادراتی هر چه متوسط باشد از نمره کیفی بالاتری بهره مند خواهد شد
  • نوع بسته بندی پیاز صادراتی باید در توری باکیفیت باشد
  • کود مورد استفاده باید از نوع استاندارد باشد
  • تاییدیه بهداشت
  • و …

موارد فوق الذکر از جمله عواملی است که برای تولید پیاز صادراتی مرغوب و باکیفیت باید رعایت شود. شما می توانید با در نظر داشتن این نکات خریدی رضایت بخش را تجربه نمایید.

قیمت خرید پیاز از کشاورز

فروش پیاز صادراتی

فروش پیاز صادراتی به صورت تناژ و بارگیری روزانه تا 5 تریلی از مجموعه کشاورزی آراد امکان پذیر می باشد. تولید پیاز در کشور همانند سایر محصولات انواع مختلفی دارد که وابسته به نوع و کیفیت آن از قیمت های متفاوتی برخوردار است. رنگ های مختلف محصول پیاز باعث شده هر کدام در مقطعی قیمت بالاتری نسبت به دیگر نمونه ها داشته باشد. در قیمت پیاز صادراتی قطعا آن دسته از نمونه پیاز که سایز متوسطی دارند مشتری پسند تر بوده و از قیمت بالاتری برخوردار هستند. پس از آن با کاهش سایز و نوع سورت، این محصولات نمره کیفی خواهند گرفت.

از آنچایی که ایران یکی از قطب های اصلی تولید پیاز و سایر محصولات کشاورزی در جهان است، استاندارد هایی برای تولید این محصول قرار داده است. تولید کنندگانی که این اصول را به صورت کامل رعایت کنند قطعا پیروز این بازار رقابتی خواهند بود چرا که رضایت مشتری را جلب خواهند نمود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.