ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش و قیمت کاهو کاهو آیسبرگ

فروش و قیمت کاهو کاهو آیسبرگ بسته به سورت و بسته بندی آن متفاوت خواهد بود. این محصول خواهان بسیاری در کشورهای اطراف ما دارد.

کاهو آیسبرگ

کاهو آیسبرگ با بسته بندی های سلفونی در وزن های مختلف جهت ارسال به کشورهای مختلف آماده سازی می شود. انواع کاهو آیسبرگ را می توان به شکل مستقیم و بدون واسطه و از مزارع شهرهای تولید کننده خریداری نمود.

کاهو آیسبرگ، گل کلم، کاهو رومانو و کلم سفید به عنوان سبزیجات مقوی و پرمصرف در شهرهای مختلفی از ایران کشت و برداشت می شود.

یکسری از شهرهای تولید کننده مجهز به مکان های سورت و بسته بندی مربوطه هستند و بالعکس برخی شهرها نیز مجهز به همچین امکاناتی نبوده و محصول را به به صورت فله به فروش می رسانند. بطور مثال کرج و دزفول مهد تولید کاهو آیسبرگ است که به دلیل وجود مکان های سورت مناسب به کشورهای دیگر صادرات بالایی دارند.

کشاورزی آراد فروشنده مستقیم کاهو آیسبرگ سورت شده در سطح کشور است و بارگیری بار را از شهرهای تولید کننده انجام می دهد.

 فروش و قیمت کاهو کاهو آیسبرگ

فروش کاهو آیسبرگ

فروش کاهو آیسبرگ به صورت عمده از طریق سایت ما امکان پذیر می باشد. دزفول یکی از شهرهای ایران است که صیفی جات آن بسیار باکیفیت و مرغوب می باشد.

ما در سایت اینترنتی خود بهترین و عالی ترین صیفی جاتی که از مزارع و کشت زارهای به دست آمده را با کیفیت عالی برای شما آماده کرده ایم.

سایت ما یکی از بزرگ ترین فروشندگان صیفی جات در کشور است و این محصولات عالی را با قیمت ارزان در اختیار شما قرار می دهد.

ما در این سایت بهترین کاهو آیسبرگ و صیفی جات را به صورت عمده به شما عزیزان ارائه می دهیم.

خصوصیات منحصر به فرد صیفی جات موجود در سایت ما:

  • فراهم شده از بهترین زمینها
  • بسیار مرغوب و باکیفیت
  • دارای قیمت مناسب
  • ارسال سریع

 فروش و قیمت کاهو کاهو آیسبرگ

قیمت کاهو آیسبرگ

قیمت کاهو آیسبرگ در نوع سفارش مشتری تاثیرگذار هست. به طور مثال کشورهای عربی سورت کاهو آیسبرگی که استفاده می کنند نسبت به کشورهای اوراسیا متفاوت است. کشورهای عربی به نسبت کشورهای اروپایی از کلم های درشت تر سفارش می دهند.

استعلام قیمت کاهو آیسبرگ و سایر صیفی جات امروز در بازار یکی از مهم ترین کارهایی است که خریداران عمده این محصول قبل از هر اقدامی برای خرید عمده کاهو آیسبرگ انجام می دهند.

بنابراین اگر شما هم می خواهید بدانید هم اکنون در بازار، کاهو آیسبرگ چند است با مراکز معتبر و فعالی در ارتباط باشید که نرخ فروش این کاهو آیسبرگ را در تمامی بازارها و در انواع مختلف به راحتی در اختیار شما قرار بدهد.

از این رو ما در کشاورزی آراد این امکان را برایتان فراهم کرده ایم تا بتوانید به صورت آنلاین و در کمترین زمان قیمت کاهو آیسبرگ عمده را در انواع مختلف و در بازارهای کشور به دست آورید.

کاهو آیسبرگ در اوایل برداشت قیمت بالاتری دارد ولی رفته رفته قیمت ها ثبات پیدا می کند. کسانیکه قصد خریداری کاهو آیسبرگ باکیفیت، مرغوب و درجه یک را دارند، می توانند خریداری کاهو آیسبرگ را از مراکز فروش حضوری و یا سایت هایی که در زمینه خرید و فروش اینترنتی فعالیت دارند تهیه کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.