ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش فلفل دلمه صادراتی (قیمت جدید)

فروش فلفل دلمه صادراتی با بسته بندی عالی از طریق گروه کشاورزی اارد صورت می پذیرد. این محصول معمولا در دو رنگ قرمز و زرد به بازار ارائه می شود.

فلفل دلمه صادراتی

فلفل دلمه صادراتی برای تولید به شرایطی نیاز است که معمولی نبوده و به تجهیزات کاملی جهت تولید و عرضه آن به بازار احتیاج است. اگر شرایط مناسبی جهت تولید این محصول را فراهم نکنید محصول شما اسیب خواهد دید و در نتیجه امکان  سورت برای بازار های خارجی را ازدست خواهید داد.

برای همین اگر قصد صادرات فلفل دلمه رنگی به کشورهای مختلف را دارید، باید به دنبال تولیدکنندگانی باشید که با کیفیت و استاندارد، محصول مورد نظر شما را تولید می‌کنند.

کشورهای مختلفی مشغول تولید انواع فلفل دلمه با کیفیت خوب هستند که می توان به کشور انگلیس اشاره کرد که به صورت هیدروپونیک کشت انجام می دهند.

کشورهای اصلی صادر کننده فلفل دلمه رنگی عبارتند از:
  • مکزیک
  • اسپانیا
  • هلند
  • کانادا

خرید عمده فلفل دلمه ای هیدروپونیک

فروش فلفل دلمه

فروش فلفل دلمه گلخانه ای رنگی به صورت سورت شده در ایران به خوبی انجام می شود. فلفل دلمه در دو رنگ قرمز و زرد به این صورت که ۷۰ درصد قرمز و ۳۰ درصد زرد در کانتینر بارگیری می شود.

به دلیل آنکه کشور ما ایران، چهار فصل بوده و انواع سبزیجات و صیفی جات در آن تولید می‌شوند. و از لحاظ کیفیت محصولات ما با استاندارد اروپا برابری می کند می توان آنها را به کشورهای همسایه و حتی کشورهای دورتر ارسال نمود. همانطور که اشاره شد به دلیل کیفیت خوب محصولات، مرتب به کشورهای همسایه صادرات داریم.

گلخانه داران ما به دلیل آموزش های خوبی که در زمینه گلخانه داری دیده اند می توانند بهترین محصولات را تولید و به بازار عرضه کنند.

برای اینکه بتوانیم محصولات خود را به کشورهای مختلفی ارسال کنیم نباید تمرکز را برروی یک کشور گذاشت. به طور مثال بیشتر فلفل دلمه های ما فقط به کشور روسیه صادر می  شود که این می تواند ما را دچار مشکل کند.

با بازاریابی و بازارسازی درست این محصول در کشورهای مختلف می توان گزینه های فروش محصول را بالا برد.

خرید فلفل دلمه رنگی اصفهان + منطقه دهاقان

قیمت روز فلفل دلمه

قیمت روز فلفل دلمه در سورتینگ های فعال مشخص می شود. در ایران فلفل دلمه ها در انواع مختلفی تولید شده و برای فروش آماده می‌شود. با توجه به نیاز بازار و تقاضای مشتری ها، می توان نمونه مورد نظر را بسته بندی و آماده سازی کرد. اما در بین همه مدل ها فلفل دلمه رنگی گلخانه ای برای بحث صادرات بهترین نمونه می باشد.

در کشور ما، این مدل فلفل دلمه ها با بهترین کیفیت و طعم، بکشت می شوند و در شهرهای مختلفی، کشاورزان در تلاش هستند که مناسب صادرات و در سطح استاندارد بین المللی، محصولات با کیفیت تولید کنند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب نمایند.

به دلیل ارتباط نزدیک ما با کشور ورسیه بیشتر محصولات کشاورزی ما که به صورت بارلوکس تولید می شود به این کشور صادر می شود. محصولات ضعیف تر ما هم به کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان ارسال می شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.