ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش عمده گل کلم صادراتی درجه یک

فروش عمده گل کلم صادراتی درجه یک

فروش عمده گل کلم صادراتی به صورت درجه یک و درجه دو بسته به کشور مقصد انجام می شود. به دلیل اینکه کشور ما یکی از تولیدکنندگان برتر در این محصول هست کشورهای مختلفی خواهان خرید هستند. گروه کشاورزی آراد این امکان را فراهم کرده بهترین محصول را در انواع بسته بندی دلخواه خریداری کنید.

خرید و فروش گل کلم صادراتی

فروش عمده گل کلم صادراتی درجه یک

 گل کلم صادراتی باید دارای شرایط خاصی باشد. تا بدون مشکل به مقاصد مسیرهای طولانی برسد. و کیفیت و تازگی خود را از دست ندهد. یکی از مهمترین این شرایط نوع بذر انتخابی می باشد. ما نمی توانیم هر نمونه گل کلم را به صرف اینکه سفید و تازه می باشد صادر کنیم.

به طور مثال گل کلم با بذر ۵۱۲ و یا بذر تاکیتا کیفیت خوبی دارد. از نظر رنگ و سفید بودن گل نیز مورد قبول می باشد. ولی این گل کلم به هیچ وجه مناسب صادرات نمی باشد. و تنها برای میادین تره بار و بازار داخل مورد استفاده قرار می گیرد. به این دلیل که با وجود کیفیت خوب این محصول ، ماندگاری کوتاهی دارد. و پس از حدود ۳ روز رنگ آن متمایل به زرد می شود. و گل ها پلاسیده می شود.

مناسب ترین بذر برای خرید و فروش گل کلم صادراتی پی اس می باشد. این بذر علاوه بر کیفیت بالا، ماندگاری طولانی تا بیش از ۱۰ روز را دارا می باشد. و برای صادرات به کشور هایی همچون روسیه که مسیری در حدود ۷ روز را طی میکند نیز تازگی خود را حفظ می کند.

فروش عمده گل کلم صادراتی

مجموعه ما این اطمینان را به شما تاجران محترم می دهد. که محصول با کیفیت بالا و ماندگاری طولانی را در بسته بندی های درخواستی شما آماده و ارسال نماید. تضمیین کیفیت و قیمت یکی از اهداف ما می باشد. و موجب اعتماد مشتریان شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت خرید و فروش گل کلم صادراتی با ما تماس بگیرید. و یا از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

بسته بندی گل کلم صادراتی

فروش عمده گل کلم صادراتی درجه یک

یکی از موارد مهم دیگر در خرید و فروش گل کلم صادراتی نوع بسته بندی می باشد. گل کلم صادراتی باید با برگ های اطراف آن بسته بندی شود. یکی از عوامل بسیار مهم در ماندگاری و کیفیت گل کلم برگ های اطراف آن می باشد. که در تمام طول برداشت تا مصرف وظیفه آبرسانی به گل کلم را بر عهده دارد.

گل کلم در سبدهای پلاستیکی و در هر سبد ۶ عدد چیده می شود به طوری که آسیبی به کلم ها از نظر تحمل فشار وزن نرسد.

قیمت خرید و فروش گل کلم صادراتی

قیمت محصولات کشاورزی به ویژه گل کلم در بازار به  صورت روزانه و با میزان عرضه و تقاضا مشخص می شود. البته نا گفته نماند که نوسانات نرخ ارز نیز تاثیر زیادی در تعیین قیمت خرید و فروش گل کلم صادراتی دارد.

مقاصد صادراتی گل کلم 

خرید و فروش گل کلم صادراتی دزفول در فصل زمستان و بهار انجام می گیرد. این محصول پر فروش و پر طرفدار به کشور های  زیادی صادر می شود. روسیه با خرید روزانه بیش از ۲۰۰ تن یکی از مهمترین مشتریان گل کلم صادراتی می باشد.

عراق نیز با خرید روزانه حدود ۱۰۰ تن گل کلم  پس از روسیه از مشتریان خوب این محصول می باشد.

  1. امارات
  2. قطر
  3. عمان
  4. کویت
  5. ارمنستان
  6. آذربایجان
  7. گرجستان
  8. و…

از دیگر مشتریان گل کلم صادراتی هستند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.