ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش عمده کاهو آیسبرگ صادراتی + خرید و فروش

فروش کاهو آیسبرگ صادراتی به صورت عمده محدود به بازار ایران نمی شود. به این ترتیب به کشورهای مختلف دنیا نیز اهمیت داده شده و صادر کننده های مختلف این موضوع را به خوبی می دانند.

تولید محصولات کشاورزی امروزه به دنیا کمک زیادی کرده است. زیرا کشورهایی که به دلیل شرایط آب و هوایی توان تولید ندارن می توانند این محصول را از کشور ما که آب و هوای چهار فصل دارد تهیه کنند.

صادرکنندگان کلم برگ در ایران

کشت عمده کاهو آیسبرگ

کاهو آیسبرگ از محصولات پر طرفداری است که در زمین های کشاورزی ایران به خوبی رشد می کند. و در سایز های متفاوت و طعم دلنشینی روانه بازار می شود. پیشرفت فناوری و مدرن شدن دستگاه ها این امکان را برای کشاورزان بوجود آورده که در تمامی فصول میوه ها و سبزیجات متنوعی را داشته باشیم.

کشت کاهو آیسبرگ در ایران به خصوص شهر دزفول در طول سال انجام می شود. و کشور ما این پتانسیل را دارد تا بهترین نوع از این محصول را در تناژهای عمده به کشورهای مختلف ارسال کند.

کاهو آیسبرگ صادراتی در بسته بندی های سبدی و کارتن به کشورهای همسایه ما ارسال می شود. بیشترین خرید این محصول را کشورهای روسیه، گرجستان، ارمنستان و امارات دارند.

بنابراین برای صادرات محصول کاهو آیسبرگ باید از بهترین بسته بندی ها استفاده کرد تا هیچ آسیبی به محصول وارد نشود.

بهترین نوع کاهو آیسبرگ

کاهو آیسبرگ که در شهرهای ایران تولید می شوند، یکی از محصولاتی است که برای صادرات به کشور های اروپایی استفاده می شوند، و مردم کشور های خارجی به دلیل خواص این سبزی که در سالاد استفاده میشود خرید بالایی دارند.

بهترین نوع کاهو آیسبرگ، کاهو آیسبرگی است که در شرایط مساعد بدون آفت و پوسیدگی دارای استانداردهای لازم باشد. تا از آن به عنوان محصول صادراتی به کشورهای دیگر استفاده نمود.

بسته بندی این محصول باید به بهترین شکل باشد، چرا که این محصول به شدت حساس می باشد. و باید در شرایط عالی به کشور هدف ارسال شود.

قیمت فروش کلم برگ درجه یک

فروش عمده کاهو آیسبرگ صادراتی

کاهو آیسبرگ در ایران در زمین های باز کشت می شود.  و از محصولاتی است که دارای ارزش غذایی بالایی است. که در فصل تابستان در فضای باز و در زمستان در استان های جنوبی کشت می شود.

برای استعلام قیمت روز کاهو آیسبرگ صادراتی به صورت عمده به کشاورزی آراد مراجعه نمایید. زیرا با فروشندگان مستقیم این محصول در ارتباط است. با مراجه به سایت این شرکت از نمونه های این محصول دیدن و جهت خرید اقدام نمایید. قیمت این محصول بسته به نوع عرضه و تقاضا متفاوت می باشد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.