ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش عمده سیب زمینی بامبا همدان

یکی از مواد اصلی برای تهیه غذا سیب زمینی است. پس باید به سالم بودن آن دقت زیادی کرد. اردبیل و همدان و اصفهان، سه شهری هستند که تولید سیب زمینی می کنند. سیب زمینی همدان مرغوبیت زیادی را داراست. فصل برداشت آن از وسط تیر ماه شروع می شود. ماندگاری سیب زمینی در پاییز خیلی بهتر است به طوری که اگر در انبار سرد نگهداری کنیم ماه ها باقی می ماند. کشت پاییزه آن در همدان، در شهرستان بهار صورت می گیرد. سیب زمینی عمده را جهت فروش در بسته بندی های گونی و توری می توان به کشورهای دیگر صادر کرد.

سیب زمینی بامبا همدان

بررسی کیفیت سیب زمینی همدان

چند تا از  علائم اینکه چگونه بفهمیم سیب زمینی با کیفیت است یا نه را ذکر می کنیم:

  • سیب زمین با کیفیت نباید شل باشد، در واقع وقتی انگشت رویش می زنیم انگشتمان فرو نرود.
  • خراش نداشته باشد، چون باعث می شود باکتری داخل آن شده و زود خراب و فاسد شود.
  • بوی خاک بدهد، از آنجا که این محصول درون خاک است اگر بوی آن را بدهد معلوم می شود تازه است.
  • سیب زمینی جوانه زده زودتر از بقیه خراب می شود.
  • پوست آن سبز نباشد.
  • شل و چروکیده نباشد.
  • رویش اثری از لکه و کبودی نباشد.

اگر دقت کنیم و به علائمی که گفته شد توجه کنیم، خرید مناسبی انجام خواهیم داد. آن رادر جای سرد و تاریک نگه داریم تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

سیب زمینی بامبا همدان

همدان به عنوان قطب تولید سیب زمینی شهرت دارد چون آب و هوا در رشد آن نقش بسزایی دارد. تولید عمده سیب زمینی همدان با کیفیت بالا به روش های مختلفی ارائه می دهد. خریداران می توانند از طریق گروه کشاورزی آراد این سیب زمینی مرغوب و درجه یک را تهیه کنند سیب زمینی عمده بسیار ارزان و مقرون به صرفه نیز می باشد.

سیب زمینی همدان کیفیت بالایی دارد به همبن خاطر از شهرت بالایی برخوردار می باشد و افراد برای مصارف گوناگون از آن استفاده می کنند سیب زمینی از اقلام ضروری در سبد کالای هر خانواده می باشد بخاطر سفتی و تازه بودن اینوسیب زمینی ماندگاری بالایی دارد.

تامین کننده عمده سیب زمینی همدان

اگر به دنبال خرید سیب زمینی همدان به صورت عمده در بسته بندی گونی و توری هستید می توانید با گروه کشاورزی آراد در ارتباط باشید تا سیب زمینی مد نظر خود را با قیمت و کیفیت مدنظر تهیه کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.