ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش سیب زمینی همدان

 

فروش سیب زمینی همدان پس از برداشت بالاترین میزان را داشته است. صادرات سیب زمینی همدان به بیش از ۱۰ کشور انجام می شود که مهم ترین این بازار ها را در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد.

فروش سیب زمینی همدان

 

بازار های خارجی برای سیب زمینی ایران

خوشبختانه بازار های فروش سیب زمینی مهم خارجی زیادی داریم که هر سال از مجموعه های مختلف خریداری می کنند که از مشتریان بالفعل ما محسوب می شوند که از مهم ترین این کشور ها می توان به

  • روسیه
  • ازبکستان
  • ترکمنستان
  • امارات
  • قزاقستان
  • عراق
  • افغانستان
  • کشور های حاشیه خلیج فارس

اشاره کرد که هر کدام از این کشور ها، بازار های بزرگی برای محصولات مختلف کشاورزی خصوصا سیب زمینی ایران درند.

صادرات سیب زمینی به هر کدام از بازار های خارجی، سبب شده تا کشاورزان در سطح کشور، هر سال میزان برداشت خود را افزایش دهند. چون هم قیمت فروش سیب زمینی سال به سال افزایش پیدا می کند و هم بازار های جدید بزرگی نیز از کشور ها مختلف اضافه می شوند.

بسته بندی صادراتی سیب زمینی

یکی از مهم ترین گونه از سیب زمینی که صادرات انبوه در این سال ها داشته است، سیب زمینی آگریا بوده است. که برای مصرف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای صادرات سیب زمینی خیلی مهم است که بسته بندی سیب زمینی به چه شکل باشد. آیا این بسته بندی با استانداردهای آن کشور مطابقت دارد یا خیر؟

اغلب کسانی که در ایران در زمینه سورت و بسته بندی سیب زمینی فعالیت دارند، با پروسه این فرایند آشنایی کامل دارند.

همین موضوع سبب شده تا سیب زمینی ایران همواره برای بازار های هدف فوق الذکر با گونی و توری بسته بندی شود.

کشاورزی آراد برای بازار هایی که در اختیار دارد، توسنته است با سورت دقیق تری و با متنوع ترین بسته بندی های کارتنی، و کیسه مقوایی اقدام به فروش نماید.

صادرات سیب زمینی از جمله فعالیت ما در این سال های اخیر بوده است که همانند تصویر زیر، یکی از نمونه بسته بندی انجام شده برای کشور روسیه بوده است که سایز آن از ۸۰ گرم تا ۳۵۰ گرم بوده است.

فروش سیب زمینی همدان

قیمت سیب زمینی همدان + خرید و فروش

همدان و شهرهای اطراف به عنوان قطب سیب زمینی در ایران شناخته شده است. و به جز سیب زمینی، انواع سیر و موسیر  نیز در حجم بالا کشت می شود. اما مهم ترین محصولی صادراتی این استان، سیب زمینی است که برخی از سردخانه ها با داشتن سیستم سورتینگ مکانیزه، موفقیت بالایی برای در زمینه فروش سیب زمینی صادراتی همدان داشته اند.

در این استان هم همانند استان های دیگر نمونه های مختلفی از این محصول وجود دارد که می توان به، سیب زمینی جلی و آگریا اشاره کرد.

مسکو به عنوان پایتخت کشور روسیه، از پر جمعیت ترین ایالت های این کشور به حساب می آید. و سالانه حجم زیادی از سیب زمینی، فقط در بازار مسکو خرید و فروش می شود.

بالا بودن حجم خرید و فروش سیب زمینی ایرانی در روسیه سبب شده تا قیمت فروش آن نیز بالاتر سایر مناطق باشد.

سیب زمینی از اقلم ضروری باری هر خانواده ایی می باشد و در طول ۱۲ ماه سال در ایران و سایر کشورهای جهان مصرف آن وجود دارد.

کشاورزی آراد در طول ۱۲ ماه سال سیب زمینی برای صادرات و بازار داخل آماده دارد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.