ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش سیب زمینی همدان بدون واسطه

سیب زمینی پایه اصلی بسیاری از غذاهایی که ایرانیان استفاده می کنند است. سیب زمینی همدان در رتبه اول بیشترین تولید در سطح کشور قرار دارد. نه تنها ایران بلکه آمار جهانی نشان می‌دهد تولید و مصرف سیب زمینی در بین کشوهای مختلف بسیار زیاد است. چرا که سیب زمینی هم از نظر اقتصادی به صرفه است هم دارای فیبر خوراکی بالایی بوده و باعث سیری کامل انسان می شود.

فروش سیب زمینی همدان

فصل برداشت سیب زمینی در همدان

فروش سیب زمینی همدانبا توجه به اینکه استان همدان شرایط آب و هوایی و همچنین خاک آن به صورتی است که کشت سیب زمینی در آن بسیار با صرفه است. سالانه حدود ۲۲تا۲۶ هزار هکتار زمین به زیر کشت سیب زمینی می رود. برداشت سیب زمینی در بیشتر فصول صورت می گیرد ولی زمان برداشت سیب زمینی در همدان اواسط تیرماه در فصل تابستان صورت می پذیرد.

سیب زمینی در دسته سبزیجات قرار می گیرد و دارای خواص بسیاری نیز می باشد که از جمله آن می توان به ویتامین هایB6,C,اشاره نمود.سیب زمینی انرژی مناسبی دارد و برای التهاب در بیماری سرطان و رماتیسم مفید واقع شده است. این محصول پتاسیم قابل ملاحظه ای را دارد و پتاسیم ادرار آور هست.

این محصول کاهنده فشار خون و از قلب محافظت می کند. همچنین کلسترول خون را کم می کند و از سرطان معده و روده پیشگیری می کند. سیب زمینی دارای انواع مختلفی از جمله اگر یا جلی,اسپریت , مارفونا , بامبا که هرکدام با توجه  ویژگی خاص خود در محدوده مشخصی بهتر رشد می نمایند.

باید توجه داشت در هنگام خرید سیب زمینی پوسته رویی آن سبز نباشد چراکه سیب زمینی در این حالت هنوز کال است و مزه آن به تلخی میزند.

صادرت عمده سیب زمینی همدان

فروش سیب زمینی همدانبا توجه با اینکه سیب زمینی در ایران نسبتا زیاد تولید می شود صادرات آن به آسانی صورت می پذیرد. صادرات سیب زمینی به کشورهای عراق,ترکیه,ترکمنستان,آذربایجان, افغانستان,ازبکستان,و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس انجام می پذیرد.

البته با توجه به صادرات عمده سیب زمینی همدان به نقاط مختلف کشور همچنین به خارج از کشور تغیر قیمت چندانی در سیب زمینی به وجود نیامده است.اقشار متوسط و کم درآمد جامعه نسبت به دیگر طبقات جامعه از سیب زمینی استفاده می کنند چرا که نسبت به بقیه مواد غذایی دارای کالری بیشتر و قیمت مناسب تر است.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از سموم به مانند قبل کمتر شده چرا که تمامی کشاورزان زحمت کش می دانند این سموم بشدت برای سلامتی انسان ها خطر آفرین است و مانع کشت مجدد محصول می شود به همین خاطر بیشتر این زحمت کشان برآنند که محصولی ارگانیک و کاملا طبیعی داشته باشند.

فروش سیب زمینی همدان

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.