ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش سیب زمینی عمده + قیمت خرید سیب زمینی

فروش سیب زمینی عمده با بسته بندی های صادراتی جهت ارسال بار به کشورهای مختلف از طریق گروه کشاورزی آراد صورت می پذیرد. قیمت سیب زمینی همدان و سایر شهرها بسته به عوامل داخلی و خارجی بسیاری می باشد.

سیب زمینی عمده

سیب زمینی عمده را می توان از مجموعه های خرید کرد که به  صورت تخصصی در این زمینه فعال هستند. همدان از جمله شهرهای ایران می باشد که این محصول را به سایر کشورها صادر می کند.

این محصول یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین نوع از صیفی جات است. انواع سیب زمینی ها شامل:

  • سیب زمینی بانبا
  • سیب زمینی جلی
  • سیب زمینی آگریا
  • سیب زمینی سانتا
  • سیب زمینی راموس

یکی از دلایل فروش سیب زمینی خواص بی نظیر آن است.

صادرات انواع سیب زمینی دارای قیمت مشخصی نمی باشد. میزان عرضه و تقاضا برای این محصول مهم ترین عامل قیمت گذاری است. در واقع تقاضا و عرضه تعیین کننده قیمت نهایی سیب زمینی می باشد.

شماتاجران می توانید روزانه قیمت محصول را از ما گرفته و در صورت مناسب بودن بازار شما بارگیری را از مجموعه انجام دهید.

صادرکننده عمده سیب زمینی به کشورهای مختلف

خرید سیب زمینی

خرید سیب زمینی صادراتی باید از طریق نمایند هایی انجام شود که از این محصول آگاهی کافی را داشته باشند. نوع بسته بندی و سورت سیب زمینی بسیار مهم تر از اصل محصول است چرا که هر کشوری بسته بندی و سورت مخصوص به خود را دارد.

صادرات سیب زمینی همدان و سیب زمینی صادراتی کرمانشاه، زنجان و اردبیل از مرغوب ترین سیب زمینی صادراتی در ایران می باشند.

ما به چه نوعی از سیب زمینی لقب صادراتی می دهیم؟ در واقع سیب زمینی صادراتی آن دسته از سیب زمینی می باشد که کیفیت مورد قبولی داشته باشد. علاوه بر کیفیت باید استانداردهای بهداشتی کشور مقصد را نیز دریافت کند.

سیب زمینی را با توجه به شرایط کشور مقصد در بسته بندی های مورد تایید سورت می کنیم. امروزه هر کشوری برای تامین سلامت شهروندان خود قوانین و موازینی پیش بینی کرده اند.

برای ارسال بار به کشورهای مختلف باید از مدارک بهداشتی آن کشور اطلاع داشته باشید. برای صادرات به کشور های روسیه و اروپا باید محصول برگ تایید بهداشت در مبدا و برگ تایید بهداشت و پالت در مرز خروجی را داشته باشد.

قیمت امروز سیب زمینی همدان

قیمت فروش سیب زمینی

قیمت فروش سیب زمینی بانبا و جلی و همین طور رقم آگریا با جلی متفاوت است. سیب زمینی ها بسته به کیفیت و سورت باهم متفاوت هستند. سیب زمینی صادراتی به بسیاری از کشور های همسایه صادر می شود. صادرات سیب زمینی مختص به کشور های همسایه ایران نیست. بلکه این محصول به برخی کشور های اروپایی نیز صادر می شود.

مجموعه ما در حوزه صادرات صیفی جات به کشورهای مختلف می باشد. این مجموعه توانسته است انواع این محصولات بخصوص سیب زمینی صادراتی را به کشور هایی همچون امارات، عراق و روسیه ارسال کنند.

ارمنستان، آذربایجان، ازبکستان، قزاقستان، افغانستان و تمام کشور های حوزه خلیج فارس از مشتریان بالقوه سیب زمینی صادراتی ایران هستند.

شما تاجران و مشتریان محترم می توانید سیب زمینی مورد نیاز خود را به ما سفارش دهید. و محصول با کیفیت و مرغوب را در مبدا و یا در مرز خروجی ایران تحویل بگیرید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.