ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش سیب زمینی سورت شده درجه یک / سیب زمینی بانبا

سیب زمینی ایران یک از صیفی جات پر طرفدار می باشد که در ایران خواهان زیادی دارد و همچنین این محصول صادراتی می باشد که در گروه کشاورزی آراد می توانید قیمت را جویا شوید. علاوه بر محصول سیب زمینی در مجموعه ما سایر صیفی جات مثل کلم، گل کلم، فلفل دلمه، گوجه و… موجود می باشد.

فروش سیب زمینی سورت شده درجه یک

 

آشنایی با سیب زمینی سورت شده

سورت سیب زمینی یکی از مهمترین بخش ها در صادرات محصول می باشد که در مجموعه ما این نکته به خوبی رعایت می شود و محصول با سورت دلخواه مشتری در بسته بندی مختلف عرضه می شود.

مشخصه های سیب زمینی صادراتی:

اولین مشخصه سیب زمینی صادراتی سایز آن می باشد که در این مرکز سورت استاندارد بین ۸۰ تا ۳۵۰ گرم می باشد.

از دیگر مشخصات این سیب زمینی بدون هیچ لک و سبز بودن می باشد.

رنگ پوست سیب زمینی باید کاملا روشن و داخل گوشت آن زرد رنگ باشد.

بسته بندی باید به صورت گونی توری و یا کارتن در وزن های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ کیلویی باشد.

 

بازار فروش سیب زمینی سورت شده

فروش سیب زمینی سورت شده درجه یک

بازار فروش سیب زمینی سورت شده در داخل و خارج از کشور بسیار خوب می باشد چرا که بهترین نوع سیب زمینی را به صورت سورت شده و در بهترین بسته بندی آماده سازی کنید دغدغه مشتری کاملا رفع شدهو بالاترین سفارشات در عرصه بین المل دریافت خواهید کرد.

مرکز ما این آمادگی را دارد تا انواع ارقام سیب زمنی را با کیفیت و بسته یندی دلخواه برای شما تاجران و فروشندگان در سطح بین المل آماده سازی کند تا بهترین خرید را با ما تجربه کنید.

 

قیمت انواع سیب زمینی سورت شده

فروش سیب زمینی سورت شده درجه یک

همانطور که مطلع هستید انواع مختلف سیب زمینی در بازار وجود دارد و به همین دلیل قیمت انواع سیب زمینی سورت شده با توجه به نوع آن تعیین می گردد. تولیدکننده با توجه به هزینه تولید، سورت و فروش این محصول نرخ نهایی آن را تعیین می کند.

لازم به ذکر است که عوامل مختلفی برقیمت سیب زمینی سورت شده تاثیر می گذارد که یکی از مهمترین آن میزان حمایت مشتریان از فروشنده سیب زمینی می‌باشد. اگر از تولید وفروش سیب زمینی سورت شده حمایت خوبی سورت بگیرد قطعاً تولیدکننده می تواند تولید این محصول را افزایش دهد و با افزایش تولید آن نیاز بازار در این زمینه برطرف شده و قیمت سیب آن هم با کاهش چشمگیری همراه خواهد بود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.