ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

قیمت فروش سیب زمینی در شیراز

 

قیمت فروش سیب زمینی در شیراز با ارسال بار از همدان و زنجان به صرفه می باشد. و خریداران شیرازی بهترین و باکیفیت ترین سیب زمینی را خرید می کنند.

شیراز از جمله بازار های مهم برای ارسال سیب زمینی باکیفیت است که سالانه از شهر های تولیدکننده سیب زمینی مقدار قابل توجهی خرید می کند.

طبق آمار، می توانیم بیان کنیم که سیب زمینی بیشترین میزان برداشت را نسبت به سایر محصولات، از زمین های کشاورزی را داشته است و این فرایند سال به سال رو به افزایش است.

قیمت فروش سیب زمینی در شیراز

وزن هر سیب زمینی برای بسته بندی

انواع سیب زمینی برداشت شده از زمین های کشاورزی سطح کشور، حدود ۵ میلیون تن بوده است. که از این میزان، بیشترین حجم تولید مربوط به سیب زمینی هایی می باشد که در کشور بیشترین فروش را دارند. که در مقاله های گذشته نیز اشاره کرده بودیم که میزان صادرات از انواع مختلف سیب زمینی به چه صورت می باشد.

اما چه نوع سیب زمینی هایی صادرات می شوند؟ بسته بندی این سیب زمینی ها به چه شکل است؟ آیا تا به حال صادرات سیب زمینی با بسته بندی های مختلف را داشتید؟

سیب زمینی جلی و اسپپریت نسبت به تقاضا و درخواستی که از سمت مشتریان خارجی دارند، فروش بالاتری دارند که بسته بندی هر کدام نسبت به سفارش مشتری می تواند متفاوت باشد.

مثلا برای روسیه، اغلب مشتریان و خریداران درخواست خرید سیب زمینی با قالب متوسط را دارند. در واقع سیب زمینی های خیلی درشت در بازار این کشور جایی ندارد و یا نهایتا حجم خرید و فروش آن به نسبت پایین تر است.

از این رو کشاورزی آراد هر سال سیب زمینی های صادراتی خود را با اوزان مختلف همچون

  • ۸۰ تا ۳۵۰ گرم
  • ۱۰۰ تا ۳۰۰ گرم
  • ۹۰ تا ۴۰۰ گرم

در بسته بندی های توری، کارتنی و گونی در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار داده است.

قیمت سیب زمینی با این اوزان برای صادرات به روسیه، همواره نرخ خود را داشته است و صادرکنندگان و خریداران خارجی، همیشه از این نوع سورت و بسته بندی حمایت کرده اند.

قیمت فروش سیب زمینی در شیراز

فروش سیب زمینی در شیراز

همانطور که می دانید ایران قطب تولید انواع سیب زمینی است و مناطق مختلفی از کشور هستند که سالانه به عنوان بزرگ ترین مراکز تولید این محصول مصرفی شناخته شده هستند.

اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت است، کیفیت این سیب زمینی ها هستند که ممکن است منطقه با منطقه ای دیگر سطح کیفی یکسانی نداشته باشند.

خریداران محترمی که از شیراز هستند می توانند بهترین نوع از این سیب زمینی ها را از سردخانه ها خریداری کنید.

قیمت سیب زمینی در همه مناطق، معمولا مناسب می باشد. و برای شهر شیراز بهترین نوع محصول ارسال می شود.

صادرات انواع سیب زمینی

صادرات انواع سیب زمینی در ایران همه ساله در حجم های بالا صورت می گیرد و کشورهای مختلف محصولات کشاورزی ما را خریدارای می کنند.

نزدیک ترین و راحت ترین راه برای صادرات به کشور های همسایه ما راه زمینی است که از طریق مرزهای موجود حجم قابل توجهی از این سیب زمینی ها توسط کانیتنر های ۴۰ فوتی ارسال می شود.

ترانزیت تایم مسیر زمینی برای کشورهای همسایه در کوتاهترین زمان انجام میشود. که همانطور که اشاره کریدم، راح ترین و نزدیک ترین راه تجاری بین کشورهای همسایه به حساب می آید.

قیمت سیب زمینی ایران در بازار خارجی برای صادرکنندگان ما راضی کننده بوده است، بطوریکه هر سال خیلی از تجار ایرانی، برای همکاری مستمر با خریداران خارجی، به این کشورها سفر می کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.