ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش سیب زمینی جلی صادراتی

فروش سیب زمینی جلی صادراتی که از نمونه های پرفروش بازار است در بسته بندی گونی شیشه ای انجام می شود. این نوع از سیب زمینی به دلیل ظاهر خوبی که دارد فروش بالایی هم دارد.

سیب زمینی جلی

سیب زمینی جلی از بذرهای هایی می باشد که در ایران به خوبی جواب داده و کشت آن به صورت گسترده انجام می شود.

ایران از جمله کشور هایی است که در حوزه محصولات کشاورزی به خصوص سیب زمینی از تولیدکنندگان برتر است. یکی از بزرگ ترین شهر های واقع در کشورمان که در حوزه تولید سیب زمینی فعال می باشد، شهر همدان است.

به دلیل حجم عمده تولید سیب زمینی در کشورمان؛ حجم صادرات محصول نیز بالغ بر چند میلیون دلار بوده و قیمت خرید سیب زمینی صادراتی با کیفیت در مراکز و سامانه های تجاری قرار گرفته است و هم اکنون آماده فروش و ارسال به بازار های بین المللی می باشد.

سیب زمینی از جمله معروف ترین صیفی جات مصرفی در بازار های داخلی و صادراتی است که فروش بالایی از توجه را از سوی متقاضیان و مشتریان جلب خود کرده است.
خریدار سیب زمینی می تواند از طریق مراکز مختلف تجاری به این محصول چه به صورت بسته بندی شده و یا به صورت فله دسترسی داشته باشد؛ اما یکی از نکات قابل توجه در زمان خرید محصول، قیمت می باشد؛ مشتری از طریق نمایندگی های فعال می تواند به صورت مستقیم به تولید کنندگان متصل شده و خریدی ارزان قیمت و بدون واسطه را تجربه کند.

قیمت سیب زمینی صادراتی امروز

فروش سیب زمینی صادراتی

فروش سیب زمینی صادراتی با بهترین کیفیت و قیمت توسط سورتینگ ها صورت می گیرد. شما نمی توانید از کشاورز توقع ارائه محصول سورت شده داشته باشید.

سایت خرید عمده سیب زمینی با قیمت عالی توانسته به صورت بدون واسطه و گسترده به فروش ارزان قیمت کالا به کل کشور بپردازد.

سیب زمینی جلی پوستی روشن و گوشت زرد رنگی دارد که برای خوراک و همچنین کارخانه های فرانچ فرایز مورد استفاده قرار می گیرد. فروش بدون واسطه سیب زمینی مرغوب از طریق سایت انجام پذیرفته و این سامانه تجاری اند که به صورت گسترده و بدون محدودیت های منطقه می توانند به صورت وسیع آماده پاسخگویی به نیاز تمامی مشتریان صادراتی باشند.

فروشنده سیب زمینی جلی متوسط و انواع سیب زمینی تولیدی و صادراتی دیگر، با تخصیص سایت هایی تجاری توانسته به صورت وسیع با تمامی مشتریان خریدار خارجی در ارتباط بوده و به توزیع این سیب زمینی به بازار های جهانی بپردازد.

اگر به دنبال خرید سیب زمینی با قیمتی عمده و بسته بندی صادراتی هستید؛ مجموعه کشاورزی آراد بهترین انتخاب ممکن است.

قیمت فروش سیب زمینی آگریا + جهت کارخانه

سیب زمینی جلی صادراتی

سیب زمینی جلی صادراتی به دلیل کیفیت بذر ار فروش بالایی نسبت به سایر نمونه ها برخوردار است. قیمت هر کیلو سیب زمینی جلی درجه یک در شهرهای مختلف از سوی تولید کننده به گونه ای نرخ گذاری شده است که نظر هر خریداری را اعم از خریدار داخلی و خارجی را جلب کند.

مشتریان برای خرید سیب زمینی با کیفیت صادراتی با قیمت مناسب، می توانند از طریق راهای ارتباطی با ما در تماس باشند تا قیمت و نوع محصول را از ما دریافت کنند.

بزرگ ترین منطقه تولید کننده سیب زمینی در ایران؛ شهرهای همدان، کرمانشاه و اردبیل می باشند که سالانه حجم عظیمی از محصول را به تولید رسانده و در بخش های مختلف کشور به فروش می رساند.

شهر اصفهان، زنجان، کرمان، اراک و… از دیگر نقاط هستند که تولید این محصول را انجام می دهند.

تولید کنندگان این شهر ها به صورت مستقیم با تاجران در ارتباط می باشند و این مراکز سورت و بسته بندی روازنه محصول را سورت و بسته بندی می کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.