ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

فروش بادمجان صادراتی سورت شده

فروش بادمجان صادراتی سورت شده

فروش بادمجان صادراتی سورت شده در سال های اخیر با رشد قابل توجه ایی همراه بوده است. بادمجان بعد از صیفی جاتی مثل سیب زمینی و پیاز جزو بیشترین فروش را در سطح بازار را داشته است. این بادمجان همچنین خواهان زیادی در بازار داخلی ایران دارد.

در بعضی از مناطقی که بادمجان کشت نمی شود باید از سایر شهرها بادمجان را ارسال کرد.

قیمت بادمجان صادارتی امروز + فروش بادمجان

بهترین بادمجان تولید شده در کشور

تقریباً تمام مناطقبادمجان خیز ایران دارای بهترین نوع بادمجان می باشند اما در یزد فقط کیفیت بادمجان در هر ناحیه ای تفاوت دارد. یعنی مثلاً در یک شهر ممکن است گلخانه های که در شهرهای مختلف واقع شدند دارای میزان کیفی کمتری نسبت به سایر قسمت های تولیدکننده داشته باشد اما آنچه که در این سال های اخیر از سمت مشتریان خارجی درخواست داشتیم اغلب بادمجان های مناطقی همچون:
یزد

هرمزگان

شیراز

دزفول

را تمایل به خرید داشتند.

همانطور که گفتیم همه این شهرها دارای زمین و گلخانه از انواع مختلف بادمجان هستند. ولی صرفاً بادمجان های تمامی نواحی در این شهرها کیفیت یکسان ندارند و طبیعتاً در موقع صادرات، قیمت بادمجان در انواع ارقام برداشت شده از هر کدام از نواحی متفاوت است. که ما خوشبختانه با آنالیزور های خود بهترین زمین ها و گلخانه ها را در اختیار داریم و هر سال بهترین بادمجان را برداشت کرده و به کشورهای خارجی خصوصاً:

امارات
روسیه
عراق
و برخی از کشورهای اروپایی صادرات می‌کنیم.

قیمت بادمجان لامپی صادراتی + بادمجان لامپی

بسته بندی کارتونی برای بادمجان

برای صادرات بادمجان اصولی ترین روش برای بسته بندی استفاده از کارتن های مقوایی و یا کارتن پلاست است که از دید مشتریان شکیل تر و جلوه تر است. و همینطور قیمت فروش بهتری نسبت به سایر روش های بسته بندی دارد.

کشورهایی نیز به عنوان خریدار بادمجان سفارش خود را در بسته بندی های کارتونی اعلام می کنند. که ما تجربه این را داشتیم که بادمجان را در کارتون های با کیفیت با طرح های بسیار شکیل با طرح و رنگ زیبا بسته بندی کرده و برای مشتریان خارجی با قیمت خوبی فروختیم.
یکی از حسن هایی که بسته بندی کارتونی دارد این است که ظاهر زیبایی دارد و مشتریان به راحتی جذب می شوند. و هر چقدر مواد استفاده شده برای کارتون ها بیشتر باشد باعث می‌شود تا از دید خریداران خوب به نظر برسد.

در سال جدید کشاورزی آراد بهترین نوع از بادمجان های صادراتی خود را در کارتون های ۵ و ۶ کیلویی بسته بندی کرده و به بازار های مهم خود صادرات خواهد کرد.
قیمت بادمجان در این کارتون ها شاید گران تر باشد اما ما هر سال شاهد افزایش تقاضا از کشور هایی هستیم که بیشترین میزان خرید را از ایران دارند. بنابراین لازمه آن رعایت استاندارد های صادراتی برای ارقام مختلف بادمجان می باشد.

فروش بادمجان صادراتی

در سال ۲۰۲۲ قیمت بادمجان گلخانه ای در یزد بالاترین نرخ را نسبت به سایر مناطق داشته است. یزد از جمله شهر هایی هست که بادمجان آن در بازار تهران همواره با بالاترین نرخ خرید و فروش می‌شود. ماندگاری بادمجان یزد برخلاف سایر بادمجان ها در ایران بسیار بالا است.

همچنین بیشترین برداشت بادمجان در ایران از زمین های یزد می باشد. اگر به دنبال بادمجان هستید و اگر قیمت بادمجان برای شما آنچنان حائز اهمیت نیست می توانید با کارشناسان فروش بادمجان در این شرکت ارتباط بگیرید. ما در سال ۲۰۲۲ با در اختیار داشتن بیش از صد هکتار از بهترین بادمجان های این منطقه، قادر خواهیم بود تا قیمت سیب طلایی یزد را رقابتی در اختیار شما مشتریان قرار دهیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.