ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

عمده فروش تامین کننده و صادر کننده کلم

عمده فروش، تامین کننده و صادر کننده کلم

مجموعه ما تولید کننده، عمده فروش، تامین کننده و صادر کننده کلم ایرانی هست. ما بهترین کلم سبز، سفید و قرمز تولید شده در بهترین مزارع ایران را به صورت عمده به بازارهای جهانی عرضه و صادر می کنیم.
این محصول یکی از محبوب ترین سبزیجات در جهان است. کلم برگ سبز، قرمز، بنفش یا سفید است. کلم انواع مختلفی دارد و هر نوع خواص و کاربردهای متفاوتی دارد. محبوب ترین انواع کلم عبارتند از کلم برگ، کلم بروکلی، گل کلم، کلم ناپا. بیشترین استفاده از کلم در سالاد است.

عمده فروش تامین کننده و صادر کننده کلم

صادر کننده عمده فروش کلم قرمز، سبز، سفید

 

ایران از نظر تولید کلم یکی از کشورهای برتر دنیاست. سالانه بیش از ۲۵۰ هزار تن کلم در ایران تولید می شود. عمده برداشت این محصول از دزفول استان فارس، قصرشیرین، کرج، ری، ورامین، گرگان و بوشهر می باشد. بیشتر کلم تولید شده در ایران به روسیه صادر می شود.
ایران سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن کلم صادر می کند. عمده بازارهای صادراتی کلم سفید، سبز و قرمز ایران روسیه و عراق، کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس مانند عمان، قطر، کویت و امارات، آذربایجان، ترکمنستان، گرجستان، ارمنستان، افغانستان، اوکراین، بحرین، ترکیه، مولداوی و قزاقستان هستند.

خواص کلم سفید بر بدن

کلم نوعی سبزی است که در صورت مصرف اثرات مفید زیادی دارد. تحقیقات علمی وجود یک ماده شیمیایی را نشان داده است که ممکن است در برابر اثرات مضر تشعشعات محافظت کند. کلم همچنین حاوی سولفورافان است که از شما در برابر انواع خاصی از سرطان محافظت می کند. علاوه بر این، کلم را می توان برای درمان یبوست، زخم معده، سردرد، چاقی، اگزما، یرقان، آرتریت، نقرس، اختلالات چشمی، بیماری قلبی، پیری و بیماری آلزایمر استفاده کرد. صادرات کلم با توجه به این خواص ارزشمند همواره مورد توجه صادرکنندگان در ایران و جهان بوده است.

تولید کننده برتر کلم سفید و محصولات کشاورزی

عمده فروش تامین کننده و صادر کننده کلم

 

ایران بزرگترین تولید کننده میوه و سبزیجات در خاورمیانه است و یکی از اولین کشورهایی است که کشاورزی آن به عنوان یک تجارت به حساب می آید. حدود ۱۲ درصد از اراضی ایران زیر کشت کشاورزان ایرانی است. و یک سوم اراضی ایران در صورتی که توزیع آب به خوبی انجام شود قابلیت استفاده برای کشاورزی را دارد.

کشاورزی ایران بیشتر سنتی است تا مدرن، اما به کندی به سمت تولیدات فناوری پیش می‌رود، بنابراین سرمایه‌گذاران زیادی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در زمین‌های ایران به‌ ویژه در زمینه‌های میوه و تره بار هستند، زیرا میوه‌ها به دلیل خاک غنی و آب و هوای خاص ایران بسیار خوشمزه‌تر هستند.

فروش عمده کلم سفید علاوه بر بازار فروش خوبی که در ایران دارد، در بازارهای خارجی نیز طرفداران زیادی دارد.

در ایران افراد و مجموعه های زیادی وجود دارد که این محصولات را در بهترین کیفیت تولید می کنند و با نازل ترین قیمت به بازار عرضه می کنند.

یکی از روش های خریدی که قیمت پرداختی این محصول را کاهش می دهد خرید عمده آن می باشد. خرید کلم سفید عمده اعلا از طریق مراکز حضوری، خرید از سرزمین و همچنین خرید عمده از طریق فروشگاه های آنلاین امکان پذیر است.

خرید کلم سفید قیمت مناسب

یکی از دلایل عمده ای که ایران را به یکی از تامین کنندگان اصلی میوه و تره بار در خاورمیانه تبدیل می کند، هزینه تولید پایین و دستمزد کمتر نیروی کار در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر است، بنابراین این دلایل واقعاً بر قیمت میوه و تره بار ایرانی تأثیر می گذارد.

قیمت کلم سفید درجه یک و صادراتی از ایران به دیگر کشورها نیز اعلام می شود. این تولیدات تمامی استانداردها را در خود داشته و با بهترین بسته بندی ها راهی بازار خواهند شد. کلم سفید یکی از صیفی جاتی است که دارای فواید زیادی است، از این رو مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. بعضی از خواص ان عبارتند از: پیشگیری از سرطان، تقویت سیستم ایمنی، کنترل فشار خون به همین منظور مراکز خرید زیادی در سراسر کشور وجود دارد که این محصول را تولید و به سراسر کشور عرضه می کنند. روش های خریدی که امروزه برای این محصول وجود دارد خرید به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.