ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

صادرکنندگان کلم برگ در ایران

صادرکنندگان کلم برگ در ایران

صادرکنندگان کلم برگ در ایران از اشخاص حقیقی تا حقوقی هستند که هر کدام از آنها نسبت به سفارش هایی که از بازار های مختلف خود در خارج از کشور دارند، اقدام به صادرات این محصول مصرفی می کنند.

کلم برگ از جمله صیفی جاتی است که در ایران، در مناطق جنوبی و مرکزی است و در سایر مناطق اقدام تولید آن وجود ندارد.

از این رو استان های خوزستان، لرستان و البرز و برخی از مناطق استان تهران به عنوان مرکز تولید انواع کلم برگ به شمار می روند.

در حال حاضر در سطح زمین های کشاورزی این مناطق چند از این محصول کشت می شود که مهم ترین آن کلم برگ است که رنگ آن سفید است.

صادرکنندگان کلم برگ در ایران

برداشت و صادرات کلم برگ در ایران

یکی از محصولاتی که هم در داخل و هم در خارج از ایران مصرف بالایی دارد کلم برگ است. این محصول تقریبا در همه سال در مناطق مختلف کشور کشت می شود. و محصولی می باشد که در طول سال قابل تامین و فروش است.

به همین دلیل کشورهای مختلفی خواهان خرید این محصول در طول سال از ایران هستند. علاوه بر این در بازار داخل نیز مصرف بالایی دارد.

کشور هایی چون

  • امارات
  • روسیه
  • پاکستان
  • عراق
  • ازبکستان
  • قزاقستان

از جمله بازار هایی هستند که تجار آنها هر سال قصد دارند با توجه به کشش بازار کلم برگ، اقدام به خرید کنند.

صادرکنندگان کلم برگ در ایران نیز از این موضوع مطلع هستند و با رعایت کردن همه جوانب در امور صادرات، مشتریان خود را از بازار های مختلف در طول سال تامین می کنند.

ارسال کلم برگ با ماشین های یخچالی

محصول کلم برگ که از زمین های کشاورزی برداشت می شود و فرایند صادرات آن وجود دارد.

برای اینکه سالم به دست مشتریان در بازار های خارجی برسد، نیازمند آن است که آنها را با دمای کنترل شده ارسال کرد.

حال ممکن است بعضی از محصولات ماندگاری پایین تری داشته باشند و برخی از محصولات میزان ماندگاری بلند مدتی داشته باشند.

برای صادرات سبزیجاتی مثل کلم حتما باید از کانتینر یخچال دار استفاده نمود.

صادرکنندگان کلم برگ در ایران به این موضوع اشراف کامل دارند و خوشبختانه گروه کشاورزی آراد با رعایت اصولی این موارد توانسته مشتریان زیادی را از کشور های مختلف برای همکاری دعوت کند.

صادرکنندگان کلم برگ در ایران

قیمت کلم برگ برای صادرات به روسیه

از بازار های هدف ما برای صادرات انواع کلم برگ روسیه می باشد. در واقع بیشترین سفارش ما از کشور این کشور است که قیمت فروش کلم برگ ایرانی برای آنها مناسب بوده است.

تقریبا از سال های دور، این کشور از مشتریان بالفعل ما برای  خرید کلم برگ بوده است که تقریبا خریداران آن تمامی گونه های این محصول را در سطح کیفی مختلف سفارش داده اند.

در سال ۲۰۲۳ توجه داشته باشید که در سطح باغات ایران، هم کیفیت کلم برگ ها بسیار بالا رفته است و هم میزان کشت نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

همه اینها سبب خواهد شد تا حجم فروش کشاورزان برای صادرات زیاد شود. اگر میزان تقاضا همانند سال های گذشته باشد، قیمت فروش آن نیز بالطبع رشد خواهد داشت.

صادرکنندگان کلم برگ در ایران سعی دارند تا بتوانند تا حد امکان قیمت کاملا رقابتی در اختیار خریداران خارجی در کشور های هدف خصوصا روسیه و امارات ارائه دهند.

با مشاوران ما برای خرید این محصول در ارتباط باشید تا بتوانیم نسبت به نوع سفارش شما مشتریان عزیز، قیمت مناسب تری را اعلام کینم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.