ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

صادرکننده نمونه کلم سفید ایران

صادرکننده نمونه کلم سفید ایران

گروه کشاورزی آراد متشکل از پرسنل متخصص و مجرب به عنوان صادرکننده نمونه کلم سفید ایران در سال ۲۰۲۲ شناخته شد. و این موضوع باعث شده است تا در کشور های مختلف، مشتریانی که از طریق سفارت ایران درخواست معرفی صادرکننده نمونه کلم سفید ایران داشتند شناخت بیشتری را با گروه کشاورزی آراد داشته باشند.
همین موضوع باعث شده است تا هر سال طبق آمار، بیشترین میزان صادرات صیفی جات توسط کارگزاران این مجموعه انجام شود.

ما در ایران با در اختیار داشتن انواع مختلف از صیفی جات به خصوص کلم سفید، سفارش مشتریان را از زمان برداشت ثبت کرده و آنها را در بازه زمانی کوتاهی به بازارهای خارجی صادر می شود.

صادرکننده نمونه کلم سفید ایران

بسته بندی مختلف کلم سفید

ایران دارای بسته بندی های مختلف از انواع کلم سفید است. که در زمان بسته بندی، نسبت به کشورهایی که می خواهیم انواع کلم سفید را صادرات کنیم به صورت بسته بندی شده در جعبه های صادراتی، سورت می کنیم.
مثلاً برخی از کشورها خواهان کلم هایی با بسته بندی توری هستند که طبیعتاً نسبت به بسته بندی سبدی قیمت آنها ارزانتر است. و برخی از کشورها نیز که همواره کلم های لوکس خریداری می کنند، از ما درخواست خرید کلم سفید با کیفیت با بسته بندی های شکیل می کنند.

توجه داشته باشید که در ایران کیفیت کلم سفید ها می تواند در منطقه برداشت آن تاثیر گذار باشد. و اغلب مناطقی در ایران است که دارای آب و هوای بسیار مناسبی برای کاشت کلم هستند.

ما در این مدت همواره بهترین نوع از کلم هایی که دارای کیفیت بالاتری هستند به کشورهای اروپایی صادرات کرده‌ایم.
کشاورزی اراد به عنوان صادرکننده نمونه انواع کلم ایران این مناطق را به خوبی شناسایی کرده است. و این چند سال اخیر کیفیت های پایین را به برخی از کشورها صادرات کرده و عمده کلم سفید هایی که دارای میزان سطح کیفی بالاتری هستند و درصد رنگ آنها مطابق با بازارهای جهانی است به کشورهای جهان اول صادرات می کند.

صادرکننده نمونه کلم ایران

این مجموعه به عنوان صادرکننده نمونه کلم سفید ایران از شهرهای
دزفول
لرستان
ورامین
کرج
کلم سفید های صادراتی را تامین می کند. که در هر کدام از این شهرها نیز نواحی وجود دارد که بالاترین سطح میزان کیفیت را دارا هستند. از این رو ما کلم سفید و قرمز ایران را با میزان سفتی بیشتر برای کشورهایی که دنبال خرید کلم با ماندگاری بالا هستند به فروش می رسانیم.

هر چقدر کلم، میزان سختی بالایی داشته باشد هم بدون لک باشد می توان به مدت بیشتری نگهداری کرد. به عبارتی میزان ماندگاری این کلم ها بالاتر است اما در سایر مناطق، برخی از کلم ها خیلی زود ماندگاری خود را از دست می‌دهند.

صادرکننده نمونه کلم سفید ایران

بزرگترین مجموعه صادرات کننده کلم

بزرگترین شرکت صادرات کننده کلم در ایران نیز این موضوع را بهتر می داند که برای خرید کلم صادراتی بهتر است از کدام مناطق باشد. تا بتواند بازار خود را به ثبات برساند. چون اگر مشکلاتی در زمینه خرید کلم داشته باشد یقیناً مشتریان خود را از دست می دهد و موفقیت چندانی در زمینه تجارت صیفی جات نخواهد داشت. بنابراین همه شرکت هایی که به صورت تخصصی در زمینه صادرات صیفی جات خصوصاً انواع کلم فعالیت دارند به این موارد توجه خاصی دارند.

البته این موضوع را نیز خاطرنشان بکنیم که در ایران همه شرکت های صادرکننده نمونه کلم ، تخصص در این زمینه ندارند و شاید صرفاً یک سفارش از بازارهای خارجی دارند که در این زمینه به سراغ کشاورزی آراد می آیند و خرید را از این مجموعه انجام می دهند.

ما به عنوان صادرکننده نمونه انواع کلم ایران در فعالیت های سالیانه خودمان، برای مشتریان خارجی و یا مشتریان داخلی که قصد دارند کلم سفید را صادرات کنند باکیفیت ترین محصول را برای آن ها پیشنهاد می دهیم.

قیمت فروش کلم نیز نسبت به بازار خارجی می تواند تفاوت داشته باشد. منظور ما این است که کشورهای درخواست‌ کننده کلم قصد خرید کیفیت های متفاوتی از ارقام مختلف کلم ایران داشته باشند که هم نوع سورت و هم نوع بسته بندی در آنها متفاوت می شود و این تفاوت در کیفیت کلم ها، قیمت آن را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.