ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

صادرات گوجه فرنگی به ارمنستان

.صادرات گوجه فرنگی به ارمنستان از نوع گلخانه ای همه ساله انجام می شود. گوجه فرنگی از محصولات پر مصرف در کشورهای مختلف می باشد.

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی جزو صیفی جات های پرمصرف محسوب می شود و همچنین توسط تولید کنندهای مختلفی تولید و عرضه می شود. تولید این محصول از آن چنان کیفیتی برخودار است که به کشورهای دیگر نیز صادر می شود
همچنین گوجه فرنگی گلخانه ای به علت اینکه دارای مرغوبیت و کیفیت درجه یک هستند گزینه بسیار مناسبی برای صادرات می باشند.

گوجه فرنگی یکی از صیفی جات پرخاصیت است که دارای رنگ قرمز و گوشته های زیادی است که بسیار جذاب و پرخاصیت نیز می باشند. گوجه فرنگی  توسط تولیدی ما با کیفیت عالی انجام می شود به گونه ای که علاوه بر عرضه داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر می کنیم و جزو برترین صادر کننده های گوجه فرنگی کشور می باشیم.

خرید و فروش گوجه گلخانه ای عمده + قیمت مناسب

جلوگیری از سرطان با گوجه فرنگی

گوجه فرنگی سرشار از ویتامین های مختلف و مواد معدنی است و در درمان انواع بیماری ها نقش بیسار موثری دارد.

به دلیل خواص زیاد و طعم و مزه خوبی که دارد از آن می ‌توان در اکثر غذا ها و سالادها به صورت خام و پخته استفاده کرد. حتی می ‌توان این محصول را خشک کرده و به صورت پودر شده در غذا استفاده کرد.

با مصرف مرتب گوجه فرنگی به همراه غذا و در سالاد ها می توان از بروز بسیاری از سرطان های خوش خیم و بدخیم جلوگیری کنیم.

گوجه فرنگی منبع غنی از آنتی اکسیدان ها می باشد و همچنین منبع غنی از انواع ویتامین ها می باشد. این محصول مفید دارای املاح و مواد معدنی زیادی می ‌باشد و وجود این مواد در بدن کمک می کند تا سیستم ایمنی قوی داشته باشید.

این محصول سرشار از ویتامین سی و فیبر می باشد این دو عامل باعث می شود که خون در بدن به طور کامل به جریان می ‌افتد تمام عواملی که یاد شد باعث جلوگیری از سرطان ها می باشد.

همچنین مصرف آب گوجه برای تسکین دردهای آرتریت و درمان واریس دارویی بسیار فوق العاده می باشد.

قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای صادراتی

صادرات گوجه فرنگی

صادرات گوجه فرنگی نیز به صورت گسترده انجام می شود و محصول تولید شده از ایران به دست متقاضیان آن در خارج از کشور نیز صادر می شود. یکی از صیفی جات پر طرفدار می باشد که در رنگ های مختلف وجود دارد و هر کدام از آن ها دارای طعم و مزه مختص به خود هستند.

گوجه فرنگی های گلخانه ‌ای به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی کشت می شود. میزان برداشت محصول از این گلخانه ها به قدری زیاد می باشد که علاوه بر تامین نیاز داخل کشور می توان از آن برای صادرات نیز استفاده کرد.

صادرکنندگان گوجه فرنگی معمولاً این محصول بسیار با کیفیت را به کشور های اروپایی و همچنین برخی از کشور های خاورمیانه صادر می کنند.

گوجه فرنگی صادراتی تازه و با کیفیت از سوی مراکز پخش زیادی توزیع می شود در واقع این که با نام صادراتی معروف است به خاطر کیفیت خوب گوجه فرنگی می باشد که به طور ارگانیک تولید شده است.

تولید گوجه فرنگی در کشور ما با دو روش کشت زمینی و کشت گلخانه ای در بسیاری از نقاط مختلف تولید می شود. صادر کننده برترین گوجه فرنگی این محصول را با کیفیت بسیار عالی، قیمت مناسب و در بسته بندی های استاندارد و شیک به کشور های همسایه مانند ارمنستان، روسیه در حجم وسیع صادر می نماید تا با این کار مشتریان بسیار زیادی را از کشور های خارجی به سمت این محصول جذب کند. این صادر کنندگان با صادرات گوجه فرنگی باعث ارز آوری بالایی برای کشور می شوند و خود نیز به سود های بالایی می رسند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.