ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

صادرات گوجه زیتونی (سال ۱۴۰۲)

صادرات گوجه زیتونی در سال ۱۴۰۲ به دلیل سفارش کشورهای مختلف از ایران افزایش داشته است. روسیه، عراق، امارات و قطر خواهان این محوصل هستند.

گوجه زیتونی

گوجه زیتونی جزو یکی از محصولات کشاورزی تولید شده در مراکز گلخانه ای است که طرفداران زیادی دارد. همچنین این محصول به دلیل درخواست بالا از کشورهای مختلف صادرات بالایی از طریق مجموعه ما دارد.

فروش گوجه زیتونی صادراتی در سراسر کشور که گلخانه این محصول را دارند اتفاق می‌افتد. کشاورزان ایرانی با بکارگیری تلاش و سعی زیاد، بهترین گوجه زیتونی را تولید می‌کنند تا در این بازار رقابتی بتوانند محصول خود را به فروش برسانند. به دلیل کیفیت بالای محصولات کشاورزی ایرانی صادرات گوجه زیتونی به روسیه نیز مورد استقبال قرار گرفته است.
گوجه زیتونی کشورمان از کیفیت بالایی برخوردار است و در بازارهای بین المللی، طرفداران زیادی دارد. فروش محصولات گلخانه ای به خصوص گوجه زیتونی صادراتی با قیمت‌های متفاوتی اتفاق می‌افتد چرا که هزینه تولید، بسته بندی و عرضه آن به بازار نیز متفاوت است.

خرید عمده گوجه چری + گوجه گیلاسی

فروش گوجه زیتونی

کشورهای مختلفی هستند که به دلیل شرایط آب و هوایی و همچنین قیمت تمام شده بالا اقدام به خرید محصولات کشاورزی می کنند. برای همین کشور ما می‌تواند به عنوان تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین محصولات کشاورزی، گوجه زیتونی را با بسته بندی صادراتی به قیمت مناسبی به بازارهای جهانی عرضه کند.
در بین کشورها، کشور روسیه و عراق بیشترین سهم را در خرید انواع گوجه فرنگی دارد و بعد از این کشور، پاکستان، امارات، قطر و عمان کشورهایی هستند که به خرید و واردات گوجه فرنگی می‌پردازند.

همانطور که گفتیم، در ایران گوجه فرنگی های صادراتی با کیفیت بسیار خوبی تولید می‌شود. استان های مختلف در تولید انواع نمونه های گوجه فرنگی در ایران فعال هستند. شاید جالب باشد که بدانید بیشتری صادرات این محصول، به کشور روسیه و کشورهای عربی اتفاق می‌افتد.

فروشند های بسیاری محصولات گلخانه ای را به کشورهای مختلف صادر می کنند ولی همه آنها در این زمینه تخصصی فعال نمی باشند. جهت خرید گوجه فرنگی زیتونی می توانید از گروه کشاورزی آراد که تخصصی در زمینه صیفی جات فعال می باشد راهنمایی بگیرید.

قیمت گوجه فرنگی زیتونی به صورت عمده

صادرات گوجه زیتونی

صادرات گوجه زیتونی و یا هر محصول کشاورزی به کشورهای مختلف باید یکسری نکات رعایت شود تا بازدهی بالایی برای شما داشته باشد. در زیر ما به چند نکته اشاره کرده ایم:

  • قیمت گوجه فرنگی گلخانه ای را در بازار هدف مورد بررسی قرار دهید بعد از آن که قیمت ها با بازار هدف تطابق داشت اقدام به ارسال کنید.
  • حمل و نقل برای محصولات کشاورزی که حساسیت بالایی دارند باید رعایت شود برای گوجه فرنگی باید حتما با ماشین های یخچالی حمل شود.
  • بسته بندی محصول باید با دقت خاصی انجام شود و اطلاعات کامل محصول را روی بسته ها درج کنید. بسته بندی باعث فروش بهتر محصول شما می شود.
  • چنانچه محصول خود را به بازاری صادر می کنید که کشور ما در آن مقصد صادراتی انجام نداده باید تبلیغات و ارسال نمونه داشته باشید.

با رعایت نکات گفته شده شما می توانید بدون مشکل بار خود را به فروش برسانید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.