ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

صادرات کلم به روسیه

صادرات کلم به روسیه

صادرات کلم به روسیه با کیفیت عالی و بسته بندی رونق بالایی دارد. چرا که خریداران دقت زیادی به این دو فاکتور دارند.

موفقیت در صادرات یک محصول زمانی میسر می شود که بتواند در رقابت با محصولات دیگر کشورها موفق شود.

در زمینه صادرات کلم نیز این مسئله به شدت مورد توجه بوده و همیشه رقابت کشورهای تولید کننده این محصول در سطح جهانی دیده می شود.

صادرات کلم به روسیه

صادرات کلم سفید دزفول

دزفول یکی از مناطق معروف تولید کننده کلم در ایران بوده و محصولش زبانزد مصرف کننده های داخلی و خارجی است. به طور کلی عمده کلم های تولید شده در ایران به شهر دزفول و لرستان و کرج ایران اختصاص دارد که صادرات کلم دزفول به دلیل میزان کشت بالا و همچنین کیفیت مطلوب محصولا برداشت شده از رونق بالایی برخوردار است.

به علاوه لازم به ذکر است که کلم های کشت شده در شهر های مورد نظر تنها مختص ارائه در بازار های داخلی نبوده و کشاورزی آراد ارائه کننده ی این محصول به سراسر جهان و همچنین در امر صادرات کلم یکی از بزرگترین تامین کنندگان است. که در ادامه ی مقاله در خصوص فواید و مزیت های این کلم برای شما خواهیم گفت. از مزیت های کلم دزفول می توان:

  • سایز خوب
  • بسته بندی مناسب
  • بدون لک
  • تازگی

را نام برد که در افزایش فروش و صادرات آن به خوبی تاثیر خواهد داشت.

فروش کلم در روسیه

بی شک فروش کلم در بازار کشورهای مختلف مانند روسیه از مهمترین اهدافی ست که در ایران دنبال می شود.

لذا اغلب شرکت ها با پیشنهاد دادن کلم دزفول به مشتریان خارجی خود سعی در فروش بهتری داشته و سالانه حجم زیادی را از این طریق صادر می کنند. و افزایش میزان صادرات کلم نیز به همین منظور صورت می گیرد.

همچنین لازم به ذکر است که بسیاری از صادرکنندگان کلم به کشور های مختلف در امر تامین محصول برای صادرات کلم دچار مشکل هستند و یا این محصول را از دلالان و یا واسطه ها به قیمت بالایی خریداری می کنند.

مفتخریم که خدمت شما اعلام کنیم گروه کشاورزی آراد با در دست داشتن هکتار ها زمین در سراسر ایران یکی از بزرگترین تامین کنندگان کلم در ایران و بازار های صادراتی است.

بر همین اساس خریدارانی که قصد توزیع این محصول در بازار های میوه و تره بار و یا بازار های جهانی را دارند می توانند از به راحتی از ظرفیت های کشاورزی آراد استفاده کنند.

صادرات کلم به روسیه

قیمت کلم صادراتی

یکی از عمده دلایلی که در قیمت خرید و فروش کلم تاثیر گذار است موارد استفاده ی آن است. به طور مثال کلم هایی که در بازار داخل مورد استفاده قرار می گیرد به دلیل کوچک بودن سایز از قیمت پایین تری برخودار است و قیمت صادرات کلم نیز به دلیل یکدست بودن سایز و همینطور بسته بندی مناسب به نسبت از قیمت بالاتری برخوردار است.

و علت این تفاوت قیمت فرایند سورت کردن کلم است که برای صادرات انجام می شود. و کلم های درجه یک از کلم های معمولی جدا شده و برای صادرات بسته بندی می شوند.

اما لازم به ذکر است که قیمت تمامی کلم ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده به این دلیل که این کلم ها به طور مستقیم به فروش می رسد و دلالان و واسطه ها در این میان حذف شده اند.

شما می توانید به جهت خرید عمده انواع کلم با کشاورزی آراد همکاری کرده و جهت ارتباط با ما از طریق مشاوران فروش ما و یا شبکه های اجتماعی ما اقدام کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.