ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

صادرات کاهو آیسبرگ به گرجستان

صادرات کاهو آیسبرگ به گرجستان که یکی از مقاصد صادراتی ما به شمار می رود در طول سال به طور مرتب انجام می شود. بسته بندی های این محصول پرفروش به صورت سبدی و کارتنی میباشد.

کاهو آیسبرگ

کاهو آیسبرگ یکی از سبزیحات پرمصرف و خوشمزه می باشد که در سالاد ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این سبزی از آن دسته محصولاتی است که نه تنها صرفاً برای طعم خوبش، بلکه خواص درون ذراتش نیز افراد را به مصرف همه روزه ی آن ترغیب می کند.

از جمله شناخته شده ترین و مهم ترین خواصی که در همه ی انواع سبزیجات یافت می شود، وجود مقدار بسیاری فیبر، آهن و مواد معدنی مورد نیاز بدن است.

مجموعه ما برای دسترسی آسان مشتریان به محصولات مورد نیازشان اقدام به فروش مستقیم این محصولات که شامل کاهو آیسبرگ می باشد در سراسر کشور نموده است.

در کشور ایران انواع مختلفی از کاهو آیسبرگ با کیفیت های متفاوت تولید می شود. کشور ما دارای زمین های حاصل خیز زیادی می باشد و دارای مناطق مختلفی با وضعیت آب و هوایی متفاوتی می باشد که هر منطقه محصول خود را دارد.

صادرات کاهو آیسبرگ به گرجستان

خرید کاهو آیسبرگ

خرید کاهو آیسبرگ با قیمت دست اول به روش های مختلفی انجام می گرد و اگر به صورت مستقیم از محل تولید ان انجام شود دارای قیمت مناسب تری خواهد بود.

خرید کاهو آیسبرگ به روش های متنوعی همچون مستقیم و غیر مستقیم قابل انجام می باشد. می توان با قیمت زیر بازار روز به صورت عمده آن ها را خریداری نموده و استفاده کرد.

کاهو آیسبرگ دارای خواص بسیار زیادی برای بدن می باشد و به همین دلیل به صورت گسترده ای در سطح بازار روز به فروش می رسد.

بهترین کاهو آیسبرگ برای دزفول و کرج میباشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. به دلیل خواص بسیار زیادی که کاهو آیسبرگ دارد دارای خرید و فروش به صورت انبوهی در صادرات و بازار داخل می باشد و می توان در انواع بسیار زیادی سفارش داده و خریداری نمود.

فروش کاهو آیسبرگ صادراتی به روشهای متنوعی قابل انجام است و می توان به صورت مستقیم و غیر مستقیم خریداری نمود.

فروش کاهو آیسبرگ در این چند ساله به صورت چشم گیری افزایش یافته است و افراد بسیار زیادی خواهان خرید این محصول می باشند. طعم بسیار لذیذی را دارد و هم می توان به صورت عمده آن را در سطح کشور به فروش رساند.

امروزه در بازار ایران علاوه بر انواع مختلف صیفی جات که در مناطق مختلفی از کشورمان تولید شده است همواره شاهد وجود انواع مختلفی از سبزیجات به خصوص کاهو آیسبرگ در بازار هستیم.

صادرات کاهو آیسبرگ به گرجستان

صادرات کاهو آیسبرگ

صادرات کاهو آیسبرگ به گرجستان که یکی از خریدران عمده این محصول می باشد در طول سال صورت می گیرد. روسیه هم دیگر مقصد صادراتی کاهو آیسبرگ ما می باشد.

در کنار عمده فروشی ها و مراکز پخش کاهو آیسبرگ سایت هایی فعالیت خود را شروع کرده اند که فروش غیر حضوری سبزی هستند. که با مراجعه به این سایتها خرید سبیجات و صیفی جات به آسانی ممکن خواهد شد.

کاهو آیسبرگ در انواع بسته بندی های مختلفی به بازار عرضه می شود:

  • بسته های کارتنی داخلی
  • بسته های کارتنی صادراتی
  • عرضه به صورت فله در پلاستیک

کاهو آیسبرگ صادراتی عمده به دلیل استفاده در تهیه سالادها بیشتر شده است و می توان در در انواع متنوعی آن ها را خریداری کرده و سود خوبی را کسب نمود.
نرخ کاهو آیسبرگ به نوع کیفیت کاهو تولید شده بستگی دارد و اگر به صورت مناسبی تولید گردد دارای خرید و فروش بیشتری بوده و خواهان بیشتری را در سطح کشور پیدا خواهد کرد.

صادرات کاهو آیسبرگ به گرجستان

قیمت کاهو آیسبرگ

قیمت کاهو آیسبرگ به عوامل بسیاری بستگی دارد که خرید به صورت عمده ی آن از جمله عامل های اثر گذار بر قیمت است.

کاهو آیسبرگ در انواع مختلفی به بازار روز ارائه می گردد. می توان در انواع مورد نیاز خود آن ها را سفارش داده و با نرخ تعیین شده خود شرکت خریداری نمود.

در شهر های مختلف ایران نظیر کرج، اصفهان و دزفول کاهو سبزیجات تولید می شوند عبارت است از :

  • کاهو آیسبرگ
  • کاهو رومانو
  • کلم سفید
  • گل کلم
  • شیوید
  • و …

باید توجه داشت که هر چه کیفیت کاهو آیسبرگ تولید شده بالاتر باشد دارای قیمت فروش بالاتری خواهد بود و مشتریان می توانند از خرید آن اطمینان خاطر بالای را داشته باشند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.