ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

صادرات پیاز قرمز + قیمت فروش

صادرات پیاز قرمز به کشورهای مختلفی از جمله پاکستان انجام می شود. قیمت فروش پیاز قرمز در بازار بسته به اینکه در کدام منطقه کشت شده باشد متفاوت است.

صادرات پیاز قرمز

صادرات پیاز قرمز ایران باتوجه به اینکه در ایران کشت بالایی دارد همه ساله انجام می شود. این محصول صادراتی در استان های کرمانشاه، تبریز و تا حدودی در اصفهان کشت می شود.

حتماً شما هم برای خرید عمده پیاز قرمز و صادرات آن، قبل از هر اقدامی به دنبال این هستید که در بازر امروز پیاز قرمز کیلویی چند است؟ برای پاسخ به این سوال حتما می دانید که در بازار پیاز قرمز ایران انواع پیاز قرمز برای شهرهای مختلف موجود است.

بنابراین می توان گفت ضمن اینکه پیاز قرمز کشت کدام منطقه است این محصول که هر یک بنا به دلایل مختلفی از جمله

  • نوسانات ارزی
  • حجم صادرات و واردات
  • میزان کشت و برداشت محصول در سال جاری
  • حجم تقاضا و عرضه در بازار
  • هزینه های تولید، حمل و نقل، انبارداری

و بسیاری موارد دیگر با نرخ های متفاوتی به فروش می رسند. هر ساله بسته به اینکه نیاز کشورهای اطراف به پیاز چقدر است قیمت ها نواسان دارد. و دو سال پبش خاطرم هست که به دلیل سیل در کشورهای هدف قیمت پیاز تا کیلویی ۳۰٫۰۰۰ تومان هم رسید. جهت استعلام قیمت می توانید با کشاورزی آراد در ارتباط باشید تا قیمت روز را داشته باشید.

صادرات پیاز قرمز + قیمت فروش

قیمت پیاز قرمز

قیمت پیاز قرمز در بازارهای مختلف از جمله بازار کرمانشاه باتوجه به نوع تولید و کیفیت های مختلفی که دارد در نرخ های گوناگونی ارائه می شود.

همچنین میزان تولید پیاز قرمز، حجم صادرات و واردات و ارزش پول ملی در کنار نوسانات ارزی می تواند قیمت انواع پیاز عمده را تحت تاثیر قرار بدهد.

همچنین در صورت مراجعه به بهترین عمده فروشان پیاز قرمز و خرید مستقیم و بدون واسطه می توانید مناسب ترین قیمت روز پیاز را در بازار پیدا کنید.

هر چند که فروش عمده پیاز قرمز با تناژهای بالا صورت می گیرد، اما نرخ فروش این محصول به صورت کیلویی محاسبه می شود. پس در صورتی که می خواهید قیمت عمده پیاز قرمز را بدانید لازم است بدانید علاوه بر تمامی مواردی که پیش تر به آن ها اشاره شد به موضوع کیفیت و میزان تمیزی بار نیز توجه کنید.

بنابراین باید گفت به قیمت هر کیلو پیاز قرمز بنابر اینکه محصول سورت شده باشد یا سورت نشده متفاوت است. بعلاوه اینکه فصل خرید عمده پیاز قرمز نیز می تواند در نرخ فروش روزانه این محصول در بازار عمده فروش ها نیز موثر باشد.

صادرات پیاز قرمز + قیمت فروش

فروش پیاز قرمز

فروش پیاز قرمز این روزها از طریق مراکز متعددی در فضای اینترنت و یا در بازارهای سنتی صورت می گیرد، اما در این میان به کدام مرکز می توان اعتماد کرد و از کدام یک می توان خریدی رضایت بخش و باکیفیت داشت. پس با این حال لازم است مرکزی را برای خرید پیاز قرمز عمده انتخاب کنید که:

  • تامین کننده خوشنام در بازار باشد.
  • فروش انواع پیاز موجود در بازار را انجام بدهد.
  • در فضای حقیقی نیز حضور داشته و آدرس و نشان دارد.
  • امکان فروش حضوری و غیرحضوری را برای شما فراهم سازد.
  • بار را به صورت سورت شده و در وزن های گوناگون بتواند ارائه دهد.

با این حال شما می توانید ضمن خرید عمده با خیالی آسوده محصول را به کشورهای مد نظر خود ارسال کنید.

پس اگر به دنبال چنین مرکزی هستید، می توانید با ما در کشاورزی آراد تماس بگیرید و ضمن دریافت آخرین قیمت انواع پیاز، به صورت حضوری از مجموعه دیدن فرمایید.

برای ارتباط با واحد فروش ما می توانید از طریق تماس تلفنی یا شبکه های اجتماعی اقدام نمایید

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.