ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

صادرات عمده گل کلم بسته بندی به روسیه

صادرات گل کلم به روسیه صادرات عمده گل کلم بسته بندی به روسیه

صادرات عمده گل کلم به روسیه در فصل سرما از منطقه دزفول صورت می گیرد. روسیه یکی از بهترین و ارزشمندترین کشور برای خرید محصولات صیفی جات ما می باشد. که همه ساله شاهد ارسال محصول به این کشور پهناور هستیم. گل کلم به عنوان یکی از انواع تره بار و صیفی جات در تمام فصول سال به کشور روسیه صادر میشود.

نیاز کشور روسیه و همچنین سایر کشورهای خریدار در فصل بهار از دزفول و کرج تامین می شود. در فصل تابستان اصفهان از تامین کننندگان اصلی گل کلم می باشد. در اواخر تابستان و فصل پایییز منطقه ورامین و کرج این نیاز را برآورده می کند. در فصل زمستان گل کلم دزفول به روسیه صادر می شود.

 

بسته بندی و سورتینگ گل کلم

صادرات گل کلم به روسیه معمولا در سبدهای ۱۸ سانت و تورعای راشل بسته بندی می شود. ۶ عدد گل کلم با برگ های محافظ در هر سبد قرار داده می شود. برای صادرات گل کلم به کشورهای عربی مثل امارات و قطر گل کلم در کارتن موزی و کارتن پلاست نیز بسته بندی می شود. ولی این نوع بسته بندی برای کشور روسیه مورد قبول نیست.

 

خرید عمده گل کلم دزفول

صادرات عمده گل کلم بسته بندی به روسیه

دزفول به عنوان یکی از تامین کنندگان مهم صیفی جات و سبزیجات کشور ما در فصل زمستان و اوایل بهار شناخته شده می باشد. دزفول به دلیل برخورداری از آب فروان و زمین های حاصلخیز از قطب های کشاورزی ایران می باشد. آب در این منطقه به فراوانی یافت می شود. همین عوامل در کنار تخصص و تجربه کشاورزان دزفولی موجب شده تا محصول با کیفیت بالا تولید شود. صادرات گل کلم، کلم سفید و قرمز، کاهو، آیسبرگ و سایر محصولات به روسیه و سایر کشورها حاصل این کیفیت بالای محصولات در این منطقه می باشد.

قیمت صادرات گل کلم به روسیه

به دلیل نوسانات شدید در دلار و تورم رو به بالا در ایران متاسفانه نمی توان قیمت ثابت برای محصولات کشاورزی در نظر گرفت. برای اطلاع از قیمت صادرات به روسیه می توانید روزانه با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. و یا از طریق واتس آپ ارتباط بگیرید.

مرکز خرید گل کلم صادراتی

صادرات عمده گل کلم بسته بندی به روسیه

گل کلم از همان سبزیجاتی است که با قیافه ای زیبا و طعم جالب توجه در اکثر ترشیجات و شور ها و همچنین سالاد استفاده شده و می توان از آن لذت برد، گیاهی بسیار مفید و حاوی مواد معدنی و مقوی که بهتر است در رژیم غذایی روزانه گنجانده شود. این محصول با ارزش را می توانید از مراکز و سایت های فروش عمده خریداری کنید.

قیمت گل کلم صادراتی در سال جدید

قیمت گل کلم نسبت به عواملی چون: فصل، سایز، وزن، کیفیت، بسته بندی و… متغیر بوده و اصولا بهترین زمان برای تهیه آن فصل پاییز می باشد. بهترین روش تهیه و مصرف آن برای کارخانه جات و کارگاه های تولید کننده انواع مواد غذایی؛ خرید به صورت عمده می باشد که پایین ترین قیمت و بهترین قیمت را داشته و واقعا مقرون به صرفه می باشد.

اگر به دنبال استعلام قیمت کلم صادراتی در سال جدید هستید و در نظر دارید تا بهترین خرید را با بهترین قیمت ممکن انجام دهید به جای درستی آمده اید، این مجموعه به عنوان مرکز پخش مستقیم این محصول به صورت عمده آماده همکاری با شما می باشد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.