ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

صادرات عمده کلم دزفول به اروپا

صادرات عمده کلم دزفول به اروپا

 

صادرات عمده کلم دزفول به اروپا از فعالیت های عمده کشاورزی آراد به حساب می آید.

 

کشور روسیه هم به عنوان یک بخشی از اروپا از جامعه هدف این مجموعه به حساب می آید. اما ما توانسته ایم محصولات کشاورزی ایران را به بخش های مختلفی از اتحادیه اروپا معرفی نماییم.

استان خوزستان به عنوان قطب اصلی تولید این محصول با زیر کشت بالا، سالانه بخش عظیمی از صادرات این محصولات را بر طرف می کند.

 

انواع کلم تولید شده در دزفول

فروش بهترین کلم برگ سفید صادراتی

وقتی وارد بازارهای خارجی هدف خود می شوید یا اگر سفری به این کشورها بکنید، می بینید که ارقام مختلفی از این محصول از کشورهایی چون گرجستان، ارمنستان، آذربایجان، امارات، روسیه در آنجا وجود دارد.

در ایران نیز خوشبختانه در این سال های اخیر رشد قابل توجهی در زمینه تولید و صادرات داشته ایم. بطوریکه در این سال ها، بیشتر زمین داران ما توانسته اند انواع مختلف از

  • کلم سفید
  • کلم قرمز
  • گل کلم
  • و کلم بروکلی

به تولید انبوه برسانند.

توجه داشته باشید که میزان برداشت هر کدام از این واریته ها بنا به درخواست مشتریان خارجی متفاوت بوده است.

 

کدام کلم بیشترین درخواست را برای صادرات دارد؟

در زمین های موجود در استان خوزستان یا هر منطقه ای از ایران، بیشترین تولید از نوع کلم سفید است. صادرات کلم سفید با توجه به بالا بودن حجم سفارش ها، بالاترین میزان را داشته است. به همین دلیل است که در هر ۱۰ کانتینر که سورت و بارگیری می شود، حدود ۶ الی ۷  کانتینر از نوع کلم سفید می باشد.

بعد از کلم سفید، نوع گل کلم است و بعد کلم قرمز و بروکلی.

کلم سفید اغلب در منطقه دزفول می باشد و حجم خیلی کم از این کلم سفید در ورامین است. که معمولا وقتی مشتریان سفارش فلفل کلم سفید می کنند، سفارش آنها در سریع ترین زمان آماده می شود.

قیمت کلم سفید در بازارهای هدف

صادرکننده انواع کلم سفید درجه یک

قیمت کلم سفید در بازارهای هدف خارجی متفاوت از ایران و از همدیگر می باشد. چرا که هر محصولی که از کشور ثالث وارد می شود، یک سری هزینه ها شامل، هزینه های حمل و نقل، تعرفه های وارداتی گمرکات آن کشور که تاثیر در قیمت فروش آن محصول دارد.

به عنوان مثال، فرض کنید کلم سفید در ایران ۵۰۰۰ تومان است، بعد از این هزینه، ما حمل و نقل داریم تا گمرک خروجی ایران، تعرفه ترخیص از گمرک ایران، هزینه حمل و نقل از گمرک خروجی ایران تا گمرک ورودی کشور هدف، تعرفه گمرکی محصول در کشور هدف. همه این هزینه ها تعیین کننده قیمت فروش محصول در بازار های خارجی می باشد که باید در حوزه صادرات کلم سفید این موارد را در نظر گرفت.

 

صادرات کلم سفید با بسته بندی کارتن پلاست

کارتن پلاست از نمونه بسته بندی هایی است که به تازگی در بین خریداران و صادرکنندگان صیفی جات جا افتاده است. رنگ بندی خاص و ماندگاری بالا این کارتن ها سبب شده تا حتی مشتریان خارجی هم این نوع کارتن ها که از نوع مواد پلی اتیلن است درخواست این بسته بندی را کنند.

اگر به فکر صادرات و بالا بردن حجم فروش خود دارید، پیشنهاد می کنیم بسته بندی های سبدی را کنار بگذارید و برای شکیل تر شدن محصولات خود، از کارتن های مقوایی و پلاست استفاده کنید.

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.