ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

صادرات عمده سیب زمینی جلی به ازبکستان / صادرات سیب زمینی

ازبکستان که از سال ۲۰۱۶ به یکی از جامعه هدف اصلی گروه کشاورزی آراد مبدل شده است، مشتریان بسیاری را از این کشور به سمت خود مجذوب نموده ایم.
خیلی تجار ایرانی هم در این چند سال گذشته، بیشتر تمرکز و فکر خود را بر روی صادرات انواع صیفی جات به این کشور گذاشته اند و توانسته اند مرغوب ترین نوع از این محصولات را در این کشور به فروش برسونند.
مجموعه آرادهمواره در ایران توانسته در جهت فروش محصولات صیفی جات صادراتی، بهترین و با کیفیت ارقام را در اختیار مشتریان خود قرار دهد
انواع ارقام از سیب زمینی در شهرهای مختلف موجود می باشد که با توجه به تنوع بالا از پر فروش ترین محصول صادراتی محسوب می شود
یکی از مهم ترین محصولات صادراتی که در کشور های مختلفی موجود می باشد، سیب زمینی است که در انواع مختلف موجود می باشد که می توان به سیب زمینی جیلی، اسپریت،آگریا و بانبا اشاره نمود.
سیب زمینی های کشت شده در ایران از ارقام بسیار پرطرفدار به شمار می آید به دلیل اینکه طعم بسیار خوبی دارند. که سبب متمایز شدن آن با سایر محصولات مشابه شده است. به سبب تولید انبوه این محصول در شهرهای مختلف خرید عمده انواع سیب زمینی با قیمت مناسب امکان پذیر شده است.

انواع ارقام سیب زمینی زرد برای صادرات

سیب زمینی گوشت زرد مورد مناسبی برای صادرات می باشد چون که از لحاظ ظاهری بهترین نوع می باشد و ارقام مختلفی از سیب زمینی این رنگی هستند.
انواع ارقام سیب زمینی زرد جهت صادرات در بسته بندی گونی  و توری عرضه می شود. به دلیل برخورداری از نظر طعم و کیفیت بالا بیشترین مصرف را در بین ارقام مختلف دارد.
سیب زمینی های گوشت زرد تولید شده در کشورما ازکیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و به همین دلیل طرفداران بسیاری در کشور های همسایه ما دارد. سیب زمینی یکی از مهم ترین محصولات تولیدی در مزارع کشور ما می باشد  که می توان تازه ترین نوع این محصول را در هر موقع از فصل سال مورد استفاده قرار داد.

 

سیب زمینی صادراتی به روسیه و ازبکستان

صادرات عمده سیب زمینی جلی به ازبکستان

مدیریت گروه کشاورزی آراد طی بازدیدی که از چند کشور از جمله ازبکستان و روسیه داشتند متوجه شدند که سیب زمینی هایی که گوشت و پوست زرد رنگی دارند بیشتر مورد استقبال در این کشورها قرار میگیرد و اعلام نمودند که مشتریانی که سفارشات خود را در این مجموعه به صورت عمده ثبت کنند می توانند با قیمت مناسب تری خرید های خود را انجام دهند.
شما صادرکنندگان و تجار عزیز می توانید باکیفیت ترین نوع از این محصولات را بسته بندی های مختلف  صادراتی و با قیمت رقابتی اقدام به خرید نمایید.
سیب زمینی زنجان و همدان و همچنین منطقه قروه از محصولات ما در این زمینه می باشد که طبق سفارش مشتریان قادر به سورت دلخواه مشتریان نیز می باشیم که این فرایند را از سال های گذشته آغاز نموده ایم و این توان را داریم که بتوانیم سایر محصولات صیفی جات مثل کلم، کاهو، آیسبرگ و گوجه را نیز با رعایت استانداردهای صادراتی اقدام به فروش نماییم.

 

صادرات سیب زمینی جلی همدان و زنجان

این رقم سیب زمینی در همدان و سایر استان ها مثل زنجان هم تولید و عرضه می شود که از بهترین نوع آن می توان به رقم اسپریت و جلی اشاره نمود.
صادرات انواع سیب زمینی تولید شده درهمدان به صورت گسترده می باشد و همین امر سبب شده تا این محصول با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی در دسترس خریدارن عمده قرار گیرد.
خرید عمده سیب زمینی های کشت شده در ایران به صورت مستقیم می باشد و همین امر سبب شده تا این محصول به صورت کاملا تازه و باکیفیت بالایی در دسترس قرار گیرد. در میان سایر محصولات زراعی صادرات سیب زمینی با رشد قابل ملاحظه ای همراه می باشد.

 

خرید سیب زمینی صادراتی دزفول

صادرات عمده سیب زمینی جلی به ازبکستان

با آغاز برداشت سیب زمینی در دزفول و کرمان، فرایند فروش این محصول در بازار داخل و صادرات با حداقل قیمت شروع شده است.
دزفول از جمله مناطقی هست که ارقام مختلف از سیب زمین در مزارع آن قابل کشت و برداشت می باشد و هرسال ارقام مختلف سیب زمینی صادراتی در این شهر به عمل می آید.
با توجه به اینکه زمان برداشت سیب زمینی در این منطقه متفاوت با سایر نقاط کشور می باشد، معمولا قیمت خرید و فروش آن در بازار داخل بالاتر می باشد که اغلب بازرگانانی هم که برای صادرات خریداری می نمایند، با قیمت نسبت بالایی تهیه می نمایند
این موضوع را هم خاطر نشان می کنم که سیب زمین برداشت شده از دزفول ازنوع نیمه دیر رس می باشند که ماندگاری نسبتا بالایی دارد و با توجه به سفت بودن بافت گوشتی آن، شرایط حمل و نقل را نیز آسان ساخته است.

تولید کنندگان سیب زمینی در مناطق مختلف با رعایت موارد ذکرشده ، هر سال ارقام های مختلف از سیب زمینی برداشت شده خود برای صادرات به فروش می رسانند که این عاملی خواهد بود برای سال های آینده که بتوانیم ارقام مختلف از سیب زمینی های مناطق مختلف کشور را به بازارهای خارجی بشناسانیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.