ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

صادرات سیب زمینی به ارمنستان + خرید و فروش

صادرات سیب زمینی به ارمنستان با بسته بندی مناسب همه ساله از ایران انجام می شود. یکی از گونه های بسیار خوب سیب زمینی ایران که به کشورهای مختلف دنیا عرضه می شود، سیب زمینی جلی و بانبا است. این نوع از اندازه درشت برخوردار بوده و می توان کیفیت خوب و خوبی را از آن شاهد بود.

میزان برداشت سیب زمینی

همدان به عنوان یکی از قطب های تولید سیب زمینی با کیفیت در کشور و حتی بازارهای خارجی شناخته شده است.  با شروع فصل پاییز، برداشت سیب زمینی از بیش تر زمین های کشاورزی به صورت انبوه آغاز میشود.

بسیاری از مردم از طرفداران سیب زمینی می‌باشند سیب زمینی که درشهر همدان تولید می‌شود علاوه بر آنکه نیاز بازارهای داخلی را فراهم می‌کند و بخشی از آن برای صادرات نیز مناسب می باشد و بخشی برای تهیه چیپس و سیب زمینی نیمه آماده در قسمت کارخانه به بهره‌برداری می‌رسد.

سیب زمینی به دلیل کیفیت و ماندگاری بالایی که دارد شهرت بین المللی دارد و همدان به عنوان بزرگترین مرکز تولید سیب زمینی شناخته شده است.

صادرات سیب زمینی به ارمنستان + خرید و فروش

فروش سیب زمینی عمده

فروش سیب زمینی به صورت انبوه جهت صادرات، یکی از راه های درآمد زایی برای کشور می باشد.  یکی از مدل های محبوب سیب زمینی در ایران سیب زمینی جلی میباشد که طعمی دلچسب و ظاهری زیبا دارد این نوع سیب زمینی مناسب صادرات و در بازارهای خارجی مشتری پسند می باشد.

سیب زمینی جلی همانطور که گفته شد از نمونه های پرمصرف داخلی و صادراتی می باشد. و در مجموعه ما یکی از نمونه هایی است که همه روزه به صورت عمده به فروش می رسد.

سیب زمینی به دلیل نشاسته موجود برای ورزشکاران بسیار مناسب می باشد.

صادرات انواع سیب زمینی

در گذشته ها ایران بزرگترین صادر کننده سیب زمینی بوده اما امروزه بسیاری از کشورهای جهان مشغول به صادرات سیب زمینی می‌باشند. در ایران بیش از صد ها نوع سیب زمینی موجود می باشد اما در بین آنها سیب زمینی جلی، آگریا، اسپریت، سانتا، مارفونا، کولومبا، بانبا و چلنجر معروف‌تر میباشند.

ارمنستان یکی از کشورهایی می باشد که سیب زمینی خود به اتمام می رسد اقدام به خرید در تناژهای بالا از ایران می کند.

از جمله عواملی که بر روی صادرات سیب زمینی ایرانی تاثیر می گذارد می توان موارد زیر را دانست:

  • رنگ پوست
  • گوشت
  • طعم
  • بسته بندی
  • وزن

صادرات سیب زمینی به ارمنستان + خرید و فروش

انواع سیب زمینی صادراتی ایران

در ایران سیب زمینی هایی که این ویژگی ها را دارند و مناسب صادرات هستند عبارتند از:

  • جلی
  • آگریا
  • بانبا
  • مارفونا
  • میلوانا

برای آنکه سیب زمینی ایرانی صادراتی موفق داشته باشد و سالم به دست خریدار برسد باید آن را در بسته بندی مناسب قرار داد و از بهترین و باکیفیت ترین نوع سیب زمینی برای صادرات استفاده کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.