ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

صادرات بهترین سیب زمینی رقم جلی

سیب زمینی رقم جلی در اندازه مناسب و کیفیتی مرغوب و ارگانیک، آماده صادرات و فروش عمده در بسته بندی های گوناگون با بهترین قیمت ممکن از طریق این مجموعه می باشد.
سیب زمینی امروزه در تولید انواع چیپس، خلال سیب زمینی و سایر فرآورده های غذایی، مورد استفاده قرار می گیرد.
امروزه شاهد کاشت بذر انواع ارقام گوناگون سیب زمینی در مناطق گوناگونی از کشور هستیم که هر یک به شکل ارگانیک و با کیفیت درجه ۱ و ۲ در بازار به عرضه می رسند.
سیب زمینی می تواند از خواص بسیار خوبی برخوردار بوده و در حفظ سلامتی افراد جامعه نقش فزاینده ای داشته باشد.
به همین سبب است که تولید کنندگان انواع ارقام سیب زمینی به دنبال این هستند تا محصولی کاملا ارگانیک و مرغوب را روانه بازارهای فروش نموده باشند.
آیا با ارقام گوناگون سیب زمینی برداشت شده در کشور ما آشنایی داشته اید؟
چگونه می توان بهترین قیمت و کیفیت رقم گوناگون سیب زمینی را در بازارهای امروزی به شکل عمده و در بسته بندی های مناسب خریداری کرد؟
خریداران می توانند دو راهکار اصلی را برای خرید عمده انواع سیب زمینی در نظر داشته باشند:

  1. مراجعه به بازارهای حقیقی و میادین میوه و تره بار
  2. مراجعه به فروشگاه های آنلاین عرضه انواع سیب زمینی

بنظر شما کدام یک از راهکارهای فوق می توانند در خریدی آسان، ارزان و مطمئن نقش چشمگیری داشته باشند؟
شما به عنوان خریدار عمده سیب زمینی کدام از این راهکارها را امتحان کرده اید و نتیجه ی خوبی گرفته اید؟
اگر می خواهید کمی بیشتر راجع به بهترین راهکار خرید سیب زمینی درجه یک و باکیفیت در بازارهای امروزی چیزی بدانید، کافیست تا با این مجموعه فروش و صادرات مستقیم انواع ارقام سیب زمینی در بازار در ارتباط بوده باشید.

سیب زمینی رقم جلی

چرا تولید سیب زمینی درجه یک مهم است؟

اما قبل از آنکه به دنبال این باشیم که چگونه می توان با کیفیتی بالا و درجه یک بهترین ارقام سیب زمینی را خریداری کرد، باید بدانید که تولید سیب زمینی درجه یک چه چقدر مهم می باشد؟
حتما می دانید که در میان خانواده های ایرانی، مصرف سیب زمینی در طبخ غذاها و یا در تهیه انواع چیپس و خلال سیب زمینی بالاست.
در واقع سیب زمینی به نوعی محصولی استراتژیک است که به عنوان مواد اولیه بایستی از کیفیتی درجه یک و مرغوب برخوردار باشد تا شاهد تولید انواع فرآورده های باکیفیت از این محصول باشیم.
حتما می دانید که در بسیاری از تحقیقات و آزمایشات نشان داده شده که مصرف سیب زمینی و استفاده از آن در تهیه و پخت انواع غذاها، می تواند از چه خواص مفید دارویی و درمانی برخوردار باشد.
پس اگر این محصول به دور از هر گونه مواد شیمیایی و به شکل کاملا طبیعی و ارگانیک تولید گردد، می تواند خواص مصرفی بیشتری را برای انسان ها به ارمغان بیاورد.
از جمله مهم ترین و بهترین خواص مصرف سیب زمینی درجه یک می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. شایان ذکر است که سیب زمینی به طور متوسط دارای ۱۱۰ کالری بوده و از کربوهیدرات فراوان برخوردار می باشد و برای تأمین انرژی بدن بدنسازان مفید است.
  2. سیب زمینی حاوی ویتامین سی، ب۶، پتاسیم و نیاسین بوده که به شدت برای رشد عضلانی موثر می باشد.
  3. ویتامین سی موجود در سیب زمینی و آنتوسیانین موجود در آن به جلوگیری از آنفلونزا در کودکان کمک شایانی می کند.
  4. فیبر موجود در سیب زمینی می تواند به کاهش کلسترول خون کمک کرده و پتاسیم نیز در زمینه بیماری های قلبی موثر است.
  5. سیب زمینی حاوی اسید آلفا لیپوئیک است که به سلامت مغز، درمان آلزایمر و بهبود حافظه کمک می کند.
  6. منزیم و پتاسیم در سیب زمینی می توانند به سلامت استخوان ها هم کمک شایانی کرده باشند.
  7. سیب زمینی منجر به احساس سیری در افراد شده و می تواند در کاهش اشتها و کمک به کنترل وزن خیلی موثر قرار گیرد.
  8. مصرف سیب زمینی می تواند به بهبود کیفیت خواب نیز کمک کند.
  9. فیبر موجود در منیزیم در درمان سنگ کلیه هم موثر می باشد.
  10. کلسیم موجود در سیب زمینی برای تسکین درد مفید بوده و می تواند به درمان روماتیسم کمک کند.
  11. مصرف آب سیب زمینی به کاهش علائم قائدگی کمک می کند و می تواند در کاهش اضطراب و بهبود خلق و خو مفید واقع گردد.

حال که با خواص مفید مصرف یک سیب زمینی مرغوب و اهمیت تولید این محصول به شکل ارگانیک آشنا شدید، آیا می دانید که کدام تولید کنندگان سیب زمینی کیفیت خوب و ارگانیک از این محصول را تولید و به عرضه می رسانند؟
آیا می دانید که از چه طریقی می توان با این تولید کنندگان در ارتباط بود و خریدی مطمئن را از انواع رقم سیب زمینی آن هم به شکل عمده انجام داد؟
پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید و به شکل کاملا مطمئن از کیفیت و قیمت خرید، ضمن آشنایی با تولید کنندگان معتبر خرید نمایید.

سیب زمینی رقم جلی

تولید کنندگان معتبر سیب زمینی در کشور کدام اند؟

با توجه به اهمیت کیفیت سیب رمینی برای مصرف کنندگان تازه خوری و یا برای تولید کنندگان انواع چیپس و یا انواع خلال سیب زمینی داشته، آشنایی با تولید کنندگان معتبر سیب زمینی در کشور مهم است.
اینکه چطور مراحل کاشت، داشت و برداشت سیب زمینی انجام می شود و آیا تمامی مراحل طبیعی بوده و یا همراه با مواد شیمایی می باشد، همه و مهم مهم است.
امروزه کشور ایران از بزرگترین تولید کنندگان سیب زمینی به شمار می آید که توانسته ارقام گوناگونی از این محصول مفید و پرخاصیت را تولید و روانه بازارهای فروش میوه و تره بار نماید.
از جمله تولید کنندگان انواع ارقام سیب زمینی درجه یک و ارگانیک در ایران می توان به تولید کنندگان در شهرهای اردبیل، اصفهان، زنجان، همدان، جیرفت و خراسان اشاره کرد.
دارا بودن واحدهای سورتینگ، انبارهای مناسب نگهداری سیب زمینی و نحوه بسته بندی و صادرات این محصول از عواملی بوده که می توانند نوع خدمت رسانی تولید کنندگان گوناگون را متمایز کرده باشند.
در ادامه کمی بیشتر با ارقام گوناگون سیب زمینی برداشته شده در ایران آشنا خواهیم شد.

چه ارقامی از سیب زمینی در ایران برداشت می شود؟

با توجه به اینکه با تولید کنندگان ارقام درجه یک سیب زمینی آشنا شدید، باید بدانید که چه ارقامی از سیب زمینی در کشور ما برداشت می گردد.
از ارقام گوناگون سیب زمینی برداشت شده در ایران عبارتند از:

  • سیب زمینی رقم جلی
  • سیب زمینی رقم اسپریت
  • سیب زمینی رقم مارفونا
  • سیب زمینی رقم بامبا
  • سیب زمینی رقم آگریا

این ارقام سیب زمینی با توجه به میزان رشد و فصل رشد در فصل های بهار و تابستان کشت شده و در دسته بندی های انواع سیب زمینی دیررس، میان روس و زودرس تقسیم بندی می گردند.
به عنوان مثال سیب زمینی رقم آگریا از ارقام پرفروش سیب زمینی است که نمیه دیررس بوده و مناطق کشت بهاره از مناطق برداشت این رقم می باشد.
سیب زمینی نژاد بامبا هم از ارقام نیمه دیررس است که مصارف تازه خوری دارد.
در این میان سیب زمینی رقم جلی رقم نیمه دیررس است که امروزه در منطقه خراسان برداشت شده و دارای شرایط خوب صادراتی می باشد.
در ادامه کمی بیشتر با سیب زمینی رقم جلی و چگونه خرید عمده آن با تضمین در کیفیت و قیمت آشنا خواهید شد.

سیب زمینی رقم جلی

آشنایی با سیب زمینی رقم جلی

همانطور که متوجه شدید یکی از ارقام پرفروش سیب زمینی در ایران که شرایط خوبی برای صادرات و فروش دارد، سیب زمینی جلی (jelly) است.
این سیب زمینی از ارقام نیمه دیررس سیب زمینی بوده که امروزه در استان خراسان به مقدار زیادی کشت و تولید می گردد.
دوره خواب این رقم از سیب زمینی بالا و طولانی است و دارای شکل غده بیضی بوده و از گسترش شاخ و برگ زیادی برخوردار می باشد.
[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]اندازه غده های سیب زمینی جلی متوسط تا بزرگ بوده و رنگ پوست و گوشت زرد رنگ است. شایان ذکر است که سیب زمینی جلی غالبا مصرف تازه خوری داشته و می تواند حتی به شکل خلال و یا کبابی هم مورد استفاده قرار گیرد.[/box]
اما آیا می دانید که در بازارهای امروزی خرید و فروش انواع سیب زمینی؛ شرایط صادرات سیب زمینی جلی چگونه است؟
چطور امکان آن وجود داشته تا به شکل تضمین شده، بهترین رقم سیب زمینی جلی را با قیمت واقعی و بدون واسطه در بسته بندی های عمده و کاملا مناسب خریداری کرد؟
آیا با مراکز معتبر صادراتی انواع سیب زمینی در بازار ایران آشنایی داشته اید؟

صادرات سیب زمینی رقم جلی به بازار ایران

تا اینجا با مشخصات سیب زمینی جلی و منطقه کشت آن که عمدتا در استان خراسان است، آشنا شدید.
با توجه به اینکه بازارهای کشور نیاز به صادرات سیب زمینی باکیفیت، مرغوب و درجه یک دارند؛ این موضوع سبب شده تا صادرات سیب زمینی به بازارهای داخلی اهمیت جدی داشته باشد.
خراسان یکی از مناطقی است که می تواند شرایط بسیار خوبی را برای صادرات سیب زمینی جلی رقم زده باشد.
به شرط آنکه دست دلالان اقتصادی و تولید کنندگان ناشناخته و نامعتبر را از بازارهای امروزی، کوتاه نموده باشد.
در حال حاضر در نمایندگی های فروش مستقیم صادراتی سیب زمینی، صادرات سیب زمینی رقم جلی به بازارهای کشور، شرایط بسیار خوب و مناسبی داشته است.
این در حالی است که امروزه شاهد نوسانات قیمتی و حتی کیفیتی از انواع سیب زمینی هم هستیم.
اما این نمایندگی ها و مراکز فروش سعی بر آن داشته تا با در نظر گرفتن تمامی مشکلات بر سر راه صادرات و تولید سیب زمینی، خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت را برای مصرف کنندگان و سایر مشتریان سیب زمینی رقم زده باشند.
[toggle title=”بسته بندی سیب زمینی” state=”close”]در حال حاضر صادرات سیب زمینی جلی در بسته بندی های گوناگونی مانند گونی توری و گونی شیشه ای، با اندازه مرغوب، کیفیتی سالم و درجه یک توسط همین مرکز عرضه انواع ارقام سیب زمینی به تمامی بازارهای کشور صورت می پذیرد.[/toggle]
آیا می دانید که این مراکز تضمین در کیفیت خرید عمده سیب زمینی را به تمامب مشتریان داده و امکان خرید آسان را برای آنان در نظر گرفته اند؟

سیب زمینی رقم جلی

تضمین در کیفیت خرید عمده سیب زمینی رقم جلی

همیشه تضمین در کیفیت خرید عمده هر محصولی اعم از سیب زمینی، برای مشتریان موضوع جالب و هیجان انگیز بوده است.
آیا می دانید که کدام مراکز فروش علاوه بر تضمین کیفیت، تضمین قیمت ارزان و واقعی را هم می کنند؟
شایان ذکر است که این مجموعه آنلاین عرضه انواع ارقام سیب زمینی توانسته با حذف واسطه ها و ارتباط داشتن با تولید کنندگان ارقام درجه یک سیب زمینی؛ خریدی مطمئن را برای مشتریان خود رقم بزند.
اگر چه امروزه شاید وجود داشته اند مراکز فروشی که کیفیت خوبی از سیب زمینی را عرضه کنند، اما پیدا کردن مراکزی که دو اصل قیمت و کیفیت را عرضه می کنند از نکات مهمی است که مد نظر مشتریان قرار دارد.
شما می توانید با خرید از بزرگترین مرکز خرید و فروش سیب زمینی در بازارهای آنلاین نمایندگی های معتبر، در کمترین زمان ممکن به شکل عمده و با تضمین در کیفیت و قیمت، خریدی مطمئن را تجربه نمایید.
[box type=”info” align=”” class=”” width=””]تضمین در کیفیت خرید عمده سیب زمینی در بسته بندی های گونی توری و گونی شیشه ای، سبب شده تا مشتریان با خیال آسوده آن را برای مغازه های میوه فروشی خود و یا برای کارخانجات تولیدی چیپس و خلال تازه خریداری نموده باشند.[/box]

آیا می توان به خرید اینترنتی سیب زمینی اطمینان کرد؟

گفتنی است که امروزه تجارت اینترنتی در زمینه خرید و فروش هر محصولی، به نوعی از تجارتی پرسود برخوردار بوده است.
سیب زمینی هم می تواند از محصولاتی باشد که خرید و فروش اینترنتی آن به شکل عمده و در بسته بندی های گوناگون، سبب شده تا خریداران در هر کجای ایران که هستند توانسته باشند با کمترین هزینه ای که در رفت و آمد می کنند، خریدی آسان، ارزان، مقرون به صرفه و مطمئن داشته باشند.
[box type=”success” align=”” class=”” width=””]در حال حاضر خوشبختانه این امکان فراهم شده تا تمامی خریداران انواع ارقام سیب زمینی، به خصوص سیب زمینی رقم جلی بتوانند تنها بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه سیب زمینی در میادین میوه و تره بار، خرید عمده در بسته بندی های کاملا درجه یک را انجام دهند.[/box]
چرا برای یکبار هم که شده به خرید اینترنتی سیب زمینی رقم جلی اطمینان نمی کنید و همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمی کنید؟

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.