ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

صادرات بادمجان به امارات

صادرات بادمجان به امارت در تناژهای قابل توجهی انجام می شود. علاوه بر امارات به کشورهای مختلف نیز انجام می شود. که عمده بازار های بادمجان این منطقه بیشتر، از کشور های اروپای شرقی و حاشیه خلیج فارس هستند.

بادمجان لامپی و قلمی از عمده تولیدات گلخانه داران محترم  هست که بیش از هزاران تن سالانه از این گونه به بازار های خارجی به فروش می رسند. که طعم هر کدام نیز متفاوت از هم می باشند.

صادرات بادمجان به امارات

بهترین بادمجان برای صادرات

اگر بهترین بادمجان را در سال جاری از نظر طعم و حجم صادرات بخواهیم آنالیز کنیم، می توانیم بادمجان لامپی را معرفی کنیم. هر سال صادرات بادمجان ایران بیشتر از این گونه انجام می شود که جایگاه قابل توجهی در برخی از کشور های هدف داشته است.

فروش بادمجان لامپی در سال ۲۰۲۲ حدود ۳۰٪ افزایش داشت که این میزان افزایش، بیشتر از بازار روسیه نشات گرفت. که کشش بازار بادمجان در این کشور بالا رفت.

خوشبختانه در سال جاری، شهروندان این کشور طعم بادمجان های ایرانی را نسبت به سایر کشور ها ارجعیت دادند و این باعث شد که خرید بادمجان ایران در بازار کل روسیه از سمت شهروندان این کشور افزایش چشمگیری داشته باشد.

در حال حاضر انواع مختلف از بادمجان ایران به کشور هایی چون

  • روسیه
  • قزاقستان
  • قرقیزستان
  • عراق
  • قطر
  • کویت
  • عمان

صادرات می شود که همانطور که اشاره کردیم، کشور های روسیه، عراق، قطر و عمان بالاترین میزان خرید را از صادرکنندگان ما داشته اند.

بسته بندی انواع بادمجان ایران

یکی از دلایل اصلی که باعث شده هر سال بر میزان فروش و صادرات بادمجان افزوده شود، بسته بندی و رعایت استاندارد های آن بوده است.

اگر آمار صادرات سال های قبل را ملاحظه کنید و همینطور نحوه سورت و بسته بندی بادمجان در آن سال ها را آنالیز بکنید، متوجه خواهید شد که در این دو سال اخیر، سورتینگ داران در سطح کشور، به خوبی بازار کشور های هدف را بررسی کرده اند و به خوبی می دانند که چه کشوری، چه نوع بسته بندی و چه سایزی از بادمجان را نیاز دارند.

رعایت همه این موارد باعث شده تا خوشبختانه میزان فروش گلخانه داران نیز افزایش یابد. در حال حاضر انواع مختلف از بادمجان ایران که از گلخانه های نواحی مختلف استان های مرکزی و جنوبی برداشت می شود، در بسته بندی های سبدی و کارتنی انجام می شود. که قیمت تمام شده این محصول در این سبدها پایین تر از بسته بندی کارتنی در می آید.

اما با توجه به اینکه کشور های رقیب در صنعت بسته بندی سرمایه گذاری خوبی کرده اند، همواره حجم فروش آنها در سطح بازار های هدف خارجی بالاتر از ایران بوده و حتی قیمت فروش بادمجان آنها به نسبت بیشتر از بادمجان ایران بوده است.

حال اگر محصولات خود را از حالت سبدی به بسته بندی کارتنی تغییر بدیم، می توانیم فروش محصول بادمجان را در سطح منطقه افزایش دهیم.

صادرات بادمجان به امارات

قیمت فروش بادمجان لامپی

در سال ۲۰۲۳ قیمت فروش بادمجان لامپی که عمده برداشت آن از گلخانه های استان یزد، اصفهان و شیراز صورت می گیرد. بعد از برداشت و شروع صادرات، قیمت بادمجان در سطح سورتینگ ها افزایش خوبی خواهد داشت.

کشاورزی آراد با در اختیار داشتن حجم قابل توجهی از گلخانه ها، هر سال این توانایی را داشته که بتواند هم سفارش مشتریان صادراتی خود را تامین کند و هم اینکه بتواند صادرات بالایی به اغلب کشور های هدف خود داشته باشد.

قیمت رقابتی و رعایت کیفیت و نوع سورت، دلیل اصلی موفقیت این مجموعه در زمینه فروش و صادرات بادمجان است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.