ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

شرکت های صادرکننده کلم

شرکت های صادرکننده کلم

 

شرکت های صادرکننده کلم سفید در کشور های مختلف بازار های خاص خود را دارند. و نسبت به درخواست مشتریانشان اقدام به بسته بندی و ارائه قیمت می کنند. در ایران نیز مجموعه شرکت های صادرکننده کلم سفید فعالیت دارند. همانند سال های گذشته حجم انبوه از درخواست ها را از بازار خارجی که واردکنندگان عمده این صیفی جات به شمار می روند دریافت کرده و صادرات قابل توجهی را انجام می دهند.

گروه کشاورزی آراد در ایران هر سال بیش از هزاران تن از کلم سفید ایران را به اقصی نقاط کشور های مختلف در جهان صادرات می کند. این مجموعه یکی از مجموعه های صادرکننده کلم سفید است. که با داشتن کارگروه های تخصصی در امور برداشت تا حمل و نقل مسیر هموارتری را برای تجارت کلم سفید ایجاد کرده است. و خیلی از خریداران خارجی که تمایل خرید کلم سفید را دارند با این مجموعه به راحتی مبادلات تجاری خود را انجام می دهند. چرا که تمام مراحل و پروسه صادرات کلم سفید را برای آنها با حداقل قیمت انجام می دهد.

انواع کلم سفید موجود در بازار

توزیع مستقیم کلم برگ سفید صادراتی

اگر کمی اطلاعات خود را در زمینه کلم سفید بالا ببرید می بینید که کلم بر خلاف سایر صیفی جات دارای گونه های مختلف نیست و تنها چند نوع از این محصول در کشورهای تولید کننده یافت شده است. که مهم ترین و پرفروش ترین کلم در بازارها:
سفید
قرمز
سبز
بروکلی
می باشد که در بین این چهار رقم بیشترین میزان برداشت و صادرات از کشورهای تولید کننده خصوصاً ایران، کلم سفید است.

طبق بررسی‌ها و تحقیقات میدانی که از بازارهای هدف خود داشتیم، عمده صادرات کلم از هر کدام از این کشورها مربوط به کلم سفید است.

شرکت های صادرکننده کلم سفید

گروه کشاورزی آراد برای اینکه بتواند کلم خود را به بزرگترین وارد کنندگان کلم سفید در جهان به صورت انبوه و مستمر صادرات کند توانسته است. کشورهای خریدار عمده را آنالیز کند. حتی در این کشورها ارقام مختلف کلم به صورت سالیانه از کشورهای تولید کننده رقیب نیز بالاترین حجم واردات شده است. و تنها جای خالی کلم ایران در آنها مشهود بوده است.

طبق آمار به دست آمده از سایت های معتبر خارجی، خریداران عمده کلم در جهان از کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای آسیایی هستند که می توان به

  • روسیه
  • ارمنستان
  • آذربایجان
  • قطر
  • امارات
  • عمان

اشاره کرد.
قیمت شاخص هر کیلو کلم در بازار این کشور ها در حد نرخ جهانی است. و خیلی از کشور های تولید کننده کلم در جهان بازار بسیار قوی در آنها ایجاد کرده اند و سالانه حجم زیادی از ارقام مختلف کلم را به این کشورها صادرات می‌کنند.

کلم کدام کشور بهتر است؟

کلم پیچ سفید و قرمز مرغوب صادراتی

ما در این مقاله به کشورهای تولیدکننده کلم و همینطور بزرگترین وارد کنندگان این صیفی جات اشاره کردیم.

تنها کشوری که توانسته است از این سیستم سم دهی فروان استفاده نکند و محصولات سالم و ارگانیک را به بازارهای خارجی ارائه دهد کشور ایران است. هر کدام از گونه هایی که از مزارع ایران برداشت می شوند طعم طبیعی را دارند.

شرکت های صادرکننده کلم در ایران اطلاعات کامل تری در این زمینه دارند. حتی این شرکت های صادرکننده کلم می‌دانند که کلم ایران جایگاه بسیار بالاتری می‌تواند در مهمترین بازارهای هدف داشته باشد. از این رو ما سعی بر این داریم تا بتوانیم شاخص صادرات کلم ایران را به کشورهایی که در زمینه واردات این صیفی جات در سطح اول هستند بالا ببریم.

قیمت عمده کلم سفید

یکی دیگر از گونه هایی که بعد از کلم سفید بالاترین درخواست را برای صادرات داشته است گل کلم و کلم بروکلی است. این نوع کلم ها اغلب در همه کشورهای تولید کننده برداشت می شود.

در ایران نیز بیشتر مزرعه داران در این سال های اخیر همواره سعی داشتند تا بتوانند تولید باکیفیت و بسته بندی بروزی داشته باشند. تا در بازارهای جهانی حرفی برای گفتند داشته باشند.
شما مشتریان محترم چنانچه درخواست خرید کلم سفید از ایران دارید می بایست نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.