ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

سیب زمینی صادراتی کرمانشاه + قیمت عمده

فروش سیب زمینی صادراتی کرمانشاه به کشورهای مختلف اروپایی با قیمت عمده، سبب شده در سالهای اخیر توجه به این محصول افزایش یابد. به این ترتیب تجار زیادی به صادر کننده های ایرانی ارتباط خواهند گرفت.

سیب زمینی صادراتی کرمانشاه

حجم تولید سیب زمینی در ایران

غرب کشور مرکز تولید سیب زمینی در ایران می باشد سیب زمینی را در همه ماه های سال شما در بازار مشاهده می کنید اما با وجود سردخانه ها و انبار هایی که موجود هستند تقریباً در تمام سال یافت می‌شود.

سیب زمینی از صیفی جات پرطرفدار و مصرفی بازار می باشد. منبع ویتامین و سرشار از آنتی اکسیدان می باشد در استان‌های غربی مخصوصاً همدان و کرمانشاه این محصول به صورت فراوان یافت می شود

به گفته سرپرست جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان داشتند: که یک هکتار بین ۳۰ تا ۴۰ تن محصول می دهد و بسیاری از کشاورزان زمین های کشاورزی خود را برای کاشت این محصول در نظر می گیرند.

ایران رتبه سیزدهم سیب زمینی را در جهان دارد.  ناظر گمرکات بیان داشتند: سال گذشته بیش از ۸۰۰ هزار تن از طریق گمرکات به کشورهای دیگر صادر گردیده است.

سیب زمینی مرغوب ایران به کشورهای زیر صادرات خوبی دارد:

  • امارات
  • گرجستان
  • روسیه
  • ارمنستان
  • ترکمنستان
  • قطر
عنوانتوضیحات
ویژگیبافتی سفت و ترد
مشخصهپوست نازک و گوشت زرد و مایل به زرد
نکات قابل توجهبدون لک و پوستی صاف
نوع عرضهبه صورت سورت شده و بسته بندی شده

انواع سیب زمینی صادراتی همدان

سیب زمینی کاشته شده در همدان و کرمانشاه انواع مختلفی دارد جلی، بانبا، اسپریت اما از میان انواع مختلف آن سیب زمینی آگریا شهرت بیشتری دارد که مناسب صادرات است و یکی از نمونه های پر مصرف در صنعت می باشد.

تاجران ایرانی با فروش سیب زمینی هرساله سود خوبی را به‌دست می‌آورند سیب زمینی صادراتی در بسته بندی های با کیفیت و محکم بسته بندی شده به طوری که با ارسال آن به نقاط مختلف جهان هیچ آسیبی نمی‌بیند.

این خود یکی از عواملی است که با کیفیت سیب زمینی شما اثر می گذارد و طعم خوبی دارد. فروش سیب زمینی به صورت عمده با توجه به نیاز مشتری صورت می‌گیرد بنابراین قیمت سیب زمینی و اساس کیفیت طعم و نوع بسته بندی سیب زمینی اعلام می گردد.

سیب زمینی صادراتی کرمانشاه

قیمت عمده سیب زمینی صادراتی

کشاورزی آراد سیب زمینی صادراتی را به صورت عمده قیمت می گذارد و در سایت خود قرار می‌دهد تا بسیاری از مشتریان و تاجران با مشاهده نمونه محصول و قیمت مناسب آن نسبت به سفارش اقدام نمایند.

سیب زمینی آگریا یکی از نمونه های پرطرفدار بوده که کشاورزی آراد توانسته آن را در وزن بالا تهیه نماید و نیاز خریداران را فراهم کند قیمت عمده سیب زمینی را با مراجعه به سایت کشاورزی آراد می توانید مشاهده نمایید و نسبت به خرید و ثبت سفارش اقدام کنید.

پاسخ به ۲ سوال درباره سیب زمینی

۱: از مشخصات انواع سیب زمینی مرغوب و صادراتی چیست؟

از مشخصات انواع سیب زمینی صادراتی می توان به پوست صاف و گوشت مایل به زرد و عدم جوانه زدن اشاره کرد.

۲: قیمت سیب زمینی کرمانشاه به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت انواع سیب زمینی درجه یک با توجه به کیفیت و سایزبا نرخ متفاوتی ارائه می گردد و مراکز فروش اصلی بدون واسطه بهترین کیفیت آن را به مشتری در مناطق مختلف ارائه می دهند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.