ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

سیب زمینی صادراتی اصفهان به قیمت روز

سیب زمینی صادراتی اصفهان به قیمت روز در مناسب ترین بسته بندی ها با تضمین در عدم خوردگی و اندازه مناسب محصول، آماده صادرات به تمامی بازارهای کشور می باشد.

سیب زمینی صادراتی اصفهان

در بازارها یا میادین میوه و تره بار؛ شاید پیاز و سیب زمینی از جمله محصولاتی باشند که تقریبا از مشتریان همیشگی برخوردار بوده و به نوعی در سبد خرید روزانه خانواده های ایرانی قرار داشته اند.
در این میان خرید سیب زمینی باکیفیتی که زدگی نداشته، اندازه مرغوب داشته و کاملا ارگانیک باشد، بیشتر با استقبال مشتریان مواجه گردیده است.
سیب زمینی صادراتی اصفهان یکی از ارقام درجه یک سیب زمینی در بازار ایران است که هم اکنون توسط مراکز صادراتی سیب زمینی در اصفهان، آماده صادرات عمده به بازارهای داخلی می باشد.
آیا می دانید که به کدام یک از این نمایندگی های صادرات سیب زمینی اصفهان می توان اطمینان کرد و خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت روز سیب زمینی را انجام داد؟
چطور امکان آن وجود داشته تا بهترین قیمت و کیفیت سیب زمینی صادراتی اصفهان در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتریان رسد؟
آیا شما هم به عنوان یک فروشنده میوه و تره بار در مغازه خود، با چالش خرید مطمئن انواع سیب زمینی درجه یک و ارگانیک آن هم با قیمت روز بازار مواجه هستید؟
کافیست تا پایان این مطلب همراه ما بوده تا راز خرید بهترین سیب زمینی صادراتی اصفهان به قیمت روز را بدانید.

سیب زمینی صادراتی اصفهان

بهترین سیب زمینی های صادراتی ایران کدام اند؟

حتما می دانید که ایران یکی از برترین و البته بزرگترین تولید کنندگان ارقام درجه یک سیب زمینی در خاورمیانه به شمار آمده که توانسته شرایط ویژه ای برای صادرات رقم ارگانیک سیب زمینی ایرانی به بازارهای خارجی را هم فراهم آورده باشد.
امروزه در بسیاری از مناطق کشور ما شاهد سطح زیر کشت خوبی از ارقام گوناگون سیب زمینی هستیم که با توجه به میانگین بارش و شرایط مطلوب آب و هوایی می توانند عملکرد مناسبی در زمینه کشت و برداشت سیب زمینی را از آن خود کرده باشند.
امروزه از جمله بهترین سیب زمینی های صادراتی ایران می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. سیب زمینی صادراتی اصفهان
  2. سیب زمینی صادراتی همدان

بله در حال حاضر اصفهان و همدان در کنار دیگر شهرهایی چون اردبیل، زنجان، خراسان و کرمان توانسته از بزرگترین تولید کنندگان سیب زمینی در ایران لقب گرفته باشند.
اما به طور کلی سیب زمینی صادراتی اصفهان و همدان، شرایط بهتر و ویژه تری برای صادرات به بازارهای داخلی و خارجی داشته اند.
از دلایل این حجم از شرایط ویژه صادراتی این ارقام سیب زمینی می توان به کیفیت برداشت سیب زمینی ارگانیک در این مناطق و ارائه بهترین بسته بندی ها جهت صادرات، اشاره کرد.
عدم خوردگی یا زدگی بر روی پوست غده ی سیب زمینی و اندازه مرغوب و سالم این محصول که به شکل سورت شده یا تمیز شده بسته بندی می گردند، می تواند از دیگر عواملی بوده که در راستای ایجاد شرایط بهتر برای صادرات سیب زمینی در اصفهان و همدان، نقش فزاینده ای داشته اند.

سیب زمینی صادراتی اصفهان و قیمت مناسب آن

گفتنی است که جدای از کیفیت بالایی که سیب زمینی برداشت شده در اصفهان و یا اراضی کشاورزی همدان داشته، این محصولات بایستی با قیمت خوبی هم به فروش برسند.
[box type=”info” align=”” class=”” width=””]سیب زمینی صادراتی اصفهان اگر به شکل مستقیم از سردخانه ها و یا زمین های کشاورزی، بلافاصله پس از سورتینگ و بسته بندی روانه بازارهای فروش گردد، طبیعی است که قیمت مناسب و همان قیمت روز بازار را داشته است.[/box]
اما اگر این محصول وارد بازار یا میادین میوه و تره بار شده باشد، قطعا حضور واسطه ها نقش پررنگی در عرضه انواع سیب زمینی با قیمت غیر واقعی و گاها کیفیتی پایین تر از آنچه که بود، داشته اند.
اگر به دنبال بهترین رقم سیب زمینی اصفهان با قیمت روز بازار هستید، پیشنهاد می کنیم تنها از نمایندگی های فروشی خرید کنید که دارای ویژگی های زیر هستند:

  1. دارا بودن ارتباط مستقیم با سردخانه های معتبر نگهداری ارقام درجه یک سیب زمینی
  2. حذف واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان سیب زمینی
  3. ارائه مشاوره های لازم قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه برای مشتریان نسبت به نوع رقم خریداری شده و نوع بسته بندی محصول
  4. امکان سفارش خرید عمده در بسته بندی های سورت شده با قیمت روز و واقعی

یکی از ارقام پرفروش سیب زمینی صادراتی اصفهان، سیب زمینی رقم آگریاست که از مشتریان خاص خود به صورت بذری و خوراکی برخوردار می باشد.
سیب زمینی آگریا علاوه بر مصارف تازه خوری می تواند مناسب ترین گزینه جهت تهیه انواع خلال سیب زمینی خوشمزه و خوش طعم باشد.
این رقم از سیب زمینی، نیمه دیررس بوده و برای مناطق کشت بهاره توصیه می شود.
خاصیت انبارمانی سیب زمینی آگریا سبب شده تا در زمان هایی که میزان کشت سیب زمینی در برخی از مناطق کم است، این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات به هر بازاری که با کمبود سیب زمینی مواجه است، بوده باشد.

سیب زمینی صادراتی اصفهان

 

صادرات سیب زمینی اصفهان به بازارهای کشور

شایان ذکر است که مشخصات و خصوصیات بهترین ارقام سیب زمینی اصفهان می توانند این موضوع را آشکار سازند که امروزه می توان شاهد شرایط خوب صادرات سیب زمینی اصفهان به بازارهای داخلی و خارجی بود.
انبارمانی خوب سیب زمینی آگریای برداشت شده در اصفهان به خصوص در مناطق کشت بهاره می تواند سبب شود تا صادرات سیب زمینی آگریا تولید اصفهان شرایط خوبی برای صادرات در فصولی داشته باشد که ممکن است بنا به دلایلی با کمبود برداشت سیب زمینی مواجه هستیم.
در حال حاضر صادرات سیب زمینی اصفهان به بازارهای کشور، تنها توسط نمایندگی های صادراتی معتبری انجام می شود که به شکل مستقیم با برترین سیب زمینی کاران اصفهان ارتباط داشته و حتی قیمت و کیفیت تضمین شده را عرضه می کنند.
آنچه که در صادرات سیب زمینی اهمیت جدی دارد، چگونگی بسته بندی این محصول می باشد تا منجر به پوست زدگی یا آسیب رساندن به غده ی سیب زمینی نگردد!
شایان ذکر است که امروزه صادرات سیب زمینی در دو شکل ذیل به انجام می رسد:

  • سیب زمینی در بسته بندی های گونی توری
  • سیب زمینی در بسته بندی های گونی شیشه ای

در برخی از مراکز کاشت و برداشت سیب زمینی، سیب زمینی مصرفی جهت تولید انواع خلال یا چیپس، بلافاصله پس از برداشت به کارخانجات سورتینگ و بسته بندی سیب زمینی ارسال شده و انواع ارقام سیب زمینی به شکل تمیز شده و کاملا مرغوب به عرضه می رسند.

سیب زمینی صادراتی اصفهان

سفارش خرید سیب زمینی در بسته بندی های مناسب

اما آیا می دانید که ثبت سفارش خرید تضمین شده سیب زمینی صادراتی اصفهان در بسته بندی های مناسب، توسط کدام نمایندگی ها با اطمینان کامل تری می تواند انجام گیرد؟
آیا اصلا امکان آن وجود داشته تا بدون هیچ واسطه ای، فروشندگان و مغازه داران میوه و تره بار در هر شهری بتوانند بهترین رقم سیب زمینی اصفهان را در بسته بندی های مناسب با تضمین در عدم خسارت به غده های سیب زمینی، خریداری کنند؟
اگر شما هم چالشی جدی جهت خرید سیب زمینی با بسته بندی های مناسب داشته اید، برای خرید دو راهکار کلی دارید:

  1. مراجعه به بازارهای حقیقی
  2. مراجعه به فروشگاه های آنلاین و مجازی

مراجعه به بازارهای حقیقی خرید و فروش انواع ارقام سیب زمینی، آن هم در بازارهای پر از تبلیغات و واسطه گری امروزی، چیزی جز تلف کردن وقت و هزینه ی اضافی بابت رفت و آمد، برای مشتریان نداشته است.
اگر چه برخی از خریداران سیب زمینی اعتقاد به خرید حضوری داشته، اما این روزها اطمینان به نمایندگی های فروش اینترنتی انواع سیب زمینی هم سخت است!
چطور امکان دارد تا بدون اینکه محصول را دید، خریدی مطمئن از کیفیت غده، پوست و بسته بندی سیب زمینی را انجام داد؟
این سوال خودش موضوع مهمی است که اغلب مشتریان و خریداران را با خود مشغول کرده است.
خوشبختانه باید به تمامی خریدارانی که قصد خرید اینترنتی انواع ارقام سیب زمینی داشته، گفت که این امکان توسط نمایندگی های رسمی و اصلی فروش و صادرات مستقیم انواع ارقام درجه یک سیب زمینی در ایران فراهم شده تا خریداران را به آرزوی خریدی آسان و مقرون به صرفه با تضمین در کیفیت خرید برسانند.
این فروشگاه آنلاین عرضه مستقیم انواع سیب زمینی در نظر دارد تا با در ارتباط بودن با برترین سردخانه های نگهداری انواع ارقام درجه یک سیب زمینی، بدون هیچ واسطه ای امکان صادرات سیب زمینی به بازارهای داخلی و حتی خارجی را نیز فراهم آورده باشد.
در این فروشگاه ها تضمین در کیفیت غده و پوست سیب زمینی برداشت شده به شکل ارگانیک به تمامی مشتریان داده شده است.

نمایندگی فروش آنلاین ارقام درجه یک سیب زمینی صادراتی

همانطور که متوجه شدید امروزه با توجه به فراگیر شدن اینترنت و فضای مجازی در بازار هر محصولی، امکان خرید آنلاین سیب زمینی نیز وجود داشته و خریداران می توانند با بهترین کیفیتی که فکرش را می کنند؛ انواع ارقام درجه یک سیب زمینی صادراتی ایران را خریداری کنند.
[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]سیب زمینی صادراتی اصفهان، سیب زمینی صادراتی همدان و سایر شهرهایی چون زنجان، اردبیل، خراسان و …؛ امروزه توسط نمایندگی فروش آنلاین انواع سیب زمینی به عرضه مستقیم می رسند و حتی می توانند توسط این مراکز شرایط ویژه صادراتی به بازارهای خارجی را هم داشته باشند.[/box]
شایان ذکر است که در نمایندگی فروش آنلاین سیب زمینی، ارقامی چون آگریا، جلی، اسپریت و غیره در بسته بندی های مناسبی به شکل عمده و در حجم های بالا، قابلیت خرید و صادرات دارند.
مصرف ارقام درجه یک و ارگانیک سیب زمینی، خواص مفیدی داشته و یکی از اهداف بزرگ نمایندگی های فروش آنلاین انواع ارقام سیب زمینی این است که با صادرات سیب زمینی ارگانیک به بازارهای کشور، گامی مهم در راستای حفظ سلامت افراد جامعه برداشته باشند.
از جمله این خواص مفید می توان به حفظ سلامت مغز، کاهش کلسترول و کمک به کنترل وزن و صدها خواص دیگر اشاره کرد.

 

سیب زمینی صادراتی اصفهان

خرید و فروش سیب زمینی صادراتی اصفهان

خرید و فروش سیب زمینی صادراتی اصفهان در انواع سیب زمینی بذری و خوراکی از ارقام درجه یکی چون آگریا، توسط این مجموعه فروشگاهی به انجام می رسد.
آنچه که واضح و مبرهن بوده این است که در این مراکز، فروش مستقیم سیب زمینی برداشته شده در اصفهان، به شکل تضمین شده از نظر عدم آسیب رسیدن به غده و پوست سیب زمینی در حین بسته بندی و صادرات می باشد.
حتما شما هم دیده اید که برخی از بارهای ارسالی توسط مراکز صادراتی سیب زمینی، دارای ارقام نامناسب سیب زمینی از نظر کیفیت، پوست و غده بوده اند.
اما توسط فروشگاه ها یا نمایندگی های معتبر فروش سیب زمینی اصفهان، تمامی این موارد حذف شده و رقم درجه یک سیب زمینی به شکل تضمین شده در بسته بندی هایی کاملا مناسب به عرضه رسیده است.
سیب زمینی ارگانیک برداشت شده در اصفهان می تواند شرایط مناسب خرید و فروش را در میادین میوه و تره بار داشته باشد.
این محصول کاملا درجه یک در بسته بندی های گونی توری و شیشه ای عرضه شده و می تواند قیمت واقعی را هم دارا باشد.

آشنایی با ارقام درجه یک سیب زمینی

  • سیب زمینی آگریا: دارای رنگ گوشت غده زرد رنگ، نیمه دیررس، انبارمانی خوب، مناسب سرخ کردن و خلال یا مصارف تازه خوری
  • سیب زمینی بانبا: رقم نیمه زودرس، دارای غده های تخم مرغی شکل و کشیده با اندازه درشت و رنگ زرد
  • سیب زمینی جلی: نیمه دیررس، دارای مصارف تازه خوری، رنگ غده زرد، منطقه توصیه شده برای کشت در استان خراسان
  • سیب زمینی اسپریت: نیمه زودرس، مصارف تازه خوری، مناطق کشت توصیه شده بهاره

این ارقام تنها ارقام درجه یکی بوده که توسط این نمایندگی های معتبر فروش آماده صادرات به تمامی بازارهای کشور به شکل مستقیم و با کمترین قیمت ممکن می باشند.
[box type=”success” align=”” class=”” width=””]خریداران می توانند با انجام مشاوره های لازم قبل از خرید، بدون هیچ واسطه ای در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین ارقام سیب زمینی را سفارش خرید در بسته بندی های دلخواه خود حتی به شکل سورت شده داده باشند.[/box]
این امکان که خریداران می توانند پس از آشنایی با ارقام درجه یک سیب زمینی خرید خود را انجام داده باشند؛ سبب شده تا خریدی آگاهانه برای آنان به وجود آمده باشد و این موضوع منجر به آن گردد که خریداران می توانند ارزان تر از سایر بازارهای کشور هم خرید نمایند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.