ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

سورتینگ فلفل دلمه ای شهرضا

سورتینگ فلفل دلمه ای شهرضا با سورت اصولی و صادراتی انواع فلفل دلمه توانسته است خود را به یکی از قطب های تولید و سورت فلفل دلمه معرفی کند.

فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای رنگی یکی از متداولترین نمونه های کشت شده در ایران است که از نظر شکل و ظاهر نسبت به سایر انواع فلفل ها متفاوت می باشد. این نوع فلفل دلمه برای صادرات به کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

فلفل دلمه رنگی امروزه بیشترین صادرات را به کشورهای دیگر دارد. بهترین و با کیفیت ترین نوع فلفل دلمه ای در اصفهان کشت می شود. در بین فلفل دلمه ای، فلفل قرمز طرفداران بسیار زیادی دارد.

نرخ فلفل دلمه ای در سال گذشته با توجه به نوسانات اخیری که در اقتصاد کشور ما به وجود آمده است با اندکی تغییر و افزایش همراه بوده است.

خرید و قیمت فلفل دلمه همدان

سورتینگ فلفل دلمه ای

سورتینگ فلفل دلمه ای در حال حاضر در شهرهای تولیدکننده این محصول دایر می باشد. شرکت های بسته بندی فلفل دلمه در کشور ما متعدد هستند. این سورتینگ ها تولیدات با کیفیت و مرغوب تولید کنندگان را پس از خرید، جداسازی نموده و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا اقدام به بسته بندی کارتن پلاست حرفه ای فلفل دلمه می نمایند.

در سورتینگ های بسته بندی فلفل دلمه پس از جداسازی فلفل ها از نظر درشتی و کوچکی، فلفل دلمه های ریز  و درشت جداسازی می شوند و پس از طی مراحل مختلف در بسته بندی بهداشتی و مناسب بسته بندی می گردند و برای فروش عرضه می شوند.

پیش بینی ها برای تولید فلفل دلمه ای گلخانه ای در سال ۱۴۰۲ حاکی از آن است که با توجه به مسائلی چون بهبود وضعیت باغداری و کشاورزی در سال های اخیر و توجه بیشتر به بخش صادرات غیر نفتی در کشور به واسطه تحریم های نفتی اخیر؛ تولید فلفل دلمه رنگی که صادرات بالایی در کشور را داراست افزایش خواهد یافت.

خرید و قیمت فلفل دلمه همدان

قیمت فلفل دلمه ای

قیمت فلفل دلمه ای در بازار به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. از آنجا که با نوسانات و تغییرات ناگهانی در اقتصاد ایران در سال های گذشته قیمت فلفل دلمه رنگی گلخانه ای بسیار افزایش یافت برای مصرف کنندگان این سوال مطرح است که آیا قیمت فلفل دلمه در سال های بعد افزایشی است؟ در سال ۱۴۰۱ قیمت فلفل دلمه جهشی بالایی داشت ولی در سال ۱۴۰۲ قیمت ها به حالت کنترل شده ای درآمد و در حال حاضر در بازار شاهد فروش خوب فلفل دلمه هستیم.

کشور ما جزو بزرگترین تولید کننده انواع محصولات کشاورزی و هچنین فلفل دلمه در سطح جهان است. در تام شهرهای ایران کشاورزی رونق دارد و هر استانی محصول منحصربفرد خود را دارد.

قیمت خرید فلفل دلمه توسط سورتینگ ها از کشاورز نیز متأثر از همین مسائل با نوساناتی همراه بوده است. امید است که با توجه به پیش بینی ها مبنی بر افزایش تولید فلفل دلمه صادراتی قیمت این محصول مغذی و پر خاصیت با افزایش چندانی روبرو نگردد.

 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.