ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

سورتینگ فلفل دلمه ای تیران

سورتینگ فلفل دلمه ای تیران باتوجه به اینکه این منطقه فلفل دلمه های خوبی را پرورش می دهد مناسب خرید هستند. استان اصفهان باکیفیت ترین نمونه ها را تولید و به بازار عرضه می کند.

فلفل دلمه ای تیران

فلفل دلمه ای تیران از نمونه های باکیفیت و خوب می باشد که جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

در کشورهای مختلفی، صادرات فلفل دلمه رنگی اتفاق می‌افتد. این محصول در کشورهای اروپایی به خصوص روسیه به صورت خام مصرف می شود. برای همین از سوی کشورهایی که در تولید آن دچار کمبود هستند، مورد تقاضا قرار می‌گیرد و کشور ما هم تولیدکننده این محصول است و به کشور روسیه صادرات بالایی دارد.
سطح زیر کشت گلخانه ای فلفل دلمه در ایران افزایش داشته و کشاورزان بسیاری برای پرورش این محصول اقدام کرده اند.

خرید و قیمت فلفل دلمه همدان

سورتینگ فلفل دلمه ای

سورتینگ فلفل دلمه ای در شهرهای مختلف وجود دارند و کار سورت و بسته بندی صادراتی محصول را انجام می دهند.

کشور ما ایران، به خاطر آب و هوای خوبی که دارد، محصولات مختلفی را کشت و به بازار داخلی و صادراتی عرضه می کند. صیفی جات ما بسیار مرغوب و باکیفیت هستند به همین دلیل محصولی مثل فلفل دلمه را به راحتی به دیگر کشورها ارسال میکنیم.

مصرف فلفل دلمه ای در کشورهای اروپایی بالا می باشد به همین جهت از طرف این کشورها سفارش های زیادی به سمت می آید. سورت و بسته بندی برای کشورهای اروپایی باید در بالاترین درجه کیفی باشد و این مورد باید حتما رعایت شود.

فلفل دلمه به دلیل صادراتی بودن در طول سال کشت و آماده ارسال می باشد. گلخانه های ایران با بروزترین امکانات تجهیز شده اند تا باکیفیت ترین محصول به دست مشتری برسد.

خرید و قیمت فلفل دلمه همدان

فروش فلفل دلمه رنگی

فروش فلفل دلمه رنگی به صورت بسته بندی کارتن پلاست و سورت شده در تناژهای بالا انجام می پذیرد.

فلفل دلمه رنگی صادراتی یکی از محصولات پر فروش می باشد که صادرات آن به کشور های مختلف در تمام طول سال انجام می پذیرد. فلفل دلمه و همچنین گوجه فرنگی و بادمجان گلخانه ای ایران به کشور های زیادی صادر می شود.

این امر بخاطر کیفیت مثال زدنی محصولات تولید شده در گلخانه است. فلفل دلمه رنگی ایران در تمام فصول به کشور روسیه صادر می شود. به عبارتی بهترین و مهم ترین مشتری محصولات گلخانه ایران  به خصوص فلفل دلمه کشور روسیه است. پس از کشور روسیه، کشور های عربی حاشیه خلیج فارس بیشترین خریدار این محصول هستند.

فلفل دلمه رنگی همانند سایر محصولات کشاورزی با بازار عرضه و تقاضا قیمت گذاری می شود. برج ۱۰ سال ۱۴۰۱ قیمت فلفل دلمه تا کیلویی ۱۱۰٫۰۰۰ تومان هم رسید و لی الان که این مقاله نوشته می شود قیمت فلفل دلمه کیلویی ۵۵۰۰۰ تومان می باشد.

البته نرخ ارز هم بر روی قیمت ها بی تاثیر نیست چرا که با گرانی کود، وسایل بسته بندی و نیروی کار قیمت ها بالا می رود. به حال آنچه آشکار است این است که ما نمی توانیم نرخ ثابتی را برای انواع محصولات صادراتی اعلام کنیم. شما مشتریان عزیز و تاجران محترم می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز فلفل دلمه ای با ما تماس بگیرید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.