ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید گل کلم مرغوب بدون واسطه

خرید گل کلم مرغوب بدون واسطه برای تاجران امکان پذیر است. بسته بندی گل کلم در سبدهای 10 الی 12 کیلویی انجام می شود و سپس پالت بندی می شود.

گل کلم مرغوب

مجموعه های عرضه کننده گل کلم صادراتی بهترین و مرغوب ترین محصول را روانه بازارهای خارجی می کند. گل کلم در بذرهای مختلفی تولید می شود که نمونه عقیلی بهترین نوع می باشد که ماندگاری بالایی دارد و برای کشور روسیه بسیار مناسب می باشد.

گل کلم با کیفیت بی نظیری در کشور تولید می شود به همین دلیل توانسته در تمام بازارهای منطقه جایگاه خوبی را کسب کند. بسته بندی این محصول به صورت سبدی و اوزان 10 الی 12 کیلویی می باشد که به صورت تک ردیفه چیده می شود.

با کیفیت ترین نوع گل کلم با قیمت فوق العاده توسط فروشندگان مختلفی عرضه می شود. انواع نمونه های گل کلم را با بذرهای مختلف و با قیمت تولیدی عرضه می کند. برای خرید گل کلم دزفول می توان به این مجموعه مراجعه کرد تا بتوانیم با هزینه کمتری محصول را تهیه کنیم.

قیمت گل کلم بسته بندی سبدی

خرید گل کلم مرغوب

خرید گل کلم مرغوب که در ایران می توان  یافت کرد دور از دسترس نیست. صادرات گل کلم به روسیه و گرجستان با طی مراحل سورت وبسته بندی و همچنین پالت بندی اجرایی می شود. در کشاورزی آراد بر روی این مقوله متمرکز هستیم که بهترین محصول با قابلیت های ویژه و با استاندارد اروپا و قیمت استثنایی به کشورهای اطراف ایران صادر شود. نظارت کارشناسان ما در تولید و بسته بندی و بارگیری و ترانزیت بسیار حرفه ای و ستودنی است.

برای این که محصول کشاورزی، مناسب برای صادرات باشد باید بهترین کیفیت، قیمت مناسب و استاندارد ورود به بازار های صادراتی را داشته باشد. کشورهای مختلفی هستند که شرایط آب و هوایی باعث شده که در همه فصل سال محصولات کشاورزی را نداشته باشند.
کشور ایران یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تولید انواع محصولات کشاورزی از جمله گل کلم است. شهر های مختلف ایران در شهرک های صنعتی فعالیت می کنند و بر روی تولید صادراتی سرمایه گذاری کرده اند. کشاورزی آراد با تولید محصولاتی منحصر به فرد و سفارشی توانسته است به اهداف خود در زمینه صادرات انواع محصولات کشاورزی نزدیک شود.

قیمت گل کلم سفید صادراتی

قیمت گل کلم درجه یک

قیمت گل کلم درجه یک را شما باید از کف بازار جویا شوید. افراد و مجموعه هایی که در این زمینه فعالیت دارند می توانید قیمت روز را جویا شوید.

کشاورزی آراد را می توان یکی از تاثیرگذارترین مجموعه های فروش صیفی جات در این حوزه دانست. چرا که در کشاورزی آراد مجموعه ای از بهترین محصولات و کارشناسان و تیم تولید تخصصی فعالیت می کنند. در مقوله صادرات گلم کلم به دیگر کشورها این موضوع که کیفیت تولید و قیمت محصول نهایی چگونه باشد اهیمت ویژه دارد.

محصولاتی که هم اکنون در کشاورزی آراد در تناژهای بالا عرضه می شود عبارتند از:

  • کاهو آیسرگ
  • گوجه فرنگی
  • سیب زمینی
  • فلفل دلمه
  • کلم سفید
  • بادمجان
  • گل کلم
  • پیاز

شما می توانید هر یک از محصولات بالا را با بسته بندی های صادراتی از ما درخواست کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.