ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید پیاز صادراتی سورت شده

خرید پیاز صادراتی سورت شده که برای کشورهای هدف مناسب باشد را می توانید از ما بخواهید. هر کشوری سورت مخصوص به خود را دارد که شما می توانید از مجموعه ما مشاوره دریافت کنید.

خرید و فروش پیاز عمده + بهترین قیمت پیاز زرد

پیاز صادراتی سورت شده

پیاز صادراتی سورت شده در بسته بندی های مختلفی برای صادرات آماده سازی می شود که می توان به بسته های 10 کیلویی، 20 کیلویی و 30 کیلویی اشاره کرد.

خرید فروش پیاز صادراتی در نقاطی از کشورمان ایران که سرزمینی چهار فصل است رونق بیشتری دارد. شهر هایی مثل اصفهان،  کرمان، خوزستان، کرمانشاه و تبریز از لحاظ شرایط اقلیمی و عناصر موجود در خاک غنی شان مراکز بزرگ کشت انواع پیاز را در خود جای داده اند.

استان اصفهان یکی از شهر هایی است که در تولید انواع پیاز صادراتی فعالیت هایی درخور انجام داده است و شهرت پیاز های مرغوب این شهر به برخی از کشورها از جمله روسیه هم رسیده است.

در همین راستا شرکت هایی ایجاد شده اند که با نام مرکز سورت پیاز صادراتی فعالیت می کنند. شما برای اطلاع از قیمت محصولات می توانید از راه های ارتباطی با مراکز سورت پیاز صادراتی تماس حاصل کنید و یا می توانید با مراجعه به سایت مربوطه اطلاعات لازم را کسب نمایید.

بزرگ ترین بازار پیاز صادراتی درجه یک در کشور در استان هایی می باشد که در بالا نام برده شد. اکثر پیاز های تولید شده در این شهرها در رنگ های مختلف کشت می شوند. همچنین کشور ما مرکز صادرات انواع پیاز از جمله پیاز قرمز در منطقه است که این محصول را به کشور هایی نظیر امارات، روسیه، قطر، عمان، عراق، پاکستان و سایر کشور های دنیا صادر می کند.

خرید و فروش پیاز عمده + قیمت پیاز

 

خرید پیاز صادراتی

خرید پیاز صادراتی در مجموعه کشاورزی آراد بسیار ساده می باشد، شما با استعلام قیمت محصول و مناسب بودن آن می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدام به خرید کنید.

به طور کلی سهم صادرات پیاز در جهان بیش از چند صد میلیون دلار است و ایران جزو کشورهای بزرگ صادر کننده این محصول است. تولیدکنندگان این محصول توانسته اند با بسته بندی مناسب و به کار گیری از اصول حرفه ای بازاریابی محصول خود را در عرصه جهانی معرفی کنند.

ایران جزو بیست کشور صادر کننده پیاز در جهان است. به دلیل موقعیت خوب کشورما در متطقه توان صادراتی بالایی داریم.

فروش و یا تجارت مستقیم پیاز به این صورت است که شما بتوانید محصول را از مراکزی تهیه کنید که سورت و بسته بندی را خودشان انجام می دهند، طبیعی است که قیمت این نوع محصول نسبت به پیازهای بازار پایین تراست زیرا هیچ واسطه ای در میان نیست و می دانید که واسطه ها نقش اساسی در افزایش قیمت کالا دارند بدین ترتیب این باغ داران واسطه هارا حذف می کنند.

قیمت پیاز قرمز عمده + (سال 1402)

فروش پیاز صادراتی

فروش پیاز صادراتی با بهترین قیمت و بسته بندی باتوجه به فصل مورد نظر متفاوت می باشد. یک فروشنده معتبر پیاز همواره از متنوع ترین بسته بندی ها برای فروش محصول خود استفاده می کند.

پیاز صادراتی را نمی شود از کشاورزی که فقط فروش درهم و بدون بسته بندی دارد خریداری کرد و برای کار صادراتی باید از سورتینگ های معتبر استفاده کرد.

محصول پیاز در جهان طرفداران بسیاری دارد. هر پیازی در کشورهای مختلف مورد مصرف قرار مگیرد، هر سه نمونه پیاز ایران صادراتی میباشد و هر ساله تناژهای بسیاری از کشور صادر می شود.

برای خرید پیاز صادراتی عمده سورت شده در بسته بندی می توانید با راه های ارتباطی ما در سایت تماس برقرار کنید و اقدام به خرید مستقیم انواع نمونه های پیاز نمایید. با خرید مستقیم می توانید محصول خود را بسیار مناسب تر از قیمت های موجود در بازار خریداری کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.