ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید پیاز صادراتی از کشاورز

خرید پیاز صادراتی از کشاورز به صورت مستقیم برای خریداران بسیار جذاب می باشد. انواع پیاز کشت شده در ایران قابلیت صادرات به کشورها مختلف را دارد.

پیاز صادراتی

پیاز صادراتی که از ایران به سایر کشورها ارسال می شود از بالاترین استاندارد برخوردار می باشد. این محصولات طبق استانداردهای موجود در بازار کو و سم دهی می شوند تا کیفیت آنها حفظ شود. کشت انواع پیاز در استان های مختلف صورت می پذیرد که همین موضوع سبب شده که کشور ما یکی از تامین کنندگان پیاز منطقه باشد. هرساله شاهد فروش انواع پیاز زرد، قرمز و سفید در حجم های بالا برای صادرات می باشیم.

پیاز مجموعه کشاورزی آراد با بهترین کیفیت و سایزبندی های متفاوت طبق درخواست مشتری به بازار های داخلی و خارجی ارسال می گردد. مشکلی که خریداران عمده با آن رو به رو هستند این است که دسترسی به مرکز اصلی محصولات کشاورزی برای آن ها غیر ممکن است چون مشکل رفت و آمد به شهر های دور و دوری راه دارند.

مجموعه کشاورزی آراد برای حل مشکل عزیزان شرایطی را ایجاد کرده تا همه خریداران بتوانند از سراسر ایران با خیالی آسوده از مرکز فروش عمده اینترنتی محصولات کشاورزی اقدام به ثبت سفارش کنند.

خرید پیاز صادراتی از کشاورز

خرید پیاز صادراتی

خرید پیاز صادراتی توسط تاجران هر کشوری به صورت عمده اتفاق می افتد و به همین منظور از مرکزی که خرید می کنید باید مطمئن شوید که توان تامین تناژهای بالا را دارد.

هر ساله شاهد رونق بازار پیاز در فصل های مختلف سال هستیم و مشتریان قدیم و جدید ما در فصل برداشت سفارش های خود را ثبت می کنند. مشتریان ما از کشورهای مختلفی همچون، پاکستان، عراق، امارات، عمان، روسیه و قطر می باشند که همه ساله هزران تن پیاز برای انها انواع مختللف پیاز ارسال می کنیم.

فروش انواع پیاز صادراتی از این سایت به صورت عمده می باشد. همچنین همه افراد میتوانند در هر کجای کشور که باشند محصولات مورد نظر را سفارش دهند تا در کمترین مدت پیاز خود را دریافت نمایند. خرید اینترنتی پیاز درجه یک را نمی توان از طریق هر سایتی انجام داد در ابتدا باید از معتبر بودن مجموعه اطمینان حاصل کرد و سپس محصول را خریداری نمود.

محصولات کشاورزی ایران علی رغم کیفیت بسیار مرغوب، مقرون به صرفه نیز می باشند که همین امر سبب گردیده تا مشتریان خود را همواره ثابت و نظر آنان را نیز به خود جلب نموده باشد. ما در تلاش هستیم تا بهترین محصولات کشاورزی ایران را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم تا در این مسیر دو طرف سود کنند.

خرید پیاز صادراتی از کشاورز

قیمت پیاز از کشاورز

قیمت پیاز از کشاورز را شما می توانید به صورت روزانه استعلام بگیرید. فروش عمده پیاز بسته بندی شده و ارزان قیمت از طریق این درگاه اینترنتی صورت میگیرد. پیاز از جمله محصولاتی می باشد که از خواص و ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد.

پیاز به دو صورت فله ای و سورت شده به فروش می رسد که نوع سورت شده در بسته بندی های صادراتی برای کشورهای مختلف ارسال می شود. این نوع از محصولات در نوع بسته بندی شده از ماندگاری بالاتری به نسبت فله ای و باز برخوردار می باشند.

هر کدام از پیازها از کیفیت مختص خودی برخوردار می باشند و با توجه به این موضوع میتوان دریافت که این تغییر کیفیت سبب تغییر قیمت ها نیز می شود. علاوه بر این نوع بسته بندی و نحوه سورت محصول نیز در قیمت تاثیرگذار خواهد بود.

قیمت هر کدام از پیازها بسته به میزان درخواست از کشورهای خارجی متفاوت است. مثلا در سال 1402 پیاز قرمز که در برج 9 قیمت کیلویی 10.000 تومان داشت در برج 10 به دلیل درخواست بالا از کشورهای مختلف تا قیمت 30.000 تومان هم افزایش پیدار کرد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.