ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید و قیمت پیاز صادراتی

خرید و قیمت پیاز صادراتی در سایزهای مختلف که جهت صادرات به سایر کشورها بسته بندی می شود متفاوت است. سایزهای درشت تر کمی ارزانتر است.

پیاز صادراتی

پیاز صادراتی جهت ارسال به سایر کشورها می باشد و در بازار داخلی به دلیل هزینه تمام شده بالا خریدار کمی دارد. انواع مختلف پیاز درجه یک یکی از کالاهای اساسی در سبد خانوار ها می باشد که توزیع کننده های مخصوص به خود را دارد.

همچنین از جمله محصولات کشاورزی می باشد که در بازار همیشه در حال رقابت بین توزیع کننده ها می باشد پیاز است.

صیفی جاتی که در ایران کشت میشوند عبارت اند از: پیاز، سیب زمینی، گوجه فرنگی، کاهو، کلم و… که در بسیاری از استان های کشور نظیر اصفهان و لرستان خوزستان، کرمانشاه، همدان و… تولید و کشت می شوند.

درصد بالایی از محصولات کشاورزی تولید شده ایران دارای کیفیت خوبی بوده و درجه یک و تازه می باشند. به همین دلیل صادرات گسترده ای در این بخش صورت می پذیرد.

خرید و قیمت پیاز صادراتی

قیمت پیاز صادراتی

قیمت پیاز صادراتی را شما باید از طریق مراکزی که کار صیفی انجام می دهند جویا شوید. صیفی جات مهمی که از کشور ما صادر می شود پیاز، فلفل، سیب زمینی، گوجه هستند.

صیفی جات ایرانی نسبت به صیفی جات خارجی از  لحاظ بسته بندی کیفیت پایین تری برخوردار هستند ولی به خاطر کیفیت خود محصول و قیمت به صرفه تر مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است.

قیمت ها را می توانید به صورت روزانه جویا شوید و بازارهای خود را بسنجید. خریدارانی که برایشان کیفیت اهمیت دارند به همین دلیل بیشتر از محصولات سورت اروپا استفاده میکنند. دسته دوم خریدارانی هستند که برایشان قیمت مهم است و به همین دلیل سورت و بسته بندی برایشان زیاد مهم نیست.

توزیع کنندگان صیفی جات نیز دو دسته هستند:

افرادی که فقط به دنبال سود بیشتر بوده به همین دلیل به کیفیت اهمیتی نداده و فقط به دنبال فروش محصول هستند.
افرادی که به دنبال جذب مشتری بوده و به کیفیت بالا و قیمت مناسب اهمیت بسزایی میدهند.

خرید و قیمت پیاز صادراتی

خرید پیاز صادراتی

خرید پیاز صادراتی توسط تاجرانی که برای کشورهای مختلف بارگیری می کنند امسال رشد خوبی داشته است.

مناطقی در ایران وجود دارند که محصول پیاز و دیگر صیفی جات خود را با کیفیت مناسب و به صورت مرغوب و تازه توزیع میکنند.

استان اصفهان، استان کرمانشاه، استان تبریز و … مناطقی هستند که محصولات پیاز خود را به صورت تازه و درجه یک توزیع و پخش میکنند.

تاجران و وارکننده گان بسیاری از سایر کشورها به ما مراجعه کرده و بارهای درجه یک صادراتی را در اختیار آنان قرار می دهیم.

با همه این تفاسیر باید همیشه سعی کرد از محصولات کشاورزی درجه یک ایرانی حمایت کرد تا بتوانند در عرصه رقابت کیفیت عالی و قیمتی مناسب را ارائه دهند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.