ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید و قیمت پیاز زرد عمده زنجان

قیمت پیاز زرد عمده زنجان که از نمونه های پیازهای باکیفیت و صادراتی می باشد توسط گروه کشاورزی آراد عرضه می شود. این محصول با بهترین بسته بندی ها صادر می شود.

پیاز زرد زنجان

پیاز زرد زنجان را خیلی از تاجران و خریدارانی که در این حوزه کار کرده اند به خوبی می شناسند. پیاز زرد در استان های مختلف تولید می شود. استان اصفهان، استان آذربایجان، استان خوزستان، استان فارس، استان کرمانشاه و… در تولید پیاز صادراتی ایران پیشگام هستند و باهم رقابت دوستانه دارند.

پیاز زرد یکی از محصولات کشاورزی می باشد که بیشتر در مناطق سردسیر کشت و پرورش داده می شود، یک پیاز زرد دارای اندازه درشت و نرمالی بوده و به صورت یکدست در بازار به فروش می رسد.

پیاز زرد تولید داخل کیفیت و مرغوبیت بالایی دارد به همین دلیل کشور های خارجی زیادی سعی دارند تا این محصول ایرانی را خریداری کنند. سالانه مقدار زیادی از پیاز زرد ممتاز سورت بندی و بسته بندی شده و به کشور های هماسیه، اروپایی و آسیایی صادر می گردد، صادرات این محصول در کشور ایران رونق بسیار زیادی را به خود گرفته است.

فروش عمده پیاز صادراتی

قیمت پیاز زرد زنجان

قیمت پیاز زرد زنجان در کشور ما به دلیل آب و هوای مناسب با کیفیت مطلوب پرورش می یابد، این محصول در ارقام مختلفی در بازار عرضه می شود. مشتریان می توانند نمونه های مختلف پیاز را در کیفیت های مختلف به صورت فله و بسته بندی با قیمت ارزان تری تهیه کنند.

اما علاوه بر این خریداران با انتخاب بهترین روش فروش می توانند محصولات صیفی جات مرغوب را با هزینه مناسب و رضایت بخش خریداری نمایند.

صادر کننده انواع پیاز در شهر های بزرگ کشور فعالیت می کند و تلاش می کند تا محصول را به روشی آسان در اختیار کشور های خارجی قرار دهد. سایت اینترنتی ما یکی از برترین فروشنده این محصول بوده و مشتریان می توانند با مراجعه به آن محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

عنوانتوضیحات
تولید کننده تبریز، خوزستان، اصفهان و زنجان
انواعزرد و قرمز و سفید
حاویویتامین‌های C ،B6، فولات، پتاسیم و آهن
درمانکنترل فشار خون و دیابت

خرید و قیمت پیاز زرد عمده زنجان

خرید پیاز زرد عمده

خرید پیاز زرد عمده به صورت مستقیم در حقیقت روشی بسیار عالی می باشد زیرا خریداران عمده می توانند محصولات مرغوب را به دلیل حذف واسطه ها با قیمت مناسب تهیه کنند. پیاز زرد زنجان یکی از بهترین پیازهای ایران می باشد که قیمت آن به نسبت سایر پیازهای زرد متفاوت است. شهر زنجان یکی از شهرهای ایران می باشد که در تولیدات کشاورزی پیشتاز است.

به دلیل مورد علاقه بودن این محصول پر فایده، این مرکز در تلاش است با کیفیت ترین پیاز زرد مرغوب را با بهترین قیمت ممکن به صورت عمده و با حذف واسطه ها به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ی خریدار محترم ، عرضه نماید تا خریدار با خرید پیاز زرد ارزان و با کیفیت از خرید خود رضایت داشته باشد.

بازار فروش پیاز زرد هم به دلیل تقاضا بالای و محبوبیت این محصول رو به رونق است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.