ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید و قیمت سیب زمینی عمده

خرید و قیمت سیب زمینی عمده را با مشخصات درخواستی می توانید دریافت کنید. این محصول به دلیل سورت های مختلف و همچنین بسته بندی های مختلف قیمت متفاوتی دارد.

سیب زمینی عمده

سیب زمینی عمده در همه مناطق ایران کشت نمی شود. استان های غربی به عنوان مرکز کشت و داشت سیب زمینی ایران می باشند. این منطقه بسیار حاصلخیز سالانه بیش از ۵ میلیون تن محصول سیب زمینی را برداشت و نزدیک به ۱ الی ۱٫۵ میلوین تن به کشور های منطقه صادر می شود.

برداشت این محصول بسیار پر فروش از اردیبهشت ماه آغاز می شود. و تا پایان آبان ماه ادامه دارد. در طول این مدت ۷ ماه حدود ۲۰ الی ۲۵ درصد از تولیدات سیب زمینی به کشور های عربی، عراق، افغانستان، روسیه، ازبکستان و … صادر می شود.

سیب زمینی در چند نوع بسته بندی سورت می گردد. این بسته بندی ها برای هر کشوری می تواند طبق سلیقه مشتری متفاوت باشد. در واقع با توجه به سفارش مشتری و کشور مصرف کننده در بسته بندی های متنوعی عرضه می گردد.

برای میادین تره بار داخلی از گونی های قرمز و سفید بیشتر استفاده می شود. ولی جهت صادرات از گونی های شیشه ای و توری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت فروش سیب زمینی صادراتی به عراق

قیمت سیب زمینی عمده

قیمت سیب زمینی عمده را می توانید از مراکز فروش تخصصی استعلام گرفته تا با قیمت مناسب بتوانید محصول را صادر کنید.

سیب زمینی به تمام کشور های حاشیه خلیج فارس صادر می شود. کشور های شوروی سابق  از دیگر مشتریان سیب زمینی ایران هستند. این محصول به دلیل استقامت بالا و از دست ندادن کیفیت، به برخی کشور های اروپایی نیز صادر می شود.

خرید سیب زمینی با توجه به شرایط موجود به صورت سنتی به هیچ وجه به صرفه نمی باشد. بدین صورت پیشنهاد میشود با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر خرید سیب زمینی خود را انجام دهید.

شهر  به عنوان مرکز تولید سیب زمینی تاجران شناخته شده است. این محصول در شهر های دیگری نظیر کرمانشاه، لرستان، اردبیل، زنجان و کردستان نیز کشت می شود. با این وجود کشاورزان با تولید انبوه سیب زمینی با کیفیت توانسته اند جایگاه قابل قبولی در صادرات سیب زمینی بدست بیاورد.

رقیب ما در صادرات سیب زمینی کشور پاکستان می باشد که سالانه مقدار بالایی تولید می کنند ولی به دلیل جمعیت بالایی که دارند صرف مصرف خودشان می شود.

فروش سیب زمینی همدان

خرید سیب زمینی عمده

خرید سیب زمینی عمده از فروشندگان عمده جهت صادرات بسیار به صرفه می باشد. سیب زمینی صادراتی همچون بسیاری از محصولات کشاورزی دارای قیمت ثابتی نمی باشد. این محصول با نوسانات بازار عرضه و تقاضا و همچنین شرایط بازار قیمت گذاری می شود.

محصولات تره بار قیمت ثابتی ندارند و دوستانی که تازه وارد این عرصه شده اند در جریان باشند که جهت قرارداد با مشتریان خود باید به این موضوع دقت داشته باشند.

سیب زمینی و پیاز از کالاهای مصرفی هر خانواده ایی می باشد و کشورهای مختلفی برای تامین این محصول اقدام به سفارش از ما می کنند. سیب زمینی مثل هر محصول دیگر از رقم های مختلفی می باشد که بسته به نیاز می توانید آن را خریداری کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.