ارتباط با مشاوران
منوی دسته بندی

خرید و فروش کلم عمده – بهترین قیمت روز

خرید و فروش کلم عمده با بهترین قیمت روز را می توانید از مراکز معتبر استعلام کنید. کلم سفید از میان سایر رنگ ها بالاترین درخواست را برای صادرات عمده از کشور های خارجی داشته است که به موجب آن میزان تولید آن نیز بیشتر از سایر نمونه ها بوده است.

مصرف بالا انواع کلم در اروپا

در اغلب کشور های اروپایی بیشتر مردم برای سالاد، تهیه غذا از انواع کلم استفاده می کنند، البته سایر محصولات کشاورزی نیز در تهیه این موارد استفاده می شود اما چون قصد داریم از کلم صحبت کنیم، بنابراین تمرکز خود را برای کلم می گذاریم.

همانطور که اشاره شد، شهروندان اروپا همیشه برای تولید مواد غذایی مختلف از کلم خصوصا کلم سفید استفاده می کنند.

هم رنگ دلخواهی دارد این کلم و هم اینکه طعم و مزه منحصر به فردی دارد که مواد پورتئینه موجود در بافت گوشتی آن نیز از عوامل اصلی آن برای خرید و درخواست بیشتر شده است.

صادرات کلم به روسیه

کشور های تولید کننده کلم

اگر به کشور هایی که جز بازار هدف صادرات محصولات کشاورزی ایران سفر کرده باشید، می بینید که کدام کشور ها در این بازار ها قرار دارند و چه محصولاتی را برای معرفی به فروش گذاشته اند.

کشور هایی چون

  • چین
  • هند
  • آمریکا
  • اسپانیا
  • ترکیه

از بزرگ ترین وارد کنندگان این محصول به بازار روسیه لحاظ می شوند که هم ماندگاری محصولات آنها بالاتر است و هم اینکه مشتریان زیادی برای فروش دارند.

نوع بذر کشت شده این کلم جوری هست که دارای سایز بزرگ تر و ضخامت پوست بالاتری نیز دارد که باعث افزایش ماندگاری آن نیز می شود.

در سطح مناطق ایران، به دلیل کشت انبوه کلم سفید این قابلیت وجود دارد که ایت محصول پرفروش را به صورت عمده به کشورهای همسایه خود در تناژهای بالا صادر کنیم.

خوشبختانه با وجود داشتن متخصصان ما در حوزه کشاورزی مدرن، توانسته ایم ارقام مختلف از انواع کلم را تولید کنیم.

مشتریان ما برای کلم چه کسانی هستند؟

توجه داشته باشید که ممکن است با توجه به شرایط اقلیمی هر کشور، زمان کشت و برداشت کلم در ایران مغایر با زمان سایر کشور ها باشد. که مسلما یکی از راهکار هایی که می تواند بازار خوبی را برای کلم خصوصا قرمز و سفید داشته باشد، همین عامل است.

زمانی که کشاورزان ما محصولات خود را برداشت و در اختیار صادر کنندگان قرار می دهند، زمانی است که در بازار روسیه، محصولات کشور های رقیب آن چنان در بازار وجود ندارد که سبب می شود تا اغلب رستوران ها، هتل ها، شهروندان عادی جز مشتریان خاص ما باشند.

این موضوع می تواند برای سایر محصولات کشاورزی ایران نیز اتفاق بیافتد، بنابراین خیلی مهم است که محصولات خود را در زمان خاصی به بازار های هدف خود صادرات و معرفی کنیم.

صادرات کلم به روسیه

قیمت فروش کلم سفید

اغلب کشاورزان بر این باور هستن که تاجران محصولات آنها را با قیمت پایین خریداری می کنند. و به کشورهای دیگر با قیمت خیلی بالاتری به فروش می رسانند. اما واقعا اینطور نیست. بازار را عرضه و تقاضا تعیین می کند، اگر تقاضا زیاد می شود، به مراتب قیمت آن در ایران نیز افزایش پیدا می کند و اگر بر عکس باشد قیمت ها افت و کاهش می یابد.

کلم قرمز و سفید هم به همین صورت است، شاید با خود فکر کنید که موقعی که قیمت کلم در روسیه به ۷۰ روبل می رسد، همه به جیب صادر کننده می رود، اما باید مطالعه داشته و بدانید که هزینه های حمل بین المللی که بر حسب دلار است، بسیار بالا است. همچنین اگر مطالب ما دنبال کرده باشید، اشاره کرده بودیم که دولت روسیه برای هر محصولی که از ایران وارد می شود، تعرفه گمرکی از وارد کننده می گیرد که در مقابل آن قیمت تمام شده در روسیه بسیار افزایش پیدا می کند.

در نتیجه شخص فروشنده باید با سود خاص آن را در بازار بفروشد که مسلما قیمت بالاتری خواهد بود چرا که همانطور که عرض شد، قیمت تمام شده برای او بالاتر افتاده است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید.